Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cerato zei:Rondom het Balaton meer is genoeg te scoren.
Het zit alleen wel wat verstopt en niet zo open en bloot.
Ga je met je gezin of alleen? Dat maakt nogal wat uit.
Want met je gezin zal het lastig worden want even snel een dame bezoeken en dan aan de gang
lukt niet.
Je moet je best doen om de dames te vinden of te zien. Vaak hulp nodig van bekenden daar bv obers
of taxi chauffeurs.
Dan nog naar een plek waar het gebeuren kan tenzij je in je hotel terecht kan maar leg dat maar uit
aan je vrouw.
Ben je alleen dan heb je het makkelijker natuurlijk.
Rondom horeca gelegenheden hangen soms ook wat dames rond en ze maken soms oogcontact maar niet
heel opvallend dus laat ook zien dat je op zoek bent: kijk ze aan, lach wat en zie of men contact blijft maken
en dan komen ze wel naar je toe.
Prostitutie is er niet verboden maar gewoon niet zo algemeen geaccepteerd, vandaar.
Wees op je hoede als men je naar een bar brengt: horeca prijzen zijn vrij dus men zou ip voor een colaatje
omgerekend 100 euro kunnen vragen! De politie kan daar niks tegen doen, vraag altijd de prijslijst vóór je
iets besteld! Dat is echt heel belangrijk.
Ga ook niet met zigeunerachtige jonge types mee: die beroven je of zijn minderjarig wat wèl strafbaar is!
Gewoon aan een ober of chauffeur vragen wat je zoekt en dan komt het zeker goed.
Prijzen zijn niet veel lager dan hier hoor, daar moet je niet op rekenen: men weet wat een toerist gewent is
in zijn thuisland en dump prijsjes zijn er niet al is het wel iets goedkoper.
In Macedonië werkt het ook zo al is daar officieel prostitutie wel verboden al zegt dat niet, zie mijn verhaal aldaar.
Dus: met je gezin? Dan lastig, ga je alleen dan goed te doen.
sletje86 zei:Bedankt voor de duidelijke uitleg, ik ga (helaas) met het gezin en hoopte een dag er tussen uit te kunnen om te "vissen".
Maar als ik dat zo lees gaat dat niet zo gemakkelijk....
Bedankt voor de uitleg en ik zal een poging wagen, wie weet ;-). Ik weet niet hoe de dames daar zijn maar wellicht is het mogelijk in de auto voor een date of in de open lucht?
Cerato zei:Rondom het Balaton meer is genoeg te scoren.
Het zit alleen wel wat verstopt en niet zo open en bloot.
Ga je met je gezin of alleen? Dat maakt nogal wat uit.
Want met je gezin zal het lastig worden want even snel een dame bezoeken en dan aan de gang
lukt niet.
Je moet je best doen om de dames te vinden of te zien. Vaak hulp nodig van bekenden daar bv obers
of taxi chauffeurs.
Dan nog naar een plek waar het gebeuren kan tenzij je in je hotel terecht kan maar leg dat maar uit
aan je vrouw.
Ben je alleen dan heb je het makkelijker natuurlijk.
Rondom horeca gelegenheden hangen soms ook wat dames rond en ze maken soms oogcontact maar niet
heel opvallend dus laat ook zien dat je op zoek bent: kijk ze aan, lach wat en zie of men contact blijft maken
en dan komen ze wel naar je toe.
Prostitutie is er niet verboden maar gewoon niet zo algemeen geaccepteerd, vandaar.
Wees op je hoede als men je naar een bar brengt: horeca prijzen zijn vrij dus men zou ip voor een colaatje
omgerekend 100 euro kunnen vragen! De politie kan daar niks tegen doen, vraag altijd de prijslijst vóór je
iets besteld! Dat is echt heel belangrijk.
Ga ook niet met zigeunerachtige jonge types mee: die beroven je of zijn minderjarig wat wèl strafbaar is!
Gewoon aan een ober of chauffeur vragen wat je zoekt en dan komt het zeker goed.
Prijzen zijn niet veel lager dan hier hoor, daar moet je niet op rekenen: men weet wat een toerist gewent is
in zijn thuisland en dump prijsjes zijn er niet al is het wel iets goedkoper.
In Macedonië werkt het ook zo al is daar officieel prostitutie wel verboden al zegt dat niet, zie mijn verhaal aldaar.
Dus: met je gezin? Dan lastig, ga je alleen dan goed te doen.