Hong Kong & Macau

Gijsman

Snuffelaar
6 apr 2023
20
25
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Thank you. Is Saterday evening also a good time or is it only the Sunday (afternoon).
Will visit them next time I'm in HK.

Laatst bewerkt door een moderator:

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Taboo and Escape are the best places on Sundays for the domestic workers holiday. I always find someone in these places .
My problem is to avoid some clinging former girlfriends who go there frequently.
Bareboy
That girls you see there frequently that we call there projoos and most off them better to avoid

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
What's a projo? ;-p

Anyway, I'm back from my trip to Hong Kong and as planned I went to my regular working girl with the beautifull boobs in Mongkok, immediately after I landed in the morning and while I was waiting for my hotel check-in at 15 hrs. I was tired and a bit jetlagged from the flight, so it was just nice that I could shower at her place, get a nice massage, lay back and relax for two hours, while she worked her magic. However, I really had trouble cumming and I started to worry if I could cum at all, even in two hours time. The fun part is that at some point I took her in a position with me standing, and her laying on her back on the edge of the massage table, with her legs on my shoulders, so I could see and touch her wonderfull soft and round boobs and watch my snake doing the slow digging in her flower at the same time. She then started to moan softly "I don't want to... I don't want to...". You know, like those Japanese AV girls who act as if they they don't want to get laid, moaning and almost crying, but secretly enjoying the ride very much. Well... maybe I'm a bit perverted or something like that, but her moaning like that, acting like an innocent and shy schoolgirl, really triggered something in my head and my explosion deep inside her followed soon after. I stayed for two hours and was supposed to pay HKD2000 for two Q's (you see the number of times you can cum as Q in some advertisements). But because I only came once she gave me back 200 (and she refused to take it as a tip, which was really nice).

After that I had quite some adventure with my domestic helper "girlfriend" who I met last year on dateinasia.com (thanks to the tips in this topic!). Because it was Easter weekend I expected her to be free at Sunday (regular day off) and Monday (2nd Easter day). Because her boss was on holiday she said that she maybe could come at Saterday evening to my hotel, after finishing her work. But it turned out she was only saying that, because she knew I wanted that to happen. But in reality she was really terrified of getting caught by the security camera for staying out. In my free western mind I didn't realize it was such a big deal and I kind of tried to push her to "break the curfew rule" and that she had every right to be treated as an adult employee and not as some child. I was way too optimistic and honestly ignorant. Most of the DH's in HKG are treated like 2nd class citizens with very strict immigration rules prohibiting them to stay (sleepover) at any place else than their designated working address. Their one day off says they are entitled to 24 hours of freedom during that one day, but whether you are or are not allowed to sleep somewhere else depends on the interpretation of the employer. Some lawyers (and employers) say that they are entitled to sleep somewhere else, as long as it is within those 24 hours, but even their agencies advise them to never sleep over somewhere else in order not to risk breaking any immigration rules. It's really kind of sad... So long story short: because she was really stressed out about staying the night with me, she only came over during Sunday and it also turned out that she did not have a day off at Monday. She kind off hoped she would get it, but she waited for her employer to give and because they just went on holiday and she didn't (dare to) ask for it, she just didn't have a day off at 2nd Easter Monday... I really felt bad for her and I try to encourage her to find another employer with more freedom. But for me it is much easier to say, than for her to actually do. She really needs the job and the money to support her family back in the Philipines and she can't risk anything with the fear of being sent back home without a job...

