Hoeveel DVP en niet-DVP hebben jullie bare geneukt?

picard32

Toogplakker
4 mei 2015
189
79
Beste allemaal,

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig: hoeveel prostituees en niet-prostituees hebben jullie in je leven naar schatting al bare mogen neuken?
Ik ben zelf met bare begonnen 9 jaar geleden, en met name 5/6 jaar geleden veel DVP bare geneukt.

Naar schatting zit ik in die 9 jaar op:
25 prostituees bare geneukt
30 niet-DvP of vriendinnen bare gesekst.

Hoe zit dat met jullie?

Groeten

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zou het echt niet meer weten, maar je kan er zachtjes aan wel een huis voor kopen wat ik al verhoert en versnoerd heb :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Niet dvp's heb ik altijd bare geneukt maar dvp's durf ik echt niet te zeggen hoeveel dat er zijn (geweest) :oops:

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Niet DVP moet het ergens tussen 5 en 10 zijn. DVP wellicht ook zoiets. Als we er NMC bijtellen, kan ik het zelfs niet bij benadering zeggen.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
DVP bare/nzc: zo'n 8 op 6 jaar tijd maar soms 1-malig na kennismakingstest toch niet meer terug geweest. Zie de mijn recensies hier (en bij vorige forum) ;).

Voorlopig 1 vaste die ik helaas niet mag en kan delen, omdat ze dit niet openbaar maakt en niet wilt dat anderen dit weten. Ze zegt alleen bij mij en haar man zonder te gaan dus geloof ik haar, hoe naïef hè haha.

Niet-DVP: op 1 hand te tellen dus 5, allemaal exen. Is wel voorwaarde: ofwel single dan met DVP, in relatie alleen met mijn vriendin van dan.

Ik ben/ was altijd monogaam, ook van DVP wisselde ik niet als ik tevreden ben bij haar.

bacardicola

Snuffelaar
28 feb 2017
6
0
Ben al meer dan 30 jaar fervente wandelaar, nog voor de tijd zelfs dat er van HIV/Aids sprake was. Toen neukte je bijna alle DVP's zonder, in het SKW zelfs voor een luttele 500 of 1.000 Belgische frank, wat een tijden.
Nu af en toe een DVP zonder, maar elke keer wel de schrik op het lijf.
Alle niet DVP's (een 10 tal) steeds zonder.

A

Anonymous

Guest
totaal denk ik zo'n 250 dvps geneukt, waarvan ongeveer 15 bare.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
In de goede ouwe tijd, Opa praat lijkt het wel, neukte je na een avondje stappen elk weekend een ander meisje zc.
Ook de hoertjes lieten laat op de avond alles toe als je met je half dronken kop binnen viel.

Hoeveelheid? Ik neuk al dvp's sinds mijn 17e, ik was er dankzij m'n ouwe heer snel bij. Die liet me al snel zien dat je zonder veel gedoe lekker snel kon neuken zonder dat je een halve avond vergalde aan een meisje dat je daarna enkel mocht vingeren. Bedankt Ouwe!
Het zijn er dus heel veel, zeker veel meer als 100 en zeker enige tientallen zc.
Op een gegeven moment was het ook een zoektocht om juist zc te kunnen neuken en dat was een bizarre tijd geef ik toe.
Samen met een maatje kwam ik op de meest idiote plaatsen en zo kwamen we vaak in Antwerpen uit waar de moeders op de koelkast in de keuken of in de badkamer zc geneukt konden worden terwijl de kinderen in de kamer ernaast speelden. Of we via kleine trapjes op kamertjes kwamen waar ik tegenwoordig nog niet met beveiliging zou komen om meiden zc te neuken die dat heel stiekem deden om hun beurs aan te vullen. En hadden we een dame te pakken op het platteland in Vlaanderen dat wisten we altijd dat het zc zou zijn. In Nederland was het vaak de jonge grieten in flatjes en de oudere dvp's die nog klantjes wilde trekken.

Mooie tijden en ik ben erg blij dat ik het allemaal zonder kleerscheuren heb doorstaan.

De niet DVP's? Daar kan ik kort over zijn, ik heb heel wat vriendinnen gehad en het woord condoom is nooit gevallen.
Het is was van "Oh, je slikt de pil? Dan doen we het lekker zonder" en dat zal bij de meeste van mijn leeftijd zijn vermoed ik.

johan34

Toogplakker
27 mrt 2015
163
10
Niet dvp: 12
dvp: ongeveer 45

Bij zowel dvp als niet dvp zaten er regelmatige terugkomers bij, net als enkele eenmalige contacten.

Momenteel heb ik mijn bare dates stopgezet, op één dame (dvp) na die ik regelmatig zie.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
2 niet dvps,
en wel dvps beetje de tel kwijt geraakt in die 27 jaar :lol:
maar dat gaat echt wel over de 100 heen

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Het zijn erg veel dames van plezier geweest die Naked junior intern bezocht heeft in al die jaren.
Ik heb ooit het aantal dames bij elkaar opgeteld van wat ik mij kon herinneren, absurt gewoon.

Veruit de meeste dames hebben hem overigens naakt mogen ontvangen.
Vooral tijdens mijn vakanties schiet het aantal rap omhoog, ik probeer dan iedere dag een nieuwe te scoren.

Ook zijn er veel dames die ik meerdere malen bezocht heb uiteraard.
Zowel hier in Nederland als in Thailand.

10 niet DVP's allen zonder jasje betreden.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
DVP: 11
Niet dvp: 47

Al liggen de gouden jaren wel eventjes achter me nu. Daten via chat is moeilijk geworden. Via diverse chat sites ging het vroeger heel vlot om te daten en erna quasi altijd mogelijk om te neuken, altijd zonder condoom en meermaals intern doneren mogelijk. Hou van propere en verzorgde vrouwen. Ik heb een voorkeur voor wat vollere vrouwen met grote borsten en een dikke kont. Heb de indruk dat zij toch ook meer houden van pure onbeschermde seks.

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
Spijtig genoeg slechts hooguit 5 DVP'S, maar dit sinds hooguit 1 jaar.

Niet-DVP'S de laatste 30 jaar (sinds de opkomst van AIDS) zelfs nog nooit...

Er breken wel betere tijden aan, dat voel ik.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Deze week een extra niet-DVP erbij geneukt, is mijn FWB :). Lekker voor tussendoor en als je zonder relatie zit, allebei duidelijk dit afgesproken.

Zolang we single zijn, is het samen feesten haha.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Ik denk dat ik "maar" een 3 à 4 DVP's bare heb geneukt, terwijl ik voor duizenden euro's (volgens mij zeker een goede middenklasse auto :cool: ) heb uitgegeven bij DVP's
Maar ik kan maar geen leuke, geile en betrouwbare DVP vinden in Gelderland die bare neukt.

Terug
Naar boven