Hotel in Amsterdam Nieuw-West per direct gesloten vanwege illegale prostitutie

A

Anonymous

Guest
Daar ben ik wel het vaakst van alle hotels geweest. Vreemd was dat je gewoon langs de receptie naar de lift liep. Één receptioniste vroeg wel aan je wie je was, één keer is mijn legitimatie gekopieerd. Ik ben heel open over het doel van mijn verzoek gewoon over me heel laten gaan. Ik heb ook een keer gezien dat een 'waarschijnlijke' collega werd aangesproken, op dat moment kon ik ongehinderd doorlopen.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Ik doe vaak dat ik aan het bellen ben als ik iemand zie staan bij de receptie.. lukt vaak en als je je vinger/hand opsteek is het vaak goed..

A

Anonymous

Guest
Daar ken ik er twee en bij beide maar één keer geweest.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Dat hotel bij de Mac ben ik ook een keer of 4 geweest. Was daar idd een komen en gaan van klanten...

A

Anonymous

Guest
Wandelt_Soms zei:
Het is een hotel in Sloterdijk.

Urban Lounge hotel dus. Daar zaten er ook heel heel veel.
Olympia zal binnenkort ook wel sneuvelen dan gok ik

A

Anonymous

Guest
Dat klopt, ook al moet ik zeggen dat het 1 van de beste hotels is om ongezien binnen en buiten te lopen, mjah het zal juist daarom wel krioelen van de meiden en is ook die mogelijkheid zo weg. Toch jammer dat er in Nederland geen Love-hotels zijn en ook niet geopend mogen worden zoals we dat in België wel hebben. Scheelt gedoe, makkelijk te controleren, meer inkomsten voor de gemeenten en houdt de meiden en ook klanten van de straat. Niks mis mee!

Gelieve niet te quoten als je direct onder het bedoelde bericht reageert.
Mvg Moderatorteam

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Dat is nou dat bekrompen Nederland. Wat je zeg meer controle meer belasting wat er verdient wordt enzo.. ;)

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
[/quote]

Even voor ale duidelijkheid; we hebben het hier echt over hotel Olympia, en niet toevallig het Olympic hotel in Amsterdam :?:

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32

Even voor alle duidelijkheid; we hebben het hier echt over hotel Olympia, en niet toevallig het Olympic hotel in Amsterdam :?:

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32

Even voor alle duidelijkheid; we hebben het hier echt over hotel Olympia, en niet toevallig het Olympic hotel in Amsterdam :?:

A

Anonymous

Guest
Plekken zat maar dan moet je wel even rijden. Ik zat laatst in en woonboot aan de A6 bij Lelystad :)

A

Anonymous

Guest
Hahaha die ken ik nog niet. Kom wel eens in Lelystad, maar nog niet op een woonboot geweest :lol:

Gelieve niet te quoten als je direct onder het bedoelde bericht reageert.
Mvg Moderatorteam

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
@ bare lovertje,

Kan je het sterker vertellen, ik woon in lelystad. Maar dat hier woonboten liggen waar je dames kan ontmoeten, wist ik nog niet. Nu nog even uitvogelen waar die boot ligt. :D

A

Anonymous

Guest
Gaat je niet lukken! Dit zijn hotelkamer woonboten. A6. Oostv...v...

Terug
Naar boven