HPV virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Gelukkig is er ook goede medicatie op de markt om een virale infectie zoals HPV op te ruimen. Google is je vriend ;)

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Gelukkig is er ook goede medicatie op de markt om een virale infectie zoals HPV op te ruimen. Google is je vriend ;)
Jij bent dan beter in je vriend Google gebruiken dan ik en een flink aantal anderen hier.

Misschien kan je de naam van de medicatie delen hier? Of de link die je gevonden hebt via Google?

We laten ons graag allemaal genezen door die medicatie (y). Dank alvast voor je medewerking!

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Bij: "Gelukkig is er ook goede medicatie op de markt om een virale infectie zoals HPV op te ruimen.", denk ik aan medicatie om het virus 'op te ruimen' en dan 'voor hen die het al onder de leden hebben'.

Niet aan vaccinatie, die zou moeten voorkomen dat je het kunt krijgen. Dat is niet opruimen, dat is voorkomen dat je het krijgt.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Wat hebben zink tabletten met HPV te maken?
Echt onzin hoor.
Helpt wel bij aanmaak van je zaadcellen in combinatie met foliumzuur
maar voor HPV doet het niets, was het maar waar.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Nou ja, het is niet gewoon alleen maar zink wat het doet .....

Maar zink kan wel een rol spelen ....

Net trouwens als veel vitamines die een rol spelen in de algehele immuniteit.

Voor het Kruidvat Zink-tabletje geldt dat we in zit:

Zink (zinkoxide) 10 mg 100%

&

Ingrediënten: vulstoffen (dicalciumfosfaat, microkristallijne cellulose), stabilisatoren (magnesiumzouten van vetzuren, vernette natriumcarboxymethylcellulose, siliciumdioxide), antiklontermiddel (vetzuren), glansmiddelen (hydroxypropylmethylcellulose, talk, glycerol, carnaubawas), mineraal.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Het gaat om Zinksulfaat en dus niet om zink (wat hier op het forum populair is om meer te spuiten) want dat is in de regel zinkoxide zoals dat verkocht wordt.

Daarom schrijf ik dat zink een rol kan spelen (namelijk als onderdeel van zinksulfaat).

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ed-de-bef omschrijft het goed: zinksulfaat kàn een rol spelen bij HPV.
Dat is iets anders dan zinkoxide inname.
Daarbij kan het dus een rol spelen, nergens staat dat het HPV geheel geneest of doet verdwijnen.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Het gaat om Zinksulfaat en dus niet om zink (wat hier op het forum populair is om meer te spuiten) want dat is in de regel zinkoxide zoals dat verkocht wordt.

Daarom schrijf ik dat zink een rol kan spelen (namelijk als onderdeel van zinksulfaat).

In het wetenschappelijk artikel staat duidelijk dat het om zinksulfaat gaat. Dan is google weer je vriend om even op te zoeken waar je het in tabletvorm of als drankje kan krijgen. Is gewoon online te koop of om de hoek bij het Kruidvat. Ook nog eens niet al te duur. Als je op zinksulfaat gaat googelen kom je enorm veel zaken tegen waar zinksulfaat werkzaam tegen is. Er is trouwens nog wel meer patentvrije medicatie te vinden wat prima helpt tegen virale infecties of om infecties te voorkomen.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Ik begrijp prima wat je bedoelt Walker. Je eerdere reactie hier "Gewoon zinktabletten slikken" , lijkt alleen natuurlijk wel te gaan over de zinktabletten uit het 'meer spuiten topic' op dit forum. En dat werkt nou net niet.

Had je eerder gereageerd "gewoon zinksulfaat innemen' en liefst voor de minder scheikundigen onder ons hier erbij 'niet te verwarren met de hier zo populaire zinktabletten voor de veelspuiters', dan was het voor iedereen duidelijk geweest.

In het algemeen geldt inderdaad, een betere weerstand is een heel goede basis voor minder ellende! En in dit geval kan wat zinksulfaat mooi dat extra zetje zijn voor je immuunsysteem om er minder of geen last van te hebben (y) .

Het omgekeerde geldt ook. Een flink stukje overgewicht, slechte voeding, roken, te veel drank en drugs en onvoldoende rust en teveel stress, kunnen behoorlijk je immuunsysteem aantasten. En nee, voor de slechte lezers, ik propageer niet -dat als je maar gezond leeft dat je dan die SOA's niet oploopt-. Maar het kan wel degelijk helpen, in de mate waarin je er schade door oploopt of er last van hebt.

an_other

Snuffelaar
24 feb 2020
5
0
Ik heb nu al een jaar of vier last van die wratten op mijn lul.

