Huisvrouw Genk

Ruslover

Snuffelaar
23 aug 2019
6
0
Ik ook niet. Sta in contact. Qua dame interessant. Laat weinig los in Whatsapp in die richting. Hoopte hier meer info te krijgen. Ben nieuw hier.

Voormalig lid 20078

Toogplakker
12 feb 2021
31
2
Ik heb een tijdje geleden contact gehad met deze dame. NZC is mogelijk en als iik mij niet vergis was de prijs 200 euro voor een uurtje. Ik heb de afspraak toen moeten afblazen: dus geen ervaring. Ontving toen in een bekend rendez vous hotel op de Hasseltweg in Genk.

Ruslover

Snuffelaar
23 aug 2019
6
0
Bedankt voor de reactie. Had ik wel gedacht. Zal met haar afspreken en mijn ervaringen hier delen..

sinner

Toogplakker
9 mrt 2017
36
7
Advertentie ook gezien. Is op het eerste zicht mijn type. Hoe was ervaring?

Ruslover

Snuffelaar
23 aug 2019
6
0
Geen ervaring. Duidelijke afspraak gemaakt. Heb staan wachten op parking Cupido en op haar gewacht en uitgekeken naar haar auto. Na 45 minuten vertrokken en door haar geblokkeerd op WhatsApp. Had telefoonproblemen met telefoon toen ik probeerde haar te appen. Geen bereik. Heb foto gestuurd van parkeerplaats dat ik er was. Bericht heeft ze niet meer gelezen daar zij mij blokkeerde.waren duidelijke afspraken gemaakt over ontmoeting op parking. Zal wel al binnen zijn geweest in Cupido. Dus ik zal verder gaan zoeken. Vrouwen genoeg. Ik wens je veel succes.

Terug
Naar boven