Honey - Rotterdam

Voormalig lid 9704

Toogplakker
16 mei 2018
34
2
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/heb-jij-zin-in-echt-bare-neuken-_8361585
Vraagt aanbetaling

faker check
na de 5 euro komt het bedankje met telefoonnummer.

Prijs
30 min €150 all in
60 mi € 250 all in
Bij afspraak reservering volgt een kleine vooruit betaling dit is alleen voor nieuwe klanten van toepassing.

Bij 30 min € 25 (is dan €30 van de prijs af)
Bij 60 min of meer € 35 ( is dan 40 van de prijs af)

Wil je mij alsjeblieft € 5,00 betalen voor "Bevestiging " via 'tikkie link'

cstarx

Toogplakker
20 jan 2016
38
49
Zelfde resultaat, 100x een klein bedrag als 5€ is ook weer 500€ toch ;-)

Lustervan

Snuffelaar
19 okt 2019
16
2
Die 5 EUR heb ik eraan gewaagd. Hij heette toen Cindy oid. Kreeg een g-mail van honey.love.limburg. Een week of wat later moest ik naar Middelburg voor werk en zag ik daar in de buurt ook een bare adje staan op SJ. kreeg ik weer een email van dezelfde honey love... Dit x met een hogere aanbetaling en toen was het wel duidelijk ja. Op mijn reactie dat ik dit op deze en gene forum zou melden kreeg ik de volgende interessante reactie: "...
Met de achter kant van de lul bijelkaar geslagen kanker hoeren zoon. XX-mijn email-naam-XX geneukt wordt door negers van de pot gerukte homo, ga je kanker hoere moeder neuken."

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Die 5 EUR heb ik eraan gewaagd. Hij heette toen Cindy oid. Kreeg een g-mail van honey.love.limburg. Een week of wat later moest ik naar Middelburg voor werk en zag ik daar in de buurt ook een bare adje staan op SJ. kreeg ik weer een email van dezelfde honey love... Dit x met een hogere aanbetaling en toen was het wel duidelijk ja. Op mijn reactie dat ik dit op deze en gene forum zou melden kreeg ik de volgende interessante reactie: "...
Met de achter kant van de lul bijelkaar geslagen kanker hoeren zoon. XX-mijn email-naam-XX geneukt wordt door negers van de pot gerukte homo, ga je kanker hoere moeder neuken."
Toch niet duur :unsure:

Ik vind het een hoop creativiteit die je krijgt per mail voor maar € 5 (y)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik heb ook gereageerd op deze dame maar er komt geen reactie meer.
Kennelijk hebben ze eieren voor hun geld gekozen?
Komen wel weer terug met nieuwe advertentie en telefoon nummer.

incognitoe230

Toogplakker
8 mrt 2023
63
40
I have seen this ad for a while and decided to take a risk *after* reading the comments here.

Good thing is I was not asked for a deposit.

I met a young lady with lovely soft skin. She claims to have Cape Verdian roots. I suspect Eastern Africa. She spoke Dutch and English. There was also someone in the house. Another lady

Unfortunately that's where the good things end.

We did fuck, MC. All that was promised on whatsapp never came true. I have enough experience to know that this was the case but the blood was flowing down not up.

I lost 250 and was out in less than 20 mins.

Edit

She is in Amsterdam.
I visited on the 12th

Laatst bewerkt:

mkboxer

Toogplakker
17 mrt 2022
79
89
A young lady? How young? She is over 40 and certainly doesn't have nice skin. She used to be very large and has a lot of loose skin on the belly area that she hides.

Terug
Naar boven