Aantal dingen met de dermatoloog geprobeerd. Heeft niet echt willen baten. Dus ben grotendeels de hoop kwijt.

Had als kind al te kampen met hardnekkige wratten op handen en voeten.

Daarnaast ook die vrije losbandige lust die ik eerder in mijn leven zo koesterde. Mijn pracht pik is verpest. En ik voel mezelf min of meer terecht giftig.

Weet niet wat ik er aan kan doen.

Leven lastig te overzien als het vooruitzicht van nieuwe kutjes en keeltjes neuken permanent van de kaart is.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Xantine heeft inmiddels de uitslag binnen:

Er zijn geen aanwijzingen dat u baarmoederhalskanker of een voorstadium daarvan heeft. Er is wel HPV gevonden, maar er zijn geen afwijkende cellen gevonden in uw uitstrijkje.

Hoe moet ik deze uitslag nou interpreteren naar mezelf toe? Iemand een advies? Ik heb geen wratjes.

Laatst bewerkt:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ze heeft dus het HPV virus maar gelukkig niet in een stadium dat er iets moet gebeuren.
Verstandig is om elk jaar opnieuw uitstrijkje te laten maken of bij klachten eerder.
Afhankelijk van situatie kan het te zijner tijd wel in een stadium komen dat men iets moet doen.
Dan ben je er op tijd bij.
Jijzelf kan er niets mee en loopt wel risico om dit nu dus ook te krijgen zolang je nzc met haar doet.
Of je dat risico wilt lopen is aan jezelf natuurlijk.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Tja het RIVM………zijn dat dezelfde gaten die opperden alleen meisjes in te enten en niet jongens? 🤡 Terwijl dat in het buitenland wel gewoon gelijk gebeurde?

En er zijn verschillende soorten HPV, krijg je als mens daar ooit eens een onschuldige variant van, vast wel. Maar hoe zij het neerzetten is het net of iedereen de gevaarlijke varianten met zich mee draagt en het een zee onschuldig virus is, dat is natuurlijk niet zo. Sommige varianten zijn onschuldig, maar sommige zijn dodelijk en zijn zeer zeker niet ff snel door je lichaam op te ruimen.

Vooral niet als je een vrouw bent en in een langdurige relatie zit waarbij j regelmatig bare word volgeblaft vol met ladingen nieuw vers virus van je partner……..ik snap echt niet dat mensen dat bij het rivm niet snappen.

Xantine heeft inmiddels de uitslag binnen:

Er zijn geen aanwijzingen dat u baarmoederhalskanker of een voorstadium daarvan heeft. Er is wel HPV gevonden, maar er zijn geen afwijkende cellen gevonden in uw uitstrijkje.

Hoe moet ik deze uitslag nou interpreteren naar mezelf toe? Iemand een advies? Ik heb geen wratjes.

Het beste wat deze dame kan doen is een jaar lang ff geen bare doen, alles condoom zodat haar lichaam daadwerkelijk die ellende kan opruimen. Uiteraard ook goed voor haarzelf zorgen, zorgen voor een goede weerstand, weinig drank, niet roken, etc.

Dus helaas ff voor jou geen bare met haar als je haar der gezondheid gunt, dan ga je haar niet opnieuw infecteren telkens, zodat ze straks ineens wel baarmoederhalskanker heeft…….

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dus helaas ff voor jou geen bare met haar als je haar der gezondheid gunt, dan ga je haar niet opnieuw infecteren telkens, zodat ze straks ineens wel baarmoederhalskanker heeft…….
Deze redenatie raakt kant noch wal.
Tenzij hij al het HPV virus heeft opgelopen maar dat is niet gezged.
Heeft hij geen HPV dan loopt hij wel kans nu om het van haar te krijgen.
Maar zij krijgt niet de baarmoederhalskanker van hem maar van het virus
als dit zich gaat ontwikkelen naar een ander stadium.
Dus beter geen nzc met haar maar dan vooral om het zelf niet op te lopen.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Het beste wat deze dame kan doen is een jaar lang ff geen bare doen, alles condoom zodat haar lichaam daadwerkelijk die ellende kan opruimen. Uiteraard ook goed voor haarzelf zorgen, zorgen voor een goede weerstand, weinig drank, niet roken, etc.
Punt is dat zij een vaste partner heeft en met hem ongetwijfeld bare neukt. Die besmetten elkaar over en weer, dus komt ze niet van het hpv af lijkt mij. Met haar deed ik nmc, maar wel een keertje het condoom geklapt en soms wel eens bare geneukt zonder klaar te komen. En dan nog beffen, pijpen en tongen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven