Hoe vragen

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik ben wel benieuwd hoe jullie vrouwen benaderen in clubs en bij ramen waarvan je of jet weet of neuken zonder mogelijk is. Hoe selecteer je de dame, welke kenmerken hebben ze? Maar misschien wel belangrijker hoe stek je de vraag? Tactisch of direct?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Een ieder heeft zijn eigen benadering bij de dames

Een tactische benadering is hierbij wel belangrijk en vergroot de kans op succes.
Als de dame bekend is dat ze bereid is eventueel ZC te willen neuken tegen een bepaald bedrag, kan je dat gewoon vragen op haar kamer( zowel bij raam als clubdames)
Zeker niet aan de deur of in de ontvangstruimte van de club.
Let wel! het is geen garantie dat deze dame met iedereen zonder doet, zij bepaald.
Ook al staat zij er om bekend.

Bij nog niet bekende dames:
Zoek gewoon een dame op die aan jouw voorkeur voldoet en vraag haar op haar kamer naar de mogelijkheden.
Vraag dan of zonder mogelijk is, is het nee, dan kan je bij een raamdame deze altijd vriendelijk bedanken en weg gaan opzoek naar een ander.
Uiteraard niet in de buurt waar je zojuist bent binnen geweest om het te vragen

In een club wordt het wat lastiger je hebt namelijk al betaald als je met haar op de kamer bent, dan is het maar "enjoy the ride" met condoom.
Als ze nee zegt tenminste.

Speciale kenmerken hebben de dames niet, zijn net zo als de dames die alleen met condoom doen.

Mvg

Naked

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Toen ik nog in Amsterdam woonde een kleine 8 jaar geleden en vaak in de Molensteeg kwam omdat ik las dat daar toen de meeste meiden zaten die NZC deden liet ik omdat er achter de deuren een grote open ruimte was vaak een tekstbericht zien met.

Do you fuck no condom ? of Do wanne you fuck no condom ? En dan kreeg je of Yes of No te horen of ze schudden Ja of Nee met hun hoofd.
En als ik soms in de Haagse Doubletstraat kwam deed ik dat ook.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ik kijk eerst naar de prijs. Als ik al van plan ben om extra te bieden voor bare moet er voor mij nog wel een beetje 'wiggle room' zijn, dus geen hoge basisprijs.

Dan de advertentietekst bestuderen en kijken of er misschien meer mogelijk is. Als de dame er dan ook nog leuk uitziet dan doe ik een gokje.

Laatst bij Dida gedaan en dat pakte goed uit. Vorige week ook nog bij een Nederlands meisje bare kunnen gaan voor een zeer geringe bijbetaling.

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
Ik val op rijp bij deze doelgroep is in mijn geval succes het grootst . In 50% van de gevallen ging het vanzelf. Ook bij dames die niet met nzc adverteren.zorg wel dat je verzorgd bent dat is vaak je eerste succes. Dus bouwvakker eerst ff douchen en omkleden. Nuria in de doublet gaf mij een compliment . En bare ging toen automatisch ,niet hoeven vragen.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
beffer007 zei:
Toen ik nog in Amsterdam woonde een kleine 8 jaar geleden en vaak in de Molensteeg kwam omdat ik las dat daar toen de meeste meiden zaten die NZC deden liet ik omdat er achter de deuren een grote open ruimte was vaak een tekstbericht zien met.

Do you fuck no condom ? of Do wanne you fuck no condom ? En dan kreeg je of Yes of No te horen of ze schudden Ja of Nee met hun hoofd.
En als ik soms in de Haagse Doubletstraat kwam deed ik dat ook.

Is wel een goede tip, heel discreet en toch direct.

piraat

Toogplakker
20 mei 2015
25
2
Ik vraag het steeds direct. Ik wil alleen neuken zonder.
In clubs vraag ik het meestal even aan de bar of er dames zijn waarbij NZC mogelijk is.
Mijn motto is steeds "een neen heb je al; een ja kan je krijgen". En "vragen staat vrij".

Ik laat mij regelmatig testen. Zodoende heb ik wel altijd een recent attest bij. Dat helpt heel veel.

Ook als ik een dame op bel, vraag ik steeds of NZC kan. Uiteraard leidt ik mijn verhaal in met dat ik me regelmatig laat testen.

Terug
Naar boven