Hoeveel betalen voor sex?

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
bare-addict zei:
Ik heb ook werkende dame in Gent en in Brussel.
Beide betaal ik tussen de 80-100€.
Maar meestal wel jonge en knappe vrouwen.
Val niet onmiddellijk op vrouwen van mijn leeftijd of ouder.

Altijd jaloers als ik uw posten lees. Waar vind je die toch altijd voor die prijs (en jong en knap) :)

Ik ben nog niet lang op zoek naar betalende seks en vooral een try en error bij mij.
zal rond de 150 euro per uur zijn denk ik, en paar keer meer betaald.

A

Anonymous

Guest
Ik heb de grens gelegd bij € 150 voor een uur alles inclusief.
Anaal hoeft daar niet bij te zitten, vind het soms erg leuk maar hoeft dus niet altijd
Ik zoek vooral 30+ dames

youppie

Toogplakker
4 jul 2017
35
8
Zijn al deze prijzen gewoon in België? Ik denk niet dat er veel dames zijn in NL die dit accepteert?

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik ben hey eens met 100€ vr 30min zc en 150€ vr een uur.
Ik heb echter al duurder gedaan zoals 150€ vr 30 min of 250€ vr een uur. Dit omdat het erg knappe meiden waren en vr mij eerder uitzonderlijk is.

Ik heb het liever vr jonge meiden mr die hun service en prijzen laten soms te wensen over. De oidere milfjes doen vaak veel meer moeite.

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
gefikst zei:
Ik heb de grens gelegd bij € 150 voor een uur alles inclusief.
Anaal hoeft daar niet bij te zitten, vind het soms erg leuk maar hoeft dus niet altijd
Ik zoek vooral 30+ dames
De 'bekende' dames in Deurne rekenen 200 euro voor 1 uur all in.
De 'bekende' dames die in Wommelgem ontvingen ook...
Ik dacht dat dat wel een normale prijs was. tenminste, dat heb ik meermaals betaald...

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Mijn maximum ligt rond de €200 voor een uur bare-sex met intern klaarkomen, maar ook met lekker tongzoenen, CIM..etc erbij.
Toch kan ik in mijn omgeving (Arnhem) weinig tot geen betrouwbare adresjes (mag ook bij 1 blijven ;) ) vinden, die aan deze wens kunnen voldoen.

A

Anonymous

Guest
In de tijd dat ik DVP's bezocht of liet langs komen betaalde ik nooit meer dan het tarief NMC, zeg 125 Gulden (jawel, Gulden).
Als het tot NZC kwam dan gebeurde dat. Ik heb in mijn herinnering maar 1 x 50 Gulden extra betaald en dat was bij Kim aan de Middenweg 89a in Amsterdam.
Tegenwoordig doe ik meer op SA en ga ik niet voor de korte snelle dates maar voor de beetje avond en als het even kan ook nacht.
Ik trek daar per date ongeveer 350 euro voor uit, inclusief hotel.
Als je dat omslaat naar een prijs per uur voor de dame dan is dat spotgoedkoop wat mij betreft, gezien een dergelijke date dan minimaal 5 uren duurt en uit kan lopen tot 12 a 14 uur.
150 Euro voor een uurtje NZC gaat in mijn boekje dan ook echt nooit gebeuren, maar dat komt natuurlijk ook doordat ik de gelegenheid heb om nachten weg te kunnen blijven en niet iedereen kent die luxe.

A

Anonymous

Guest
He kwam jij bij Middenweg 89a?
Ik kwam daar vroeger ook wel, al jaren niet meer gedaan.
Is dat nog wat?

13 mei 2015
1.163
462
Gemiddeld hou ik het bij €100/uur full bare (met cip), als kan dat gezien de omstandigheden (lees: dames zelf en mogelijkheden) oplopen tot uitschieters van €150/uur, of ook voor snelle dates/cumdumps slechts €50/uur.
De ene maand lukt het mij beter om dat te regelen dan de andere natuurlijk.

A

Anonymous

Guest
gefikst zei:
He kwam jij bij Middenweg 89a?
Ik kwam daar vroeger ook wel, al jaren niet meer gedaan.
Is dat nog wat?
Ja, echt lang geleden hoor.
Ik zou geen idee hebben of en hoe het er vandaag den dag gaat.
Kim was mijn "vaste" dame daar. Leuke snoet, heerlijk lijf en fijne babbel maar buiten dat ook super strak en bare te nemen.
Ik denk dat ik er ergens in 2009 voor het laatst was :)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Als ik ga dan is het niet meer dan € 70,00 à € 80,00 voor 30 minuten.
Neem nooit 1 uur omdat het mij nog nooit gelukt is om 2 x klaar te komen in 1 uur tijd, en als de meid/dame me tegenvalt zit ik er geen uur aan vast.
Heb dan echt wat langer de tijd nodig helaas.

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
Hoeveel betalen? Hangt erg van de dame af. Ik vind bare dan wel spannend maar ben ook wel een beetje huiverig voor de (bekende) risico's
Onlangs me laten verleiden door Jill uit Utrecht. Ze vertelde dat ze soms een uitzondering maakt en bare doet voor 230€.
Het was absoluut goed te noemen maar las dat het meer regel dan uitzondering is bij haar.
Of ik nogmaals zoveel ga betalen weet ik niet, ik vind het persoonlijk een mooie meid en ze is wel heel lekker, en ach: het is maar geld.

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
50 Euro voor een vluggertje of 30m, 100 voor een uur alles zonder.

Voormalig lid 409

Toogplakker
21 apr 2015
99
21
ik heb meermaals afgesproken met een mooie dame die er niet mee adverteerde maar die er wel mee instemde.
afspreken was steeds min 2h, en ze vroeg 500 en voor zonder mocht het voor 600€.
de kwaliteit van de dates was goed maar toch voel je dat aan de geldbeugel... en op den duur na een date of 10 heb je het toch wel een beetje gehad. de spanning is zoek en het komt een gewoonte.
nu terug op zoek naar de iets goedkopere vrouwen voor 250€ is ook wel al iets te vinden.
is een verslaving,

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Gewoon 50 voor vluggertje voor de dames achter de ramen, prive ontvangst iets meer, maar echt geen cent meer dan 100 euro voor een uur.
Het punt is dat de prijzen vanzelf omhoog gaan als we bereid zijn om steeds meer te betalen, met alle respect, 200 voor een uur, waar gaat het over, zo verziek je de markt.

gar

Snuffelaar
1 apr 2015
19
2
Tussen de 100 en 200 euro bij de ramen in amsterdam, instaptarief 50 euro. Hangt een beetje van de opslag voor pzc af en of er een meerprijs is voor cip.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
€150 p/u is mijn max. Heb in het verleden ook wel eens 200 betaald, maar ben gaan inzien dat het absurd is om dat soort prijzen te gaan betalen.
Nu hou ik het meestal op half uurtjes dus ik betaal nu tussen de €70-€100. Dames die meer willen hoeven van mij geen telefoontje te verwachten.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Joepie1968 zei:
Onlangs me laten verleiden door Jill uit Utrecht. Ze vertelde dat ze soms een uitzondering maakt en bare doet voor 230€.

Over welke Jill gaat het Joepie?

Terug
Naar boven