Hoe Vaak ga je op Dates

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Iedereen is anders ma bij mij lijkt ech een verslaving new op forums ma zeker niet op sites . well lache als ik kijk na ech oude post van meiden die niet meer zijn en te zegge hey ik herkend die of was wel is daar een keer is well top :lol: :lol: :lol: :lol: en ja nog lache wanneer een meid je zeg ze heeft nooiet iemand onmoet die letterlijk elke weekend afspreekt :lol: :D :lol: :D , ik neuk liefst een meid ver uit buurt dus weekend lekker reizen met trein door week geil pack ik eentje dichtbij ma al me vaste meiden wonen ech ver van me wat soms klote is als moet wachten tot weekend vanwege werk :lol: :lol: :lol: :lol:

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
495
Mijn rem is mijn lege portemonnee.
Aangezien ik geen groot verdiener ben remt hij me iedere maand.
Ik kom uit Amsterdam en ga niet verder weg dan Alkmaar, Haarlem, Utrecht of Den Haag. Als mijn portemonnee het toelaat ga ik op de vrije dagen met de auto de stad uit en op andere dagen met de fiets op weg. Dus eigenlijk is het geen wandelen meer

Champion

Toogplakker
25 nov 2020
30
19
Nou lekker ding
Dat is nogal wat
U goede baan denk ik dan
Ik hou het op 2 dates per week
Portemonnee laat het nie toe

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Had ik de centen, elke dag!
Maar toch zeker 1x per week, gelukkig kan ik genieten van de vele bare dates met vriendinnen van mij.
Misschien vandaag ook een date want ik sta hitsig😂

A

Anonymous

Guest
als ik single ben ongeveer 4x per jaar en als ik in een relatie zit 0.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Champion zei:
Nou lekker ding
Dat is nogal wat
U goede baan denk ik dan
Ik hou het op 2 dates per week
Portemonnee laat het nie toe

2 dates per week is toch ook al op maandbasis heel wat centen?

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Een keer per week. Heel soms twee keer. Vaak naar dezelfde dames die bewezen hebben hun centen waard te zijn. Als ik echt veel geld had zou ik wel vaker wandelen, maar voor nu is het wel genoeg.

A

Anonymous

Guest
soms 1 of 2 keer per maand, soms met mijn vaste DVP of een nieuwe, probeer via diverse dating site een snelle seks te vinden, soms heb ik wel geluk....

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Minimaal een keer per week (naar Duitsland).

In Nederland is er geen kwaliteit meer, of je moet wel héél veel betalen? Helaas is dat ook geen garantie.

Heb een redelijk inkomen, maar een euro kun je maar een keer uit geven. Dan moet het wel de moeite waard zijn.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
IK doe liefts weekend dus 3 keer een week ma ja soms kan niet wachten tot weekend :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Als Champion zie je Leeft ma 1x :cool: :cool: :cool:

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Ik heb een fwb wie ik mag gaan pakken zoveel ik wil dus de betaalde dates zijn wel beperkt tot 1 a 2 per maand ongeveer.
Verder probeer ik via de gekende sites Milfs en Gilfs te strikken. Altijd een aparte ervaring als je een oude schuur in brand mag steken.

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
met een dvp soms om de 2 maanden.
jl. een fwb 3 x in de week mogen vullen, sindskort heeft een vriend.
ben hard opzoek naar een nieuwe fwb.

Voormalig lid 9704

Toogplakker
16 mei 2018
34
2
Helaas sinds een aantal jaar locatie gedeeld met partner waardoor het allemaal een stuk ingewikkelