Hoeveel recensies per lid over 1 DVP?

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
En dan bedoel ik niet algemeen maar hoeveel recensies mag je van een bepaalde sexwerker plaatsen? Ik kan bv elke week er wel eentje van Leida plaatsen..

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Je mag zoveel recensies plaatsen als je wilt met juiste en voldoende informatie. Ik heb al meer dan 100 recensies geschreven safe seks only en af en toe bare seks zit er ook een recensie tussen.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Hier zijn geen regels voor. Maar als iemand als enige steeds een recensie plaatst kan het wel als SPAM worden gezien cq reclame

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Elke goeie recensie kun je als reclame zien. Op hookers zaten bv vriendjes ( zal geen pooiers zeggen) die perfekte recensies over hun dame schreven. Daar was de regel niet meer dan 5 recensies over dezelfde per lid. Ik kreeg er zelfs een weekban door, kende deze regel niet.
Terug naar Leida, ze werd daar gerecenseerd door iemand die zei dat hij ook deed om ervoor te zorgen dat ze meer klanten kreeg en dus niet zou stoppen. Waren dat geen neprecensies maar dit zou wel kunnen.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
maar recensies als: ik ga morgen naar x en zal iets erover schrijven --> dat hoeft niet voor mij en heeft ook geen meerwaarde :)
en meestal hoor je er niets meer over :(

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Aankondigingen wis ik ook. Schrijf maar recensie als je geweest bent.
En er is geen harde grens. Maar zoals gezegd. Iemand die inderdaad 5+ keer een recensie schrijft over iemand die gelijk is qua inhoud? Tja wat is de meerwaarde dan nog. NUL natuurlijk. Hooguit een manier om een topic weer omhoog te krijgen

Gezond verstand gebruiken in deze!

Terug
Naar boven