Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb zelf een max van €100,00. Ik ben een sneller klaar komer, dus een 60 minuten of 30 minuten is voor mij niet nodig. Als ik de site van Sexjobs zo lees vragen de meeste dames er €50,00 extra voor boven op het standaard tarief. De dame ik zelf bezoek heeft voor haar vaste klanten een ander tarief voor een vlugge afspraak, dan voor nieuwe klanten.
Heb ook wel sterk het idee dat de prijzen de laatste tijd wel harder gestegen zijn dan de inflatie en mijn salaris .misschien dat de dames in de komende recessie een toontje lager gaan zingen als ze weer aan de bak kunnen.
On topic. Ik zal wel goedkoop wezen maar vind 100 voor een uur nog acceptabel of 70 voor een half
Ja het klopt wel, je merkt dat de prijzen aan het stijgen zijn, met name bij de wat knappere en vaak ook jongere dames.
Het gaat al richting €120 tot €150 voor een halfuurtje en voor een uurtje €180 tot €200 en zelfs €250.
Dat is te gek voor woorden en inderdaad, misschien dat de aankomende crisis de dames een toontje lager zal laten zingen want dit is bizar!
Wat me opvalt is dat veel collega wandelaars het van de dames pikken. Iets duurder worden is tot daar aan toe maar minder diensten leveren vind ik dus niet kunnen. Op dit forum is men gelukkig kritisch maar op hookers pikt men alles. Een dame die niks levert krijgt nog prachtige recensies.
Zoals vele hier eigenlijk nooit boven de 150 euro per uur uitgekomen, eerlijk gezegd is het volgensmij niet waard om daar boven te betalen tenzij het héél uitzonderlijk is. Daarnaast ook contact met een dame die niet zonder adverteert maar bij mij geen probleem van maakte (niks intern helaas). Daarnaast meer naar "milfs " opzoek die naast "profs" te zijn ook minder vragen.
Nou, als je de advertenties leest dan zie ik nergens prijsdalingen hoor.
Sterker: bij sommigen zelfs meer.
Die willen natuurlijk maximaal profiteren en het risico te gelde maken.
Ga meestal naar clubs of een gb en niet zoveel naar de betalende dames, reden is deels de prijs. Ik vind €150 ook wel de max, soms sta je wel is zo geil dat je het gewoon legt en als het dan toch wat tegen valt zit je wat met een wrang gevoel.
In een club heb ik ook wat andere mindset, ga ik gewoon weg om een leuke avond te hebben en ook seks natuurlijk. Daar komen ook meer liefhebbers wat bij de betalende dames niet altijd het geval is.
De prijzen stijgen juist als ik nu kijk. Het aanbod van dames is veel minder nu in de crisis waardoor er relatief veel klanten bij dezelfde dames aankloppen.
Ik ga meestal voor een date van 100,- voor een half uur (incl nzc)
Heel af en toe ga ik naar zo een 'high class' meid op tour; 200-250 voor een uur. Dat is dan ook als ik echt mentaal behoefte heb aan iemand die volledig qua uiterlijk voldoet aan mijn wensen. Daar is nzc vrijwel nooit aan de orde, maar soms wil ik wat anders.
Één van mijn favoriete dames die ik netjes zonder neuk vertelde mij dat zij nog nooit zo veel verdiende als nu. En dat zonder prijsverhoging, de concurrentie voor echte sex is minimaal omdat de meesten gestopt zijn. Zij heeft nu geen nieuwe klanten (wat gemakkelijk voor haar is) en de vaste klanten komen vaker.
Dat is een moeilijke vraag, dat is net alsof je vraagt hoeveel een auto kost? Er is geen unieke anwoordt...Of het nou een luxe auto is of het is een Sedan, sport auto, etc
Ik heb door schade en schande geleerd dat €200 een mooi bedrag is, dat is meer dan de meeste hier willen betalen maar ik vindt het ook een mooie prijs.
Heb vaak meer betaald en dat bleek vaar echt grote teleurstellingen te zijn.
Ten zij het actrices zijn. Dan kan ik wel wat dieper in de buidel tasten.
De dame met wie ik, al jaren, bare plezier beleef houdt zich helaas nu even aan de uitgevaardide 1,5 meter regel. Maar, in begin Corona-tijd, gaf ze aan de prijzen niet te gaan verhogen. Ik doneer al jaren voor de zelfde prijs, 150/u, mét alle extra's.
Gr. Harry
Bovenstaande gezegd: Zijn er op dit moment betrouwbare, lekkere (én geile!) bare mogeljkheden in de buurt van 070? Alle tips zijn welkom. PM is ook prima.
Gr. Harry