homosexuele gevoelen of net niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
Wat een moeilijk gedoe allemaal... kom gewoon uit de kast en ga wat met andere homo's neuken, als je dan toch op zaad van anderen kickt...

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
fluireflieter zei:
Wat een moeilijk gedoe allemaal... kom gewoon uit de kast en ga wat met andere homo's neuken, als je dan toch op zaad van anderen kickt...

Je bent niet verplicht om te reageren hoor?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
fluireflieter zei:

Dit slaat helemaal nergens op wat je zegt fluireflieter. Ik hou er ook weleens van om een trio te doen en ja dan is het geil als je een kutje neukt wat al volgespoten is en de dame zelf vind het ook altijd geil en 1 ding weet ik zeker ik ben geen homo.

Leven en laten leven is het credo ;)

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
Idd, ieder doet wat hij wil. Net als ik het recht heb mijn mening te geven en dat is dat ge geen 100% hetero kunt zijn als ge op een andere vent zijn pap geilt, of naar gangbangs gaat waar ge meer naakte venten naast en tegen uw lijf hebt dan vrouwen. Zelfde voor mvm trio's geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt van nen andere vent in mijn buurt te hebben... Walgelijk gewoon!

Harus01

Toogplakker
7 apr 2015
30
1
Tja. Leven en laten leven denk ik dan. Als iemand een beetje bi is of daar domweg geil van wordt dan moet dat kunnen lijkt me. Hoef je het zelf toch niet te doen?

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
2 dingen :
- Wat heeft sloppy seconds of het meedoen aan een gangbang te maken met homofiele neigingen / gevoelens ? Dat volg ik namelijk niet
- Wat is er mis met homofilie. Je lijkt me redelijk homofoob.

Komt een beetje eng over dat je niet in de buurt van naakte andere mannen wilt zijn. Ben je bang voor je eigen gevoelens ?

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Wat een onzin allemaal. In de tijden dat ik voetbal speelde stond ik ook altijd met andere naakte mannen onder de douche. Ook bezoek ik wel eens een gangbang maar ik kan je verzekeren ikzelf heb geen gevoelens voor andere mannen. Leven en laten leven zou ik zeggen.

4fun

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
Onzin? Bang voor eigen gevoelens? LOL
Ik probeer mijn gedrag of goesting hier niet goed te praten hoor...

Ga je naar een gangbang voor de vrouw(en) of voor het feit dat er andere venten in het spel zitten?
Is een trio met nen andere vent erbij opwindend omdat het nog altijd diezelfde vrouw is die je alleen kan pakken of omdat er een andere vent aan haar lijf (en waarschijnlijk, gewild of niet, ook het jouwe) zit?
Al eens over nagedacht?

Trouwens ik doe ook aan sport maar ga nooit met andere venten onder een douche staan als ik de kans heb thuis te douchen, alleen, of met een vrouw in 't beste geval...
'k Zie daar geen enkele reden toe, tenzij het echt niet anders kan.
Trouwens, voetbal is nu ook niet het beste voorbeeld he, zowat de grootste jeannettensport die er is... Beter gezegd, "spel", veel sport is daar niet eens aan...

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Volgens mij is er hier eentje in z'n kindertijd één keer teveel misbruikt door meneer pastoor :lol:

(Angstgevoelens, blijvend trauma enz... )

A

Anonymous

Guest
Balthasar zei:
Volgens mij is er hier eentje in z'n kindertijd één keer teveel misbruikt door meneer pastoor :lol:

(Angstgevoelens, blijvend trauma enz... )

zou hij niet als 1 jeanettje achter het raam staan ?? :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
fluireflieter zei:
Onzin? Bang voor eigen gevoelens?

Trouwens ik doe ook aan sport maar ga nooit met andere venten onder een douche staan......

Stel voor dat ze naar je piemeltje kijken of een stukje zeep laten vallen :lol: :lol:

Wat een onzin topic heb je gestart zeg. Ik dacht dat het deur beleid 18+ was hier...

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
zucht ik ga hier maar een slotje op zetten ik dacht het andere topic schoon te houden door te splitsen. foutje dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven