Horny Emily - Kuurne

Dries De Wilde

Toogplakker
2 dec 2023
30
8
Ben er deze week eens langs geweest. Emily ontvangt in een rustige buurt in Sint-Eloois-Vijve, met voldoende parkeergelegenheid. Haar huisje is redelijk rommelig, maar de slaapkamer was wel proper opgeruimd. Emily zelf is niet meer van de jongste, maar wel verzorgd. Na wat tongzoenen wat met haar kutjes gespeeld, dat mooi gladgeschoren was. Haar ook even gelikt en geen kwalijke geurtjes. Ze werd lekker nat en ik lekker hard. In missio bij haar binnen gegaan en man wat was ze lekker strak. Maar ze was nat genoeg en dus gleed mijn jongeheer heerlijk zonder jasje naar binnen.

Wat opvalt bij Emily is dat ze er zelf heel erg van geniet. Zeker wanneer je haar goed diep en een beetje hard neukt geniet ze zichtbaar. Verder ook veel tongzoenen en af en toe wat met haar naturelle tieten spelen, je krijgt echt een GFE van haar. Heb haar zo 20 minuten geneukt, mijn jongeheer kreeg geen genoeg van haar natte strakke poesje. Maar toen kon ik me niet meer inhouden en heb ik alles mooi in haar kale poesje achtergelaten. Emily verkiest echt neuken zonder en vind het heerlijk wanneer een man in haar klaarkomt. Wat een geile donder.

Schade: 80 euro voor een half uur
Herhalingsgevaar: aangezien mijn jongeheer knalhard staat na dit neer te schrijven, redelijk groot

Droopy

Toogplakker
27 mrt 2024
31
7
Ik weet het ook niet, hou ze wel in oog mocht ze weer beginnen, was wel een toffe vrouw

Dries De Wilde

Toogplakker
2 dec 2023
30
8
Ze is een ergens in april vorig jaar verhuisd, waar ze veel werk mee heeft gehad. Sindsdien reageert ze niet meer op mijn berichtjes, je mag er dus van uitgaan dat ze gestopt is. Vind het ook spijtig, Emily was een leuke dame die er zelf ook heel erg van genoot.

Terug
Naar boven