Hoeveel betalen voor sex?

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Jahoor, die "blonde" Chinese masseuse die in R'dam werkte woont in Rijswijk/DenHaag op die grens. €100,- lekkel masselen uurtje en ze komt op je blanke sabel rijdend je heppie enden! :mrgreen: Ben er al een tijd niet geweest dus weet niet of ze met Collona welkt.

teddybeer66

Toogplakker
4 dec 2016
109
16
Ricardo74 zei:
Jahoor, die "blonde" Chinese masseuse die in R'dam werkte woont in Rijswijk/DenHaag op die grens. €100,- lekkel masselen uurtje en ze komt op je blanke sabel rijdend je heppie enden! :mrgreen: Ben er al een tijd niet geweest dus weet niet of ze met Collona welkt.

Ze masseert niet tijdens corona-tijd.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Toch wel, ben er ruim een week geleden nog geweest.
Misschien doet ze nu alleen vaste bekende klanten? Geen idee.
En haar kosten zoals huur en boodschappen gaan ook gewoon door
dus ze moet ook wel.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Ricardo74 zei:

Ja hoor, ook ik kan bevestigen dat ze gewoon nog "masseert"... :lol:

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Das goed nieuws want die met het zwarte haar doet nu niets in deze tijd. Althans dat liet ze een tijdje terug weten.

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Ik heb er eentje voor 60 euri (vluggertje) en een andere voor 100 (2x in een half uur). Beide mooie jonge meiden, wel lastig om zulke meiden te vinden.

kleinpikkie1967

Snuffelaar
4 jun 2020
8
0
Ik kom meestal niet boven de €60 voor vluggertje of 30 minuten.
Ik ga niet af op uiterlijk want zo mooi kunnen ze niet zijn de belevenis is toch hetzelfde als je de goede treft.
Na heel wat dames te hebben bezocht blijven er maar een handjevol over waarbij ik me op mijn gemak voel.
Mijn eerste bare ervaring was eigenlijk niet zo gepland maar blijkbaar had ik ze zo oogegeild dat ze op me kroop en de rest ging vanzelf.Leuke volle dame van een jaar of 36 die helaas niet meer aktief is😞.
Maar wel een aantal mooie dates gehad voor €60 voor 30 tot 60 minuten.

Sinds 2 weken een dame van begin 50 opgedaan een echte bbw maar uiterst vriendelijk en woont in een zeer net appartementje , een doodgewone huisvrouw.
Gaf wel aan alles safe behalve het pijpen , maar toen ik de eerste keer binnenstapte was het al rustgevend met een babbeltje en koffie.Daarna naar boven en gewoon in een luxe 2 persoonsbed en onder de dekens en niet bovenop een handdoek.Na een heerlijke zoensessie en pijpbeurt kwam ze bovenop me zitten en ja hoor zonder naar binnen , anaal had ook zonder gekunnen maar dat ging voor mij te ver.Excuus was dat ze geen rubberthes meer in huis had☺.Zeker een uur vezig geweest en ik mocht voor de 30 minuten prijs van €50.Donderdag weer en ze had afgesproken dat ik weer voor dat bedrag mocht en geen tijdslimiet afgesproken.

Heb ook nog een leuke rotterdamse huusvrouw van ongeveer 63 jaar oud maar daar ben ik nog niet ingeweest alleen heerlijk vrijen en orale sex.En ook die voor €50 voor 45 tot 60 minuten incl.leuke gesprekken en koffie.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Waar heb je die dame van begin 50 gevonden 2 weken geleden ? Heb wel interesse in haar.
Kan je misschien van de begin 50 jarige dame een recensie schrijven ?

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Als liefhebber van clubs is het nu toch wat zoeken, zeker naar bare. Af en toe te vinden op chatbabe vb voor een redelijke prijs, dat is dan 100 of 120, prive doe ik minder, je moet toch een beetje een klik hebben met een dame en vaak ook aan de prijs.

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
ik betaal mijn nichtjes voor zo'n 1,5 tot 2 uur.
Alles bare incl creampie

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
ik betaal mijn nichtjes 150 voor zo'n 1,5 tot 2 uur.
Alles bare incl creampie

Gert36

Snuffelaar
5 apr 2018
18
1
Ik betaal bij mijn vaste dvp 100€ voor 45 tot 60 minuten. Geen klokkijkster. Met alles erop en eraan, geen anaal.

Ragemos

Toogplakker
20 mei 2019
77
47
Ik ging er altijd vanuit dat die suikernichtjes vaak de hoofdprijs vragen, maar voor 150 per keer vat ik op dat het meer bijverdiensten zijn voor hun of ze geen zin hebben te adverteren via andere sites?

Terug
Naar boven