Huisvrouw die bare gaat

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Weet iemand adresje van echte huisvrouw die ontvangt. Geen buitelandse dame die zegt dat ze in haar "eigen huis" ontvangt

stefanpervers

Toogplakker
11 apr 2015
106
3
Naomi in hoensbroek gaat lekker bare en is goedkoop 50 euro voor een half uurtje. Is een lief en geil huisvrouwtje.
Staat momenteel op sexjobs.

stefanpervers

Toogplakker
11 apr 2015
106
3
Ok maak zelf wel uit of ik een linkje plaats pfff
Hoe makkelijk kun je haar advertentie vinden.... met twee klikken oehh dat is wel vermoeiend :mrgreen:

stefanpervers

Toogplakker
11 apr 2015
106
3
Hoi ja naomi is het type huisvrouw cq moeder wat een centje bij wil verdienen om rond te komen denk ik, het is een aardig vrouwtje en ze babbelt graag.
Ze is wat mollig, ze heeft wel een buikje van zwangerschap denk ik en ze is niet heel knap ofzo. Maar ik vind het een lekker geil moedertje wat niet moeilijk doet en lekker goedkoop is.
Ik heb haar eerst goed gebeft en haar vervolgens geneukt. Niet over condooms gesproken.
Schoof m er zo in. Tussendoor nog flink haar kutje en kontje gelikt om vervolgens mijn interne donatie in haar natte kutje achter te laten. Was gewoon heel relaxed allemaal.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Zou hel graag eens mee afspreken,
Kan iemand het telefoonnummer doorgeven?
Zie het in de ad niet staan.
Alvast bedankt.

Noorman

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Ja zeker. Alleen zijn er veel dvp die iets huren en eigelijk niet in hun eigen huis ontvangen. Is eerder een soort bordeel dan

stefanpervers

Toogplakker
11 apr 2015
106
3
Ze spreekt via email af. Als ze ontvangt krijg je meestal snel antwoord terug. Niet echt ideaal maar het werkt wel.

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Rijpe Huisvrouw uit Sittard gaat ook bare.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-rijpe-huisvrouw-ontvangt-mannen_6799501
Screenshot-from-2021-10-20-09-32-33.png

Screenshot-from-2021-10-20-09-34-44.png

Screenshot-from-2021-10-20-09-35-41.png

Screenshot-from-2021-10-20-09-36-02.png

A

Anonymous

Guest
https://www.redlights.be/profiel/lies-102/
Koppel dat ontvangt in centrum Antwerpen.
Hij zit er bij en doet even mee, maar niet voor lang : meestal niet langer dan tien minuten.

Zij is enorm geil, best een tik onderdanig. Ze kickt op dirty talk, kinky lingerie, stevige aanpak. Haren trekken en kont spanken terwijl je haar neukt heeft ze graag. Pijpt supergoed en laat zich heel gewillig beffen, liefst wordt ze genadeloos hard afgereden. Bare staat niet in de advertentie maar ze laat zich het liefst van al naturel berijden, klaarkomen kan probleemloos in haar altijd natte kut. Wil erg graag es een gangbang doen waar ze door meerdere mannen wordt volgespoten maar dat is nog altijd niet echt gelukt. Wie dit sletje samen es wil gaan berijden mag me een pm sturen.

Foto's van een paar jaar geleden, tel intussen maar wat kilo's bij maar ze is nog altijd enorm geil.

Terug
Naar boven