Anyway, I still had a fun Sunday with her. First she arrived and we had a shower and a bath together (which she really wanted to clean..., and clean..., and clean..., because she was really afraid of any invisible dirt in the bathtub). We had NZC sex under the shower, but in the bathtub she was really afraid of anything dirty coming into her pussy, so no touching inside down under and within 10 minutes she was done with the bath (I really wanted to have sex in bath, but that remains a wish to be fulfilled...). We did continue with NZC sex in bed, but she urged me to put on a condom before I came, even knowing that I had the "morning after pill from Etos" for her. Well... in order not to spoil the fun (and because I was horny enough to cum in the rubber) I obliged, so we could finish up the "morning/afternoon sex" and go for a late lunch/early dinner. She really wanted to eat Filipino food, and she was taken to some Filipino restaurant/karaoke bar some time ago, but she had no clue where it was. I searched on google and found three possibilities. One in Jordan, one in Wan Chai and a third one somewhere far in the East side of Hong Kong Island. So I took her to the first two joints, which she actively disliked when we arrived: way too busy, noisy, smokey, and too small. Then we went to the third and last option: a hidden place called "Junels restobar" and bingo!: this was exactly the place where she went to before! The place was almost empty, but she enjoyed the food and she had a good time eating, drinking and singing karaoke. She was a bit jealous though, when I looked at the other Filipino girls who came in after some time... But we went back to the hotel in time, before she got too jealous or too drunk, and with enough time to have a second round of NZC sex!

This time I sat in bed, leaning against the soft backwall and I wanted her to stand in front of me, so I could sit back and relax, while eating her tasty pussy right in front of my mouth. That is a position that I always wanted to try, and it didn't disappoint me (and her as a matter of fact). I had full freedom of movement (I was not suffocated like 69 can do sometimes), I was leaning back and fully relaxed while my hands could grab her boobies and ass without any restrictions. She had to get used to standing there in front of me, but she soon learned that being eaten like that was pretty good, because her little slit became wetter and wetter and she had to cum pretty soon. After her cumming and still dripping wet I let her sit on me (sliding her little wet slit deep over my little captain, grinding back and forth, with me still sitting and leaning back against the cushioned wall). Because she was already very wet and ready to cum for a second time, it turned me on like a fire in a stove and I decided to cum deep inside her, without stopping for a condom. Hey... I didn't buy that pill from the Etos for nothing, right?! When she noticed me cumming inside her, she was not amused at all and asked why I did it. But unlike last year there was no panic, because... yes of course: the Etos pill! She was a bit worried for using it, but she did and it worked (in the sense that she had her menstruation as planned and she experienced no negative health side effects). So I hope next time she won't bother about me not using rubber at all... (and if she does: I just say oops and present the Etos pill...).

Laatst bewerkt:

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Ik snap niet dat veel vrouwen/DVP wel neuken zonder condoom maar dan niet intern donatie toestaan.

Maar ik snap ook niet dat je met opzet wel in een vrouw klaarkomt die tegen je heeft gezegd het niet te willen. Respectloos.

Wel mooi verhaal.

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
What's a projo? ;-p

Anyway, I'm back from my trip to Hong Kong and as planned I went to my regular working girl with the beautifull boobs in Mongkok, immediately after I landed in the morning and while I was waiting for my hotel check-in at 15 hrs. I was tired and a bit jetlagged from the flight, so it was just nice that I could shower at her place, get a nice massage, lay back and relax for two hours, while she worked her magic. However, I really had trouble cumming and I started to worry if I could cum at all, even in two hours time. The fun part is that at some point I took her in a position with me standing, and her laying on her back on the edge of the massage table, with her legs on my shoulders, so I could see and touch her wonderfull soft and round boobs and watch my snake doing the slow digging in her flower at the same time. She then started to moan softly "I don't want to... I don't want to...". You know, like those Japanese AV girls who act as if they they don't want to get laid, moaning and almost crying, but secretly enjoying the ride very much. Well... maybe I'm a bit perverted or something like that, but her moaning like that, acting like an innocent and shy schoolgirl, really triggered something in my head and my explosion deep inside her followed soon after. I stayed for two hours and was supposed to pay HKD2000 for two Q's (you see the number of times you can cum as Q in some advertisements). But because I only came once she gave me back 200 (and she refused to take it as a tip, which was really nice).

After that I had quite some adventure with my domestic helper "girlfriend" who I met last year on dateinasia.com (thanks to the tips in this topic!). Because it was Easter weekend I expected her to be free at Sunday (regular day off) and Monday (2nd Easter day). Because her boss was on holiday she said that she maybe could come at Saterday evening to my hotel, after finishing her work. But it turned out she was only saying that, because she knew I wanted that to happen. But in reality she was really terrified of getting caught by the security camera for staying out. In my free western mind I didn't realize it was such a big deal and I kind of tried to push her to "break the curfew rule" and that she had every right to be treated as an adult employee and not as some child. I was way too optimistic and honestly ignorant. Most of the DH's in HKG are treated like 2nd class citizens with very strict immigration rules prohibiting them to stay (sleepover) at any place else than their designated working address. Their one day off says they are entitled to 24 hours of freedom during that one day, but whether you are or are not allowed to sleep somewhere else depends on the interpretation of the employer. Some lawyers (and employers) say that they are entitled to sleep somewhere else, as long as it is within those 24 hours, but even their agencies advise them to never sleep over somewhere else in order not to risk breaking any immigration rules. It's really kind of sad... So long story short: because she was really stressed out about staying the night with me, she only came over during Sunday and it also turned out that she did not have a day off at Monday. She kind off hoped she would get it, but she waited for her employer to give and because they just went on holiday and she didn't (dare to) ask for it, she just didn't have a day off at 2nd Easter Monday... I really felt bad for her and I try to encourage her to find another employer with more freedom. But for me it is much easier to say, than for her to actually do. She really needs the job and the money to support her family back in the Philipines and she can't risk anything with the fear of being sent back home without a job...

Anyway, I still had a fun Sunday with her. First she arrived and we had a shower and a bath together (which she really wanted to clean..., and clean..., and clean..., because she was really afraid of any invisible dirt in the bathtub). We had NZC sex under the shower, but in the bathtub she was really afraid of anything dirty coming into her pussy, so no touching inside down under and within 10 minutes she was done with the bath (I really wanted to have sex in bath, but that remains a wish to be fulfilled...). We did continue with NZC sex in bed, but she urged me to put on a condom before I came, even knowing that I had the "morning after pill from Etos" for her. Well... in order not to spoil the fun (and because I was horny enough to cum in the rubber) I obliged, so we could finish up the "morning/afternoon sex" and go for a late lunch/early dinner. She really wanted to eat Filipino food, and she was taken to some Filipino restaurant/karaoke bar some time ago, but she had no clue where it was. I searched on google and found three possibilities. One in Jordan, one in Wan Chai and a third one somewhere far in the East side of Hong Kong Island. So I took her to the first two joints, which she actively disliked when we arrived: way too busy, noisy, smokey, and too small. Then we went to the third and last option: a hidden place called "Junels restobar" and bingo!: this was exactly the place where she went to before! The place was almost empty, but she enjoyed the food and she had a good time eating, drinking and singing karaoke. She was a bit jealous though, when I looked at the other Filipino girls who came in after some time... But we went back to the hotel in time, before she got too jealous or too drunk, and with enough time to have a second round of NZC sex!

This time I sat in bed, leaning against the soft backwall and I wanted her to stand in front of me, so I could sit back and relax, while eating her tasty pussy right in front of my mouth. That is a position that I always wanted to try, and it didn't disappoint me (and her as a matter of fact). I had full freedom of movement (I was not suffocated like 69 can do sometimes), I was leaning back and fully relaxed while my hands could grab her boobies and ass without any restrictions. She had to get used to standing there in front of me, but she soon learned that being eaten like that was pretty good, because her little slit became wetter and wetter and she had to cum pretty soon. After her cumming and still dripping wet I let her sit on me (sliding her little wet slit deep over my little captain, grinding back and forth, with me still sitting and leaning back against the cushioned wall). Because she was already very wet and ready to cum for a second time, it turned me on like a fire in a stove and I decided to cum deep inside her, without stopping for a condom. Hey... I didn't buy that pill from the Etos for nothing, right?! When she noticed me cumming inside her, she was not amused at all and asked why I did it. But unlike last year there was no panic, because... yes of course: the Etos pill! She was a bit worried for using it, but she did and it worked (in the sense that she had her menstruation as planned and she experienced no negative health side effects). So I hope next time she won't bother about me not using rubber at all... (and if she does: I just say oops and present the Etos pill...).
A projo is a girl/woman how works in bars like Tabou professional and thoose i like to avoid… in am looking forward that I go in two week for one month to HK

