HOT PUSSY LINDA (MENEN)

BMWK1200LT

Toogplakker
1 mrt 2017
57
1
Heeft er iemand ervaring met deze dame (zie redlights) ?
zou 70€ voor 1/2 uur, 100€ voor 1 uur (zonder condoom).

kristof

Toogplakker
1 mei 2015
178
42
Dat lijkt me weer zo'n ebony advertentie waar na het ontvangen van het geld plots niets meer mogelijk is.

A

Anonymous

Guest
pfff, geen pijpen, niet beffen, geen tongzoenen, .... niets mee verloren. Links laten liggen.

kristof

Toogplakker
1 mei 2015
178
42
bertd zei:
pfff, geen pijpen, niet beffen, geen tongzoenen, .... niets mee verloren. Links laten liggen.

Ben je dan geweest? Geen nzc ook? Mijn vermoedens waren juist dan.

catatje

Toogplakker
17 jul 2015
188
5
Bij mijn bezoek kreeg ik de indruk dat er daar nog dames werkten. Trok dus mijn wandelschoenen aan en ja er zijn een 5 tal dames. Heb overduidelijk het gevoel dat deze dames het doen onder dwang. Ze weten blijkbaar zelf niet wat er op hun advertentie staat. Ze zijn gevestigd in deceuninckstraat, de straat waar vroeger de bars waren in Menen. Ze verblijven in een kleine woning; 100€ voor een uur, 70 voor een half uur.

Ze staan voor alles open tot het zover is. De eerste keer was in een bed op de slaapkamer van het eerste verdiep, de tweede keer was een matras op de zolder. Als je rugproblemen hebt, is de leute dadelijk al weg.

De eerste keer zei me al wegblijven. Maar doordat er meerdere zaten dacht ik, toch effe wagen en voor 100€ gaan we nu ook niet moeilijk doen. Maar deze keer was het toch echt de laatste keer.

Terug
Naar boven