Hong Kong & Macau

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Hi Bareboy, is the place you describe, Escape on Fenwick? I've been there a couple times, It was around 2018. Nice club, although I got a bit carried away with buying the girls at my table drinks on the company credit card, racked up a 300 euro bill. It was fun though. Took a filipina back home, I was staying at the other side of the pond. She stayed the night for 3000 HKD. She did not want to go bare though.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Thanks Bareboy, I once had a girl visit me in a 5-star hotel in Tsim Sha Tsui, and when she arrived, they just sent her to my room without any problem. Another time I was in a 5 star hotel in Mongkok, and they stopped her from going to my room, even when I went downstairs and wanted to pick her up. They insisted that she had to register with her passport, even when I said she would just visit me and not stay. To be fair I must say that it was after 22hrs and rules were that visitors after 22hrs had to register. However, it was no problem in the hotel in TST, so i reckon that rules differ per hotel. I had the impression that the "strict" hotel in Mongkok was having more visitors from mainland China (who maybe needed more "supervision" on following rules), and that the "nicer" hotel in TST was having more visitors from Western countries, and was more used to giving optimal service instead of enforcing rules. Maybe 4-star hotels are a little bit more lenient on the rules(?). I might give one of those near WanChai a try, especially when I try my luck at the Escape on Sunday (I suppose it is the Escape at Lockhart Rd 94-100).

Laatst bewerkt:

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Yes Escape is like Neptune was before. Lots of girls who go there with the specific intention of meeting a man to have sex.
Most of the girls do not ask for money. They are desperate to find a boyfriend particularly western men.I visited there 3 times in the past few weeks each time left with a different girl. Saturday night has more girls who ask for some money. But you can't really call them hookers.As they only have Saturday nights and Sunday for themselves.Last Sunday I could have had 20 girls. There was at least 10 girls for every man.
On Sunday last I was picked up by a Burmese girl very hot and wet back in the Hotel .She unusually stayed the night with me as her boss was out of town. Lots of creampies and other fun .Also like a girl last week I had to buy her the morning after pill on Monday morning.
Because of the lockdowns and mask regulations which were only dropped 8 days ago a lot of the girls have not had sex in months and in one case 3 and a half years.
Bareboy

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Bareboy, I salute you!

Every time you make the heroic sacrifice to fulfill the sexual desires of these poor women and you ask nothing in return.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Hi Bareboy, I'll be there in two weeks and am also a bit nervous, because I don't have experience with this pick up game. Is there a chance that a girl might want to spend the night at my hotel when I go there at Saturday night, or are most girls expected to go home at Saturday night and have to work on Sunday morning before they can have the rest of the day free for themselves? (so that most probably Saturday night girls would be "professionals"?)

And how much would a fair compensation (range) be? I would like to compensate them fairly for their precious time, and also don't want to underpay and be cheap. But I want to avoid ruining the market for others by heavily overpaying. Would 1500-2000 be fair for an overnight stay? (if no overnight, but "only" a Sunday afternoon, would 1000-1500 be fair?)

Thanks for your help!

Laatst bewerkt:

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De meeste domestic workers, krijgen van hun werkgever alleen de zondag vrij en dienen op maandag ochtend weer present te zijn, wat betekent dat ze zondag avond weer binnen moeten zijn.

Wat je aanbied is ongeveer een derde van hun maand salaris, hou het in gedachten wat je maximaal wil betalen en vraag de dame gewoon als ze geïnteresseerd is om met je mee te gaan, wat ze wil hebben voor een middagje fun.
Tussen de weekenden in kan je je bezig houden met massagesalons en inloophuizen.

Mvg

Naked

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Hi Naked, dank voor je reactie!

Weet je misschien of er ook domestic workers zijn die zaterdagavond al vrij kunnen nemen en dus zaterdagnacht "elders" mogen verblijven? Of zijn dat voornamelijk "professionals" die je dan aantreft? Ik besef heel goed dat het plezier dat ik ze wil gunnen ook vooral uit eigenbelang is gedreven. Maar ik meen het echt dat ik hoop dat niet alleen ik, maar ook het meisje een gevoel van plezier mag beleven op een mooiere plek dan een soort bezemhok waar ze normaal gesproken 7 dagen per week in moeten overnachten (kamers in Hong Kong zijn vreselijk klein, en die voor een domestic helper kan soms letterlijk niet veel meer zijn dan een soort bezemhok). De meeste 3-4 sterren hotels zijn wat dat betreft een hele verbetering, vergeleken met waar ze naar terug moeten keren.

Ik vroeg me nog af wat je bedoelde met eenderde van het salaris en ik schrok een beetje toen ik opzocht wat het minimum maandsalaris was voor een DW in HK: ca HKD 4800 basisminimum + HKD 1200 food allowance = ca HKD6000 en dat is dus niet veel( slechts ca EUR 710 voor wat bijna slavenarbeid is te noemen!). Eenderde komt dan inderdaad overeen met ca HKD2000. Hoewel ik het die meiden van harte gun, denk ik dat een basisvergoeding van HKD 1500 (overnight)/1000 (middag) dan misschien iets gepaster is. Dit is voor mijn gevoel niet alleen om de markt niet te verpesten, maar ook om ze het gevoel te geven dat ze gewoon een leuke date hebben met een erg leuke bonus. in plaats van dat ze op hun vrije dag óók het gevoel hebben dat ze aan het werk zijn als "professional", maar dan voor een hoger salaris. Als ik dan een echte GFE klik heb gevoeld dan kan er altijd wel een extra van 500 bovenop (met uitwisseling van gegevens, zodat ik de volgende keer misschien weer een vaste date heb, want ik weet niet of ik het vissen in de vijver van Neptune misschien toch te "spannend" vind).

Ik heb een vast adresje in MongKok waar ik elke keer langsga voor een (na de 1e keer NMC, en nu inmiddels NZC) sessie, maar zij wil niet mee naar hotel, en dat vind ik toch een stuk prettiger dan een programma afwerken binnen 45-60 minuten op een massagebedje/tafeltjeweliswaar met NZC, maar voor mij soms net iets te stressvol.

Ook had ik 4 jaar terug (vóór Covid) een spa/massageadresje in Sham Sui Po waar ik ook na de 1e keer NMC, zomaar de volgende dag NZC mocht (zie eerdere post in dit draadje). Echter: het meisje waar ik nog steeds wechat contact mee heb, is weer terug in China en het is de vraag of ik dezelfde klik met haar vervangster vind.

Het voelt (voor mij) toch veel leuker als ik een "echt" meisje in mijn eigen bed kan terugvinden, liefst overnight en dan lijkt de zaterdagavond(?) en zondagmiddag in Neptune toch de place to be, Ook al is dat daar vissen niet echt mijn ding, maar misschien is dat een kwestie van gewenning...

Hoe kijken jullie tegen dit soort zaken aan?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Ik denk niet dat er veel werkgevers zijn die hun au pair een nacht zomaar laten gaan.
Ze zijn tenslotte ook verantwoordelijk voor haar veiligheid.
Maar als je een dame langer kent en gezien wordt als vriend, dan wil men nog weleens toestemming geven.

Ik weet dat het kort dag is voor je verblijf in Hongkong, maar maak nu een profiel aan op Dateinasia( volledig gratis) en geef aan in je omschrijving dat je een date met misschien in de toekomst meer zoekt in Hongkong, je kan zo ook actief zoeken naar een leuke dame die in Hongkong verblijft/ werkt.
Ik weet zeker dat je benaderd gaat worden.
Als je een paar gevonden hebt, vraag naar hun whats app (telefoonnummer)en chat met hen.
Veelal zoeken ze een vaste vriend/toekomstig partner, maar er zijn ook vele die graag een centje bij willen verdienen.

Mvg

Naked

Laatst bewerkt:

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Ha Naked, dank wederom voor de nuttige info! Ik heb nog ruim een week voordat ik arriveer, dus misschien ben ik nog op tijd als ik een net uitgooi via dateinasia. Het is wel even bedenken hoe ik zowel anoniem kan blijven (zodat vrienden en familie me niet zomaar herkennen), en tegelijkertijd voldoende betrouwbaar over kan komen voor een meisje dat op zoek is naar een vaste "date-supporter". Ik ga het in ieder geval wel proberen, want het voelt aan als een minder stressvolle bezigheid, en daardoor waarschijnijk beter bij mij passend, dan het vissen in Neptune(*), dus dank voor de tip!

Het is trouwens best wel sneu dat die DW's niet eens een zaterdagavondje van huis kunnen blijven zonder dat ze door hun werkgever erop aangekeken worden. Ik ken een paar van die mensen die een DW in huis hebben, en hoewel het om volwassen vrouwen gaat die de hele familie en het huishouden verzorgen, heb ik vaak het gevoel alsof ze ondanks het zware en verantwoordelijke werk niet voor vol worden aangezien.

(*): in je eentje ergens op een plek met luide muziek op een paar vrouwen afstappen, zonder dat ze je goed kunnen horen, en zonder dat ik ze goed kan horen, bekeken en gekeurd worden, misschien wel volledig voor schut staan, uitgelachen worden, blauwtjes lopen etc. etc. Ik vind het erg spannend. Tegelijkertijd is het idee dat je hiermee misschien een niet-professional oprecht blij kan maken en zij jou daardoor ook, een vreselijk bevredigende gedachte (in alle opzichten!). Ik heb geen idee hoeveel moeite ik zelf moet doen, wat ik precies moet doen, but I'll guess I'll find out. Ik zal jullie op de hoogte houden van het avontuur: ook als het op een flater uitloopt. Gelukkig zijn er veel betaalde alternatieven mogelijk (maar dat vind ik dan toch lang niet zo "echt" als dit zou kunnen zijn).

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Het voordeel bij Dateinasia is dat het hoofdzakelijk een Aziatische ( Filippijnse 90% van de dames) dating site is en in Europa alleen bekend is met mannen die iets met Aziatische dames heeft en die ook wil daten in Azië.
Je verzint net zo als hier een gebruikersnaam, je hoeft je eigen naam niet te gebruiken, maar wel je eigen foto gebruiken.
Gebruik een emailadres waar alleen jij toegang tot hebt, mocht je hier in een relatie zitten.
Men zal zeer specifiek moeten zoeken om jou te kunnen vinden op de site.
Je kan ook nadat je een aantal dames hebt geselecteerd om verder buiten de site mee te chatten, je profiel op onzichtbaar zetten.
Zodat niemand je kan zien.
Begin pas te praten over "friends with benefits" op whats app of skype.

Veel plezier, laat ff weten of je succes hebt gehad.

Mvg

Naked

Laatst bewerkt:

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
Ik denk niet dat er veel werkgevers zijn die hun au pair een nacht zomaar laten gaan.
Ze zijn tenslotte ook verantwoordelijk voor haar veiligheid.
Maar als je een dame langer kent en gezien wordt als vriend, dan wil men nog weleens toestemming geven.

Het is trouwens best wel sneu dat die DW's niet eens een zaterdagavondje van huis kunnen blijven zonder dat ze door hun werkgever erop aangekeken worden. Ik ken een paar van die mensen die een DW in huis hebben, en hoewel het om volwassen vrouwen gaat die de hele familie en het huishouden verzorgen, heb ik vaak het gevoel alsof ze ondanks het zware en verantwoordelijke werk niet voor vol worden aangezien.

Mijn zus woont in Singapore, ook met een inwonende au pair. Ze hebben er een ontslagen omdat ze er wat mannelijke contacten op na hield. Kan het vermoeden van naked dus bevestigen. Sneu? Tsja, die persoon is verantwoordelijk voor het verzorgen en opvoeden van je kinderen, daar verwacht je dus ook wel goed gedrag van. Daarnaast gaf het henzelf ook een onveilig gevoel, wetende dat iemand onder hun dak in het weekend met vreemde mannen meeging.

Laatst bewerkt:

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Mijn zus woont in Singapore, ook met een inwonende au pair. Ze hebben er een ontslagen omdat ze er wat mannelijke contacten op na hield. Kan het vermoeden van naked dus bevestigen. Sneu? Tsja, die persoon is verantwoordelijk voor het verzorgen en opvoeden van je kinderen, daar verwacht je dus ook wel goed gedrag van. Daarnaast gaf het henzelf ook een onveilig gevoel, wetende dat iemand onder hun dak in het weekend met vreemde mannen meeging.
[Hi Alex, dank voor je reactie! Mijn reactie hieronder is niet tegen jou persoonlijk gericht, maar meer een verzuchting in het algemeen voor hoe die vrouwen (in mijn beleving) behandeld lijken te worden]

We hebben het hier toch over een volwassen vrouw met menselijke behoeftes die één nachtje in de week even ergens anders (ja, misschien wel bij een man voor wat intimiteit) wil overnachten, en niet over een "sletje" dat vreemde mannen mee naar het huis van haar werkgever neemt... Toch?

If so: dan versterkt dat voorbeeld eigenlijk een beetje het beeld bij mij, dat die vrouwen (we hebben het vaak over 30-50 jarigen) niet voor vol worden aangezien. Soms bekruipt me het gevoel dat die vrouwen eerder als een huisdier worden gezien/behandeld, die je niet los op straat wilt laten rondlopen, omdat dat beest anders misschien met allerlei vlooien, enge ziektes of een nest vol kittens thuiskomt.

Ik wil er niet al te dramatisch over doen en natuurlijk ben ik zelf ook op zoek naar invulling van mijn behoefte aan sex en intimiteit. Zo zou ik dat dan ook graag willen zien: twee volwassenen die in elkaars behoeftes aan sex en intimiteit voorzien en omdat ik daar dankbaar voor ben en haar ermee kan helpen, wil ik graag een financiële bijdrage leveren om het leven ietsje aangenamer voor haar te maken (*). Dat haar werkgevers dat dan zien als iets vies wat voorkomen moet worden, maakt me een beetje triest (voor die vrouwen). Welk recht hebben die mensen om het kleine beetje menselijke waardigheid dat die vrouwen nog bezitten ook nog weg te halen?

We hebben het hier over mensen, echte personen van vlees en bloed, volwassenen vrouwen die huis en haard hebben gelaten (vaak met achterlating van kinderen), om in den verre afgebeuld te worden voor een miserable salarisje (dat voor een groot deel weer naar huis wordt gestuurd om hun achtergebleven monden mee te voeden). Geen robots...

(*) zonder een dusdanig hoog bedrag te geven dat ik daardoor "de markt verpest voor anderen", en zonder dat het voor haar een te grote financiële prikkel word om prostituee te worden. Hiermee wil ik overigens geen moreel oordeel vellen voor degenen die daar wél voor kiezen: alle respect voor vrouwen die zo'n moeilijk beroep kiezen. Ik wil alleen niet degene zijn die haar het laatste duwtje geeft van "leuk extraatje" naar "professional".

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De DW, worden gedetacheerd door een detachering bureau.
De DW tekent een contract en ook het echtpaar waar de dame gaat werken tekent dat contract.
Waarin afspraken staan waar beide zich aan moeten houden.
Het is niet zo dat de dames soort van "gevangen" gehouden worden.

Indien een volle nacht samen belangrijk is voor jou, dan zou je het beste wat tijd er voor uit te trekken om haar boyfriend te worden.
Dan kan ze namelijk wel vrij krijgen door andere vrije dagen te ruilen met bijvoorbeeld de zaterdag, zodat ze wel het weekend met je samen kan zijn.
Als je geen relatie wil, dan kan je het beste schikken naar een zondag middag.
Mvg

Naked

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Thx Naked, ik zal inderdaad al doende de regels van het spel moeten leren. Even kijken hoe dat gaat lopen.

Ik heb inmiddels een account aangemaakt bij dia, en een alleraardigst gesprek aangeknoopt via wechat. We zien wel hoe ver dit ons gaat brengen, maar het is bij haar nóg erger gesteld dan met de gemiddelde DH (domestic helper). Ze schijnt met 3 anderen bij een zeer rijke vrouw te werken, en ze krijgt maar 1 keer per 2 weken vrij op de zondag en ze moet te allen tijden vóór 22:00 uur thuis zijn. Omdat ze het doel (geld verdienen voor haar kinderen thuis in de PH) voor ogen heeft schikt ze zich naar de regels om niet in de problemen te komen (=ontslagen worden, zoals in het bovengenoemde voorbeeld van alex). Ook is ze er nu eenmaal aan gewend en hebben haar vriendinnen met hetzelfde orobleem te maken (al is het bij haar wel een beetje extreem).

Ik moet dan natuurlijk oppassen dat ik in de chat met haar niet even kritisch doe op het (door mij beleefde) onrecht en haar daarmee alleen maar dieper in de ellende te drukken dan ze al is. Alles is natuurljk relatief, en als ze haar toestand moet afmeten tegen mijn (elitaire West Europese) kaders, dan wordt ze diep ongelukkig. Vergeleken met haar lotgenoten heeft ze het gewoon "normaal" en dat maakt het leven een stuk draaglijker, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Ik houd jullie op de hoogte van het avontuur, al moet ik erbij zeggen dat dit misschien wel iets meer zou kunnen worden dan een vluchtige one night stand, maar een wat duurzamere ban tussen twee mensen in heel verschillende situaties, maar met een vergelijkbare behoefte (niet alleen lichamelijk)... Misschien wishful thinking.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Een relatie is snel gestart in Azie😉, soms bloeit er iets moois uit.

Veel plezier in Hongkong in ieder geval

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Hallo allemaal, ik ben weer terug en dacht er goed aan te doen om wat (bijzondere) ervaringen te delen.

Ten eerste heb ik als eerste mijn vaste adresje in Mong Kok weer bezocht en mocht ik voor HKD1500 90 minuten lang doen wat ik wilde. Nou eigenlijk vooral genieten van de geweldige borsten en billen die in 3-4 jaar coronatijd alleen maar nog ronder en voller leken geworden: echt heerlijk! 60 minuten all-in kost normaal gesproken HKD800, maar ik geef altijd wat extra fooi en dan hebben en het helemaal niet meer over NMC of NZC: het is gewoon gaan met die banaan, witten die hap en met een heerlijke massage erbij.

Daarnaast heb ik een bijzondere ervaring meegemaakt in een Spa/massagesalon in Wan Chai met een poppetje (daar leek ze echt op: een heel snoezig poppetje). De service was overigens massage+NMC, maar het bijzondere was dat bij het eerste bezoek al vroeg of ze haar koffers bij mij kon stallen. Ze dacht namelijk dat ik een appartement in Wan Chai had (terwijl ik een hotelkamer bedoelde) en ze bleek naarstig op zoek naar woonruimte. Ik heb dat een paar jaar terug al een keer eerder meegemaakt bij een dame in nood: die bleef toen een een paar dagen bij mij in het hotel toen haar "baas" de hotelkamers van de dames vervroegd opzegde (waarschijnlijk vanwege onvoldoende klandizie), en zij een vliegticket had voor een vlucht die pas een paar dagen later was. Anyway: bij het tweede bezoek bleek dat dit meisje een beetje in de problemen was geraakt. Ze bleek een kamer te hebben gedeeld met een ander meisje op een adres waar beiden "massagediensten" aanboden. Helaas is dat in HKG verboden: je mag achter je eigen voordeur als zelfstandige een erotische dienst verlenen, maar zodra je dat met z'n tweeën doet, dan is één de "pooier" en is die in overtreding. Aangezien het appartement op haar naam stond, was zij de klos. Ik had het echt met haar te doen, want het was te merken dat ze behoorlijk wanhopig was. Ten eerste moest ze de naar het politiebureau voor een verder verhoor, ten tweede kon ze de huur niet meer in haar eentje opbrengen (ze mocht daar niet meer adverteren etc.), ten derde werd ze nu een beetje ad hoc opgeroepen door een bevriend salon voor ad hoc klusjes (omdat ze formeel niet meer in haar eigen appartement mocht werken). Mijn geluk was dat ik haar die eerste keer dus kreeg voorgesteld in dat bevriende salon: ik viel meteen voor haar engelachtige en onschuldige verschijning.

De tweede keer bezocht ik haar (via wechat verkregen) privéadres en kon ik dus inderdaad zien dat ze in een haar eentje in een verder leeg (en nogal onopgeruimd) appartement woonde met verschillende massagekamers (waar dus geen gebruik meer van kon worden gemaakt). Het bijzondere was dat ze tijdens ons onderonsje een belletje kreeg van dat salon (op 100 meter afstand) en ze me vroeg of het okay was als ze daar even een klant ging "helpen". Het zou 40 minuten duren (5 minuten heen, 30 minuten massage, 5 minuten terug) en ik mocht gewoon in haar appartement blijven. Ik had nog niets betaald, ik kon er zomaar vandoor gaan met haar spullen etc... Op de een of andere manier vertrouwde ze me echter als een heel lief naïef meisje, misschien wel omdat ik zelf ook overkom als zo'n naïef goedgelovig type...

Terwijl ik me nog een beetje verwonderde over de gang van zaken, was ze tot mijn verbazing binnen 10-15 minuten alweer terug: ze was afgewezen door die klant, vertelde ze me een beetje beschaamd en beteuterd. Dat teleurgestelde gezichtje was zó schattig en sneu... dat ik daar ter plekke verliefd op zou kunnen worden, zo lief stond ze erbij. Toch heb ik het enorm met haar te doen, want ze was overduidelijk in een niet zo'n beste pad beland in haar nog jonge leven en ik vraag me af of ze hier wel goed uit zal komen. Ik trof haar nu nog in een kwetsbare periode waarin ze zich nog nét staande wist te houden, als een tere bloem in een woeste omgeving, maar ik vrees het ergste voor haar en kan haar niet echt helpen (ze dacht écht heel even dat ze in mij iemand had gevonden bij wie ze tijdelijk even kon wonen en ze daardoor uit de ergste nood werd geholpen). Ik ben bang dat het niet lang zal duren voordat ze geknakt zal worden door de hardheid van het leven, en dan zal er niet veel overblijven van haar nu nog beetje naïeve en nog relatief "ongeschonden" leven... (ze heeft niet veel losgelaten over haar achtergrond, maar ze was voorzichtig, en door haar beetje naïeve houding had ik de indruk dat ze dit werk nog niet lang deed).

Deze post wordt erg lang: in de volgende post meer over mijn Dateinasia avontuur...

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Nu dan mijn DIA avontuur:
Het maken van een profiel was al spannend zat, en in de eerste instantie leek het ook wel op een boodschappenlijstje. Toen ik echter wat mooiere en creatievere bijdragen zag van sommige dames op de site, kreeg ik ook de inspiratie om iets meer los te laten en een wat "menselijker" tekstje op te stellen. Het was direct te merken aan de aandacht: ik kreeg direct een paar messages, ook van dames die nog in de PH wonen, terwijl ik duidelijk had opgegeven dat ik op zoek was naar iemand in Hong Kong. Gelukkig was het makkelijk om deze dames met een beleefd berichtje te bedanken voor hun aandacht en dat ik graag een keer zou verder zou willen kennis maken, mocht ik ooit naar de PH op bezoek komen. Met de aandacht van de dames in HKG had ik echter meer moeite om me zowel te focussen op leuke berichten én origineel en oprechte aandacht aan één persoon. Het zal wel door de onervarenheid komen, maar ik had het gevoel dat ik de dames aan het bedriegen was. Ook al was het maar een eerste kennismaking, maar vaak gingen de gesprekken al snel verder en dieper en kreeg je het gevoel dat je maken had met een mens van vlees en bloed. Met vrouwen die vaak al getekend zijn door het leven en op zoek zijn naar een betere toekomst. Ik kwam al snel iemand tegen die heel praktisch met dit probleem omging: als ze iemand had gevonden waar ze een dieper gesprek mee inging, dan zette ze DIA uit en sprak ze exclusief met één iemand, totdat bleek dat diegene niet was waar ze naar op zoek was, en dan pas weer een volgende. Meer tijd, en energie had ze ook niet: overdag was ze druk aan het werk en 's avonds had ze maar beperkt de tijd om te chatten en ze was niet op zoek naar oeverloos gechat met meerdere mannen tegelijkertijd. Dit sprak me direct aan, en de tip van Naked meenemend, zette ik mijn profiel op "invisible" en besloot ik met één persoon verder te chatten: een lieve, intelligente dame van 36 jaar, die goed uit haar woorden kwam en er ook nog eens lief uitzag.

De gesprekken werden buiten DIA voortgezet en al gauw werden die dieper, grappiger, maar ook serieuzer: ze begon me behoorlijk te "testen" in hoeverre ik betrouwbaar was en niet alleen maar de zoveelste man op zoek naar snelle seks. Zoals jullie weten, gaat het me dus inderdaad niet alleen maar om dat laatste, maar ook om een stukje emotionele verbinding met iemand die net als ik op zoek is naar meer dan alleen een one night stand. Meerdere keren vroeg ze behoorlijk door en wilde ze ook weten of ik het deed buiten het huwelijk, hoe vaak, beschermd of onbeschermd en ging ze erg voorzichtig te werk. Complicerende factor was ook nog eens dat ze bij een extreem rijk echtpaar werkte, met erg strenge regels voor uitgaan, vrije dagen en avondklok: ze had slechts één keer in de twee weken vrij op zondag en dan moest ze ook op tijd weer terug zijn. Ze kon echter ook op 2e Paasdag een middagje vrij krijgen en ze wilde best wel afspreken: wel samen met een vriendin erbij, en in een karaoke bar (dus niet in mijn hotelkamer).

Zo gezegd, zo gedaan: ons eerste afspraakje was bij zo'n Karaoke bar (Neway in Wan Chai) waar we voor ca 125-155 HKD pp 2-3 uurtjes gebruik mochten maken van een privé Karaoke kamertje, inclusief een lunch en een drankje. Geen slechte deal, want het eten was niet eens zo slecht. Heel erg romantisch, laat staan sexy werd het niet, want zij leek meer interesse in de karaoke TV te hebben dan in mij, en ik was mede daardoor meer in gesprek met haar vriendin dan met haar. Als ik haar aanraakte op haar rug, leek ze daar soms van te schrikken, en ik was eerlijk gezegd mede daardoor ook wel een beetje teleurgesteld. Veel meer dan dat bezoekje aan de Karaoke bar kon het ook niet worden, want ik verruilde die dag mijn hotel In Wan Chai in voor een hotel in Shatin, dus ik was al uitgecheckt, maar meer had er anders ook niet ingezeten (dacht ik toen). Na de Karaoke namen we daarom alweer afscheid, ging ik op weg naar het andere hotel en ging zij verder met haar vriendin haar leuke dingen doen op haar vrije dag.

Deze post wordt ook alweer te lang: de volgende post gaat letterlijk verder en dieper...

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Na de eerste kennismaking dacht ik dat het voorbij was, dus ik vroeg ook in de chat of ze teleurgesteld was in de real life ontmoeting en dat ze het hierbij wilde laten (dan hoeven we beiden geen tijd te verspillen), maar het bleek dat ik had misrekend: ze wilde niet in bijzijn van haar vriendin al te vrijpostig doen (ik weet niet of dat gespeelde verlegenheid/preutsheid was...?), ik moest me niet gedragen als een onvolwassen tiener, maar meer vertrouwen hebben in onze opbloeiende relatie etc. Welnu: de zondag na 2e Paasdag was ze vrij en dan wilde ze wel naar mijn hotel komen (ik was dan weer terug in Wan Chai). Zo gezegd, zo gedaan: voordat we ons opsloten op onze kamer gingen we nog even langs de supermarkt waar ze chocolade en 2(!) flessen wijn uitkoos, ook haalden we een warme lunch af voor op de kamer, dus we waren voorlopig wel voldoende voorzien van ons droogje en natje...

Eenmaal in de kamer was mevrouw in de eerste instantie nog steeds de bedeesde onschuld zelve, maar na een paar glazen wijn, werd ze snel wat losser. De temperatuur leek daardoor te stijgen en de eerste kledingstukken werden al wat losser gemaakt en uitgedaan. Na nog een paar glazen wijn (ik drink zelf niet, dus alle wijn ging door dat ene keeltje), werd er al wat gekust en gefriemeld. Toen de tweede fles wijn open werd gemaakt, werden ook de borstjes bevrijd en bleken ze perfect in mijn handen te passen. Haar riem, knoopsgat en broekrits bleken ook klaar om het onderliggende geluk te ontsluiten, waardoor mijn hand ook onder haar rode kanten slipje (dat vond ik een schattig sexy detail: ik durf te wedden dat ze dat voor mij had aangedaan, en dat het niet tot haar standaard werk-outfit behoort) op ontdekkingstocht mocht gaan. Hoewel we ons beiden 's ochtend al hadden voorbereid/gedoucht, was het moment aangebroken om voor te stellen om ook samen nog even onder de douche te gaan als inleiding voor het spel dat dat twee hitsige mensen plegen te spelen.

Onder de douche konden we elkaar lekker inzepen en bleek alles niet alleen lekker te kunnen glibberen, maar bleek de kleine kapitein ("my snake" volgens haar) ook heel goed tussen haar "silly bumbum" (= ook haar woorden) te passen... en niet alleen daartussen... Terwijl de warme douchestralen over onze hete lijven stroomden, duwde zij haar zachte ronde achterkant op een dusdanige manier tegen mijn buik aan dat mijn inmiddels vurige zwaard eerst tegen, en daarna als vanzelf in haar spekgladde (niet alleen van de zeep, meen ik) schede gleed. Zo gleed ik dus bare onder de douche in mijn mooie lieve Domestic Helpertje, als in een droom zo lekker... Ik kreeg de kans niet om de kinderkamer te witten, want na een aantal lange diepe stoten, zakte ze op haar knieën om mijn brandslang ook met haar mond schoon te kunnen maken. Omdat ik mijn kruit niet meteen wilde verschieten, stelde ik voor om af te drogen en in bed verder te gaan. Dat vond ik toch een stuk comfortabeler: heerlijk vrijen onder de lakens. Daar heb ik haar nog langzaam van boven tot beneden gekust en gelikt (jaja, ik gun de dames ook hun plezier), alvorens de kleine kapitein weer opdracht te geven de natte burcht te bestormen.

Nu komt het: alvorens ik klaarkwam en haar kinderkamer wilde witten, stond ze erop dat ik een condoom omdeed (als of dat veel hielp: er moet al heel wat voorvocht zijn uitgewisseld). Dat deed ik dan ook (ik heb natuurlijk wel bij me), maar omdat we vrij uitgebreid het liefdesspel speelden is de buitenkant op een gegeven moment misschien een beetje droog geworden en ongemerkt door wrijving er weer vanaf gegleden. Ik had echter niets door en dacht nog wel "dit zijn verdomd goede condooms, het lijkt wel NZC...!" en spoot (zo dacht ik) mijn invisible condoom helemaal vol. Ik bleef nog lekker lang in haar nagenieten en pas toen ik me terugtrok merkte ik dat de CD er niet omheen zat. Heel even dacht ik dat de CD nog in haar zat, maar dat bleek niet het geval: die bleek heel verschrompeld en kurkdroog op het bed tussen ons in te liggen. Zo bleek ik mijn hele lading toch intern gedoneerd te hebben.

Op zich is dat natuurlijk normaal gesproken ook een beetje de heilige graal van dit forum, dus ik zag er ook niet zo'n probleem in, maar de paniek in haar ogen sprak echter boekdelen: ze gebruikte geen pil en was erg bezorgd dat ze zwanger zou raken (dat kan ze zich in haar werksituatie echt niet veroorloven, dus ik begrijp wel waarom ze zich daar zoveel zorgen over maakte). Enfin: na wat "sorry, we gaan op zoek naar een morning after pil" en nog een paar glazen wijn, hadden we de rest van de middag en avond nog voor ons om alles nog een paar keer te herhalen, maar dan nu zonder de paniek: want het was nu toch al te laat! ;-p Dus douche werd weer opgezocht waar van alles er weer in en uit werd geglibberd, en ook in bed werden nog allemaal nieuwe houdingen uitgeprobeerd, totdat ik totaal uitgeput en volledig voldaan moest stoppen. We waren inmiddels een paar uur verder en het was de meest uitgebreide, intense, lekkere en spectaculaire seks die ik ooit had beleefd, maar een tweede keer klaarkomen lukte me niet meer. Ik heb de indruk dat ze ook ervan had genoten (volgens haar ook sinds een lange tijd, al weet ik dat natuurlijk niet zeker), en het was tijd om te stoppen en op zoek te gaan naar "de pil"... Maar dat is weer een heel ander verhaal en als daar interesse naar is, dan wil ik daar best wel iets over schrijven, maar voor nu is ook deze post alweer veel te lang geworden... ;-)

Terug
Naar boven