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
@Sklaas @Hotboy8001 @Gijsman Waarom schrijven jullie plotseling in het Engels? Jullie zijn Nederlandstalig. Bareboy kan echt wel Nl lezen hoor, anders was ie niet op deze Nederlandstalige site.
Je hebt gelijk, ik schrijf meestal in het Engels op het moment dat ik reageer naar Bareboy. Maar nu reageerde ik naar Hotboy8001 (die in het Engels schreef, als reactie naar een andere Engelstalige post) en ik had de ofwel in het NL kunnen vragen wat een projo was, ofwel daarna een aparte post kunnen maken met mijn "avontuur" in het NL. Het was een beetje op de automatische piloot en ik vond het al vreemd dat ik iets meer moeite had om "creatieve" woorden te vinden... Ik zal er in het vervolg iets beter op letten ;-)

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Ik snap niet dat veel vrouwen/DVP wel neuken zonder condoom maar dan niet intern donatie toestaan.

Maar ik snap ook niet dat je met opzet wel in een vrouw klaarkomt die tegen je heeft gezegd het niet te willen. Respectloos.

Wel mooi verhaal.
Op zich heb je wel gelijk dat je dit nóóóit moet doen bij een DVP die duidelijk aangeeft dit niet te willen.
Niet alleen riskeer je een fikse ruzie en is dat niet fijn voor jezelf, maar ook is het voor een DVP uit praktisch oogpunt niet handig als ze een volgende klant heeft en weinig tijd om jouw donatie op te schonen. NZC zonder donatie is toch net iets minder om op te ruimen en kan een al dan niet fictief gevoel geven van net ietsje meer safety dan een interne donatie. Zeker bij nieuwe klanten kan ik me voorstellen dat je niet zomaar van alles geïnjecteerd wilt hebben... Ik heb wel eens sommige dames de kleur van het goedje zien bestuderen, en dat als alles er goed uitziet, ze voldoende vertrouwen lijkt te hebben gekregen om me de volgende keer haar kinderkamer met RAL8010 te witten.

Nu over dat respectloze: als je in een professionele situatie relatie een expliciet verzoek hebt gekregen die je bewust breekt, dan ben ik het met je eens dat dat behoorlijk onprofessioneel en respectloos is (vanwege de boven omschreven redenen).

Echter, als het in een privésituatie is (er is geen tijdsdruk voor een volgende klant, er zijn geen zorgen over hygiëne), en er is uitgebreid gesproken over manieren om te voorkomen dat de kinderkamer daadwerkelijk gevuld gaat worden met een bewoner, dan ligt het maar helemaal aan de situatie en de kwaliteit van de relatie die je hebt. Vorig jaar was het daadwerkelijk een ongelukje (het rubber bleek eraf geschoven). Daarna hebben we een heel jaar gesproken over het voorkomen van "kinderstress", tellen van menstruatiedagen (hoeveel dagen na de cyclus ben je weer vruchtbaar, het slikken van de pil, het meenemen van de "Etos pil", en het omdoen van rubber, de nadelen van beide methodes, het risico op zwangerschap bij NZC met en zonder donatie etc. Kortom: het waren vooral zorgen over een eventueel zwangerschap. Niet alleen betekent het voorkomen van een interne donatie dan niet zoveel (je kan heel erg zwanger raken van voorvocht), ze was ook net na de menstruatiecyclus (waardoor de kans vrijwel nihil is, tenzij mijn superzaad meer dan een week blijft rondzwemmen), en er was dus ook nog de "Etos pil".

Ik had al min of meer aangekondigd dat het zou kunnen dat ik bij een tweede ronde moeite zou kunnen hebben, en onze relatie is dusdanig dat we het van elkaar kunnen hebben als we hier en daar aan elkaars wensen toegeven (zonder dat het enorme praktische of fysieke risico's gaat opleveren). Dat bleek ook: ze was not amused, maar het spel ging daarna met wat massage gewoon weer verder. Sterker nog: ze appte me gisteren nog dat ze weer helemaal nat werd van het fantaseren over die massage en dat ze de volgende keer meer masssage wilde. Het enige is dat ze niet wilde dat ik de technieken ging leren bij een massagesalon, want dan wordt ze jaloers! ;-p

Kortom: respectloos in een privésituatie hangt af van de persoonlijke omstandigheden en wees niet te snel in het (ver)oordelen als je die omstandigheden niet kent.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
A projo is a girl/woman how works in bars like Tabou professional and thoose i like to avoid… in am looking forward that I go in two week for one month to HK
Het is misschien een afwijking van mij, maar ik ga dan raden waar de jo in projo vandaan komt. ;-p

Pro komt vast van professional, maar jo... Komt dat nog van een ander woord vandaan (vast niet van joker)?

Overigens ben ik vorig jaar op een zaterdagavond geweest en tot ongeveer 22 uur waren er inderdaad professionals te vinden. Die herken je aan de kleding, make up en manier waarop ze oogcontact maken. Er waren er twee die nog ietsje verder gingen en me vroegen of ik op hun tasje wilde passen terwijl ze gingen dansen (geen probleem) en daarna of ik mee wilde dansen (dat heb ik beleefd afgeslagen). Het ging er overigens heel vriendelijk en beleefd aan toe, geen agressieve verkoop praktijken. Gewoon alsof je een avondje uit bent en "sjans" hebt. Op straat hingen er overigens professionals rond die ik liever zou mijden...

Anyway, het punt dat ik wilde maken is dat er na 22 uur duidelijk ander soort dames binnenkwamen. Die waren naar mijn mening duidelijk geen professionals: vrijwel geen make-up, veel simpelere kleding (minder uitdagend), in een groepje kakelend en grappend met elkaar. Dus (voor mij) duidelijk een teken dat ze blij waren dat ze na een week hard werken nu konden beginnen aan hun "One day off".

Mijn "vriendin"-DH bezwoer me dat die meiden ook professionals waren, en dat het onmogelijk was dat ze de avond voor hun vrije dag al uit mochten gaan (ze werd ook nogal jaloers en begon me te bevragen en te verdenken van alles en nog wat). Maar ik denk dat die DH's behoren tot een kleine groep met een wat relaxtere werkgever die de 24 uur vrije tijd (waar ze recht op hebben) laten ingaan op zaterdagavond na hun werk en zonder een "curfew"...

Laatst bewerkt:

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Niet alleen betekent het voorkomen van een interne donatie dan niet zoveel (je kan heel erg zwanger raken van voorvocht)

Goed nieuws: dat kan je heel erg niet. Dat is een mythe die hardnekkig herhaald wordt, maar al wetenschappelijk ontkracht is.
Het zaadvocht bevat geen zaadcellen tenzij je een ronde ervoor al bent klaargekomen (zonder te urineren erna) en dus niet echt kunt spreken van voorvocht, maar van 'na-sperma'. Het is dus in normale situaties onmogelijk om zwanger te raken van voorvocht.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320

Thanks! Ik ben nooit te oud om te leren 😉

Als ik zo'n beetje zoek en lees dan wordt er inderdaad gesproken over een zeer kleine kans op zwangerschap. Die gevallen zullen dan waarschijnlijk ontstaan door wat jij beschrijft of een te late terugtrekking.

Tsja... Dat maakt in mijn geval niet zo heel veel uit, omdat ik aan ronde nummer twee bezig was en de kans op zaadcellen in het voorvocht dus groter. Vooral dus die pil blijven meenemen... 😅

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Iemand van hier de volgende twee maanden in Hong Kong want ben daar twee maanden voor mijn werk…

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I am scheduled to be there 20 June for a week are you still there?
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Sorry I just checked my travel dates I am there 17 June for 1 week.
Bareboy

