Hoe vaak in korte tijd?

buikschuiver

Toogplakker
29 sep 2022
36
21
In mijn hoogdagen toen ik nog vaak moest reizen voor mijn werk heb ik een periode vrij veel in azie geweest. Tinder was toen heel populair en blanke buitenlanders daar hadden ze wel eens zin in om te proberen. Heb mij ziek moeten melden een paar dagen, want ik had echt non stop dates. Letterlijk de eene net buiten gezet of de volgende stond al aan mn deur te wachten. Op 3 dagen zeker 6 verschillende volgespoten. Nadien wel afzien want mn lul was echt rauw geneukt en had een mega pijnlijke blauwe plek op mn schaambeen van die magere aziaatjes. (Ik hou wel van stevig doorbeuken).
Ik denk nog dikwijls terug aan die periode met veel heimwee. 1 meid in het bijzonder, daar heb ik echt spijt van dat ik ze heb af moeten wijzen toen, want het was echt een match op alle vlakken.
Had die periode zo makkelijk dates dat je in de bronstige modus zit van zo veel mogelijk verschillende te neuken en dan ben je niet bezig met je toekomst en heb je geen zin om meteen een gezin te stichten. Jaren later besef je dat je zo een persoon bijna nooit (meer) tegenkomt in je leven.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
652
828
Ik ben nooit geen straffe geweest om 2 keer na elkaar te kunnen klaarkomen, lukte mij gewoon niet.
Ik ben bij een Filipina een keer twee keer in 20 minuten klaargekomen. Was een mooi volslank meisje van 19 met flinke tieten, ik denk een E-cup. Ze was lief en geil en had nog geen kinderen, dus het kutje voelde prima aan. Toen ik haar na een minuut of 10 had volgespoten voelde het nog zo goed, dat ik m'n lul er niet heb uitgehaald maar gewoon ben doorgegaan. En 10 minuten later spoot ik haar weer vol.
Heb dat jaren later nog eens opnieuw geprobeerd met een vriendin, maar toen lukte het niet meer.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
106
133
Wauw Moggie, flink gedaan joh.
Ik had in 2010 toen ik vertrokken was naar Kameroen om er te "blijven" een relatie met een jonge deerne van 21, ik was er toen al 49, nog nèt geen 50.
Ik logeerde ook bij hun thuis maar moest wel alleen slapen, doch s'avonds kwam ze eerst naar mijn kamer, om eerst te neuken. Dan vertrok ze naar haar eigen kamer om daar te slapen.
Andere dagen gingen we soms naar een hotelletje in de buurt om te kameren gedurende 2 uurtjes. Prijs voor de kamer was 3 euro;
Ik nam toen regelmatig een pilletje, wat zij voor mij geregeld had, en had een lekkere stijve erectie.
Na de eerste keer klaarkomen bleef hij gewoon hard, en bleef ik doorpompen, maar het lukte mij niet meer om klaar te komen , mede omdat ik niet zoveel meer voelde, het wond mij niet meer op, maar bleef maar doorgaan, tot ik eigenlijk pompaf werd, en zij maar genieten van dit alles. Mannen kunnen soms ook afzien hoor ...:):)
Na het einde van onze relatie verhuisde ze naar een andere stad, van Kribi naar Douala. Op een dag moest ik snel heen en weer gaan van Kribi naar Douala om iets te gaan ophalen, in de terugreis zag ik ze de bus opstappen met een vriendin van haar, waarna ik me bij hun gevoegd heb.
Terug in Kribi aangekomen, afgesproken om samen naar het strand te gaan, en nadien zouden ze gaan rusten in een hotelletje dat ze geboekt hadden om dan terug in de avond af te spreken om naar een bar te gaan, iets te drinken.
Maar ze bedacht zich omdat ze bang was om gezien te worden in de stad met haar vriendin en mèt mij, zodoende zijn we op de kamer gebleven met een fles whisky, en daar leute gemaakt. eerst van gaatje naar gaatje met haar en de vriendin, en 1ste keer klaar gekomen, dan haar vriendin klaargebeft en zijn we in slaap gevallen, om in de vroege ochtend nog een rondje te doen.
nadien ben ik ze nooit meer tegengekomen.
Haar vriendin wel, die is nog 1 keer afgekomen naar Kribi, nachtje doorgebracht met haar, en dan lange tijd niet meer gezien. Toen ik werkte in Douala heb ik ze nog 1 keer teruggezien, toen was ze zwanger, niet van mij...:rolleyes:

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
652
828
Mooi verhaal, Fonske 😊.
Jammer genoeg spreek ik amper Frans, anders zou ik ook wel eens naar Afrika willen gaan.

Terug
Naar boven