Hoi allemaal

Afk01

Snuffelaar
2 jul 2021
10
1
Hoi allemaal,

per toeval op dit forum terecht gekomen. Enige tijd geleden geregistreerd en zo af en toe gelezen wat hier gepost wordt. Na enige tijd alleen gelezen te hebben, besloten me voor te stellen en wat ervaringen te delen in de toekomst.

De laatste tijd wat fantasieën aan het waarmaken. En één daarvan was een veel oudere vrouw te bezoeken. Via internet (SJ) één uitgezocht en bezocht. Ze adverteerde niet met NZC. Sterker nog, dit was absoluut niet mogelijk. Maar het werd een wilde vrijpartij, waarbij alles zonder plaatsvond. Schrok er zelf van achteraf. Maar smaakte naar meer. Ben nog een keer terug geweest maar is nu wel goed zo. Ga haar niet vermelden verder omdat ze er niet mee adverteert. Nu op zoek naar mijn volgende fantasie :D

Harry

Afk01

Snuffelaar
2 jul 2021
10
1
Heb een vraag gehad van een van de leden over de oudere vrouw waar ik het in bovenstaande bericht over had. Ik kan echter niet reageren op bericht omdat ik die rechten nog niet heb. Kreeg een melding dat ik pas geregistreerd ben en dat ik de functie nog niet beschikbaar heb.
De vrouw gevonden op SJ, maar zie er nu niet meer staan. Sorry.

Terug
Naar boven