Gijsman

Snuffelaar
6 apr 2023
20
25
Terug uit HK en op aanraden maar eens gaan kijken in WanChai bij Taboo en Escape. Nou ja eigenlijk is iedere bar / club daar in de buurt (Amazonia, Joe Bananas,...) een geschikte plek om een biertje te drinken en wellicht meer. Vooral op de zondagen inderdaad. De zaterdag avond echter is ook zeker een aanrader. Veel mooie meiden, een (groot) deel zal geld vragen maar toch. Genoeg moois.
Zaterdag avond in Amazonia gaan kijken om wat te drinken met mijn date via Dateinasia. Veel mooie vrouwen maar zoals gezegd een deel zal zeker met je meegaan voor een bedrag X. Veel aangesproken en betast. Voelde me bijna aangerand. Was zeker niet de enige man en hoewel ik zeker geen fotomodel ben in mijn 20-er jaren liepen er ook mannen rond die allesbehalve een fotomodel ware of daar uberhaupt in de buurt gekomen zijn van een veel te oude leeftijd (60+) wat mij betreft. Ben zelf zeker geen heilige en wil niemand beledigen maar vind daar toch wel wat van. Zo'n leeftijdsverschil en maar op zoek naar 1 ding.

Maar goed was daar dus met mijn date, Thaise 36 jr masseuse, alleen beetje gekeken en vooral lol gemaakt. Haar later meegenomen naar mijn hotel kamer en daar gezellig verder gegaan. Ze had een prachtig lichaam, mooie borsten, leuk gezichtje, klein beetje een buikje en een heerlijk toef haar. Lekker gespeeld met elkaar, zoenen, likken en alles. Op gegeven moment hangt ze half boven me en vraagt of ik condooms bij me heb. Nog voordat ik uberhaupt heb kunnen antwoorden ging ze al bovenop me zitten, heerlijk. Verschillende standjes en heerlijk paar keer in haar gekomen zonder condoom. Ze is de nacht gebleven waarbij we elkaar in de nacht nog een paar keer hebben wakker gemaakt. De dagen erna moest ze helaas werken.
Zondag dus alleen.... In de middag naar Escape gegaan om daar eens rond te kijken. Veel, heel veel mooie vrouwen (ook minder mooie). Er zal ongetwijfeld ook betaal dames tussen gezeten hebben maar over algemeen waren het meiden die aan het genieten waren van hun vrije dag. Man man wat liepen daar mooie meiden rond. Drankje gedronken, gepraat met wat meiden waarvan eentje me half probeerde te zoenen. Ze zou waarschijnlijk zo mee gegaan zouden zijn naar mijn hotel. Ik kon alleen niet meer na de nacht ervoor ;).
Rond 18 uur daar weggegaan en toch even gaan kijken bij Taboo. Zelfde verhaal veel mooie meiden, feesten, dansen en drinken. Voelde me meteen thuis. Ook hier een drankje en beetje kijken en praten en beetje dansen. Veel bekijks. Ook liep er daar eentje rond die wel erg uitdagend gekleed was en waarvan ik dus dacht dat het een betalende zou zijn hoewel ze met een flinke groep vriendinnen was die minder uitdagend gekleed waren. Links laten liggen dus maar voor de zekerheid, ware het niet dat zij mij wel in het vizier had kennelijk. Ze kwam tegen me aanstaan (harde muziek dus moeilijk te verstaan) en we raakten aan de praat. Doordat ze zo uidagend gekleed was was ik steeds afgeleid door haar borsten. Dat had ze door waarop ze dat ook zei en ze haar tweeling in mijn gezicht duwde waarbij ze hard lachte. Ijs was gebroken. Kennelijk was ze zelf al super geil want ze begon stteds met haar kont tegen me aan te rijden en probeede me te zoenen en me te complimenteren met mijn mooie blauwe ogen (hahaha). NOg steeds dacht ik dit wil eigenlijk helemaal niet. Een betaal dame. Maar goed gegeven moment was ik ook zwak, althans mijn ruggegraat. Wij aldaar zoenen waarop ze zich omdraait haar kont tegen mij aanduwt, mijn hand pakt en die zo onder haar jurkje in haar slipje stop en zegt voel hoe nat ik ben. Tjsa toen was ik helemaal om. Toch maar gevraagd om ze mee wilde naar hotel, dacht kan altijd nog nee zeggen als ze teveel vraagt of er een pooier ofzo komt (wist ik veel wat te verwachten). Zegt ze tot mijn verbazing of het hotel ver is. Nee vlakbij zeg ik, ok laten we gaan dan. Even mijn tas pakken en mijn vriendinnen zeggen dat ik weg ben. Nu zal het wel komen dacht ik, die vriendin komt natuurlijk innen. Niks van waar zij komt mee naar mijn hotel, hoe je je toch kunt vergissen. En man man wat een mooie lekkere geile vrouw was dat. Indo, werkt als verzorgende voor een opa, is 38 jr heeft grote borsten met mooie tepels klein beetje een buikje en een heerlijk kaal en kletsnat poesje. Ik zat opeens weer vol energie.
We hebben van alles gedaan, kleren uitgetrokken en elkaar overal betast en verwend we vraten elkaar zo wat op. Zo geil was. Ook met haar was kwam de vraag of ik condooms bij me had. Nee was mijn antwoord. Waarom ik ze dan niet bij me had. Tsja goede vraag. Niet verwacht jou tegen te komen. Ze sprong op en ging meteen op me zitten, zonder condoom. Ze begon me te berijden en wilde dat ik haar volspoot. Zo geil was ze. Ik ook trouwens. Verschillende standjes gedaan en heerlijk in haar gekomen. We hebben meerdere keren heerlijk geneukt. Ze kon er kennelijk geen genoeg van krijgen. Ze stond al een tijdje droog zei ze. Uiteindelijk is ze na een aantal uur weggegaan. Ik moe maar zeer voldaan achter gebleven.

