Huisbezoek

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Onlangs voor derde keer dame thuis bezocht met elke keer langere tjjd ertussen.
Denk dat ik date 1 en 2 al eens verteld heb maar even recap:
Op advertentie gereageerd en contact met eenzame geile huisvrouw die me thuis uitnodigde. Zo'n zeldzaam geval, te mooi om waar te zijn maar bleek echt.
Aangekomen, deed open in nacht japon en wij in donker naar slaapkamer. Liet zich lekker zc neuken en reed als een malle op mn pik, zei dat ie zo lekker diep zat etc toen ze plots bevroor door een geluid. M'n zoon komt thuis zegt ze, springt uit bed en verdwijnt. Bleek loos alarm en daarna afgemaakt met creampie.
Voor date 2 na een tijdje contact opgenomen en kreeg nieuw adres want ze was verhuisd. Man was naar z'n werk dus ik kon komen.
Schreef ze: kom achterom, deur is open, ik lig in bed.
Dus ik als soort inbreker vreemd huis in, trap op, hoorde niks, juiste kamer zoeken. Dacht waar ben je mee bezig....maar inderdaad daar lag ze naakt in bed. Gordijnen open met zicht op buren....
Ze checkte app en ja hoor de man was min 1 uur verderop.
Ze was flink zwaarder geworden leek het in die maanden en eerst even lekker laten pijpen maar al snel ging de blanke sabel erin.
Bij elke stoot kreunde ze luid, klemde me vast en liet me niet los voor ze vol met zaad gepompt was.
Ik vond het iets te freaky en was niet op mn gemak dus niet lang daarna vertrokken.
Het geheel intrigeerde me wel dus af en toe een mail gestuurd en soms antwoord.
Derde afspraak kwam er niet van tot ze me vroeg voor een trio.
Ze poetste bij een man en daar neukte ze ook mee maar die wilde graag eens haar samen neuken.
Klonk voor mij prima maar toch lukte het niet om af tr spreken.
Dus ook dit ging voorbij en we hielden sporadisch contact.
Date 3 werd uiteindelijk gepland op hotel want thuis wilde ze niet meer maar op laatste moment door miscommunicatie niet doorgegaan.
Ik heb daarna zo ongeveer wekelijks een mail gestuurd zonder antwoord.
Denk dat er een sbs6 programma gemaakt kan worden over stalling lol.
Op gegeven moment opgegeven tot ik onlangs een mail kreeg weer van haar totaal onverwacht, denk na 4 jaar inmiddels.
Ze had tijdje met zichzelf in de knoop gezeten en aan zichzelf gewerkt. Inmiddels ging het goed en wilde me graag nog eens ontvangen als ik dat ook wilde.
... wordt vervolgd

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
... afspraak werd gemaakt in februari en dit keer niet afgezegd. Het huis en adres was nog hetzelfde en haar man was paar dagen weg dus in de avond had ze vrij spel.
Ze vroeg me weer via de achterdeur binnen te komen en dus deed ik dat.
Binnen was het vrij donker op een paar kleine lampjes na en Sandra stond me al op te wachten met een nachtjapon aan, zoals bij de eerste date. Ik stapte op haar af, kuste haar en voelde met mn hand aan haar borst, kneep in haar tepel want dat vond ze erg lekker wist ik nog.
Ze kreunde en greep naar de pik in mn spijkerbroek.
Terwijl ze mn broek los maakte trok ik haar kleedje omhoog zodat haar billen bloot kwamen en concludeerde ik dat ze geen ondergoed droeg.
Ik liet haar mn pik bevrijden en hoopte dat ze me ging pijpen. Even later zakte ze naar de grond en nam hem gulzig in haar mond.
Ze had me eens laten weten dat haar man een kleine pik had dus ze genoot echt van een XL.
Ik pakte haar hoofd en duwde mn pik iets dieper in haar keel, zoals ze me ook al eerder gevraagd had.
Plots sprong ze op, gooide haar nachtjapon uit en danste voor mn ogen. Ze was flink afgevallen maar nog steeds wat mollig. Toen ze haar kont tegen me aanduwde gaf ik er een pets op en pakte haar heupen.
Ze zette haar voeten al wat uit een en bukte. Mn pik vond vanzelf de weg en gleed zo die natte kut in terwijl ze voorover op de bank leunde.
Ik dacht dit wordt 10min neuken na 1.5 uur rijden want ik voelde het zaad al snel borrelen.
Om het uit te stellen deed ik het wat rustiger maar ze duwde zelf even hard terug dus in no time spoot ik diep in haar kut. We bleven even zo staan, plots draait ze zich om en gaat me weer pijpen om zo mn zaad te proeven.
Ik dacht dit was het dan...
Wil je wat drinken? Biertje?
Oh ja lekker.
Ze liep naar de koelkast en in het licht van de koelkast zie ik dat haar been helemaal nat is. Heerlijk.
Biertje smaakt prima en ze verteld nog wat persoonlijke dingetjes over afgelopen periode. We hebben leuke klik. Ik vertel dat ik het heel gek vond om zo maar een vreemd huis in te gaan en blijkt dat dit juist een fantasie van haar was.
Na het biertje tijd voor ronde 2 wanf zo zegt ze, ik weet nog hoe lekker het was om op jouw pik te rijden maar vorige keer lukte me dat niet lichamelijk. Ze duwt me op de bank, ik lig plat op mn rug en ze kruipt over me heen 69. Ik lik haar kut weer schoon, proef mn eigen zaad en ze pijpt me weer keihard.
Even later kruipt ze cowgirl op mn paal en knijp ik keihard in haar tepels.
Ze gaat tekeer als een dolle, het geil sopt van alle kanten en nu duurt het een hele tijd voor ik weer klaar kom.
Ze vingert haar clitje en komt ook luidkeels klaar.
Ze blijft op me zitten, laat zich voorover vallen en gaat me kussen als een bezetene.
Haar telefoon piept een paar keer en ze gaat al naakt op me liggend appjes beantwoorden van haar man.
We drinken nog een biertje en dan moet ik gaan.
Bij het verlaten van het huis zie ik de buurvrouw wel even kijken dus die zal ook wel gedacht hebben.
Heb sindsdien nog sporadisch mail gestuurd en kort antwoord gekregen.
Kan nu weer lastiger afspreken en blijkbaar is man toch achterdochtig geworden dus ze wordt in de gaten gehouden zegt ze. Maar wie weet, we houden contact als aan mjj ligt

Terug
Naar boven