De rest van de dagen gewerkt daar waarbij de middag voordat ik terug ging de Thaise weer contact opnam. Of ik die avond zin had om samen iets leuks te doen? Ja duh. Samen gegeten, gedronken en ze heeft weer bij mij geslapen in het hotel. Ook dat was weer een nacht die ik niet snel vergeet.

Heb nu dus contact met 2 dames in Hong Kong. Hoewel ik nu al meerdere keren in HK geweest ben was deze wereld mij nog onbekend. Tuurlijk veel meiden op straat zien staan (WanChai) maar dat was duidelijk dat die er alleen stonden voor het geld. Geen intersse in. Lan Kwai Fong is ook een goede buurt maar is toch wel "harder werken". Ook dat was geen onbekende.

De clubs / bars rondom Taboo zijn zeker nieuw voor mij en ben er nu al helemaal weg van. Dank voor de tips hier (Bareboy).
Ook de site Dateinasia is een aanrader. Naast de Thaise heb ik zeer innig contact met een Filipijnse die helaas met haar werk familie op pad was toen ik er was. Wie weet een volgende keer.

Lang verhaal geworden dit. Kort gezegd voor wie naar HK gaat ga naar clubs / bars romdom Taboo. Bijna iedere plek daar is goed, veel plezier te beleven. Al is het maar om te drinken en gezellig te doen.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Was zeker niet de enige man en hoewel ik zeker geen fotomodel ben in mijn 20-er jaren liepen er ook mannen rond die allesbehalve een fotomodel ware of daar uberhaupt in de buurt gekomen zijn van een veel te oude leeftijd (60+) wat mij betreft. Ben zelf zeker geen heilige en wil niemand beledigen maar vind daar toch wel wat van. Zo'n leeftijdsverschil en maar op zoek naar 1 ding.
Het is me niet helemaal duidelijk hoe oud je bent en op welke leeftijd je valt. Een twintiger die op oudere vrouwen valt? Of val je ook op jonge meiden?
Hoe dan ook denk ik dat de kans groot is dat als jij straks zelf 60+ bent, je ook nog steeds op zoek zult zijn naar maar 1 ding. En dan niet met vrouwen van in de 70 of 80 ;).
Groeten van een eind-vijftiger die er nog steeds pap van lust :).

Gijsman

Snuffelaar
6 apr 2023
20
25

Ben zelf midden 40.
Het is niet alleen de leeftijd het was het hele voorkomen. Net als bij vrouwen zijn er mooie verzorgde vrouwen van in de 50 en onverzorgde weinig aantrekkelijke vrouwen van in de 20.
Ieder zijn ding natuurlijk. Maar ik vind er wel wat van. Beetje aandacht aan jezelf besteden zou niet zoveel moeite moeten zijn.
Het is dus niet alleen de leeftijd. En weet je leef en laat leven.

Terug
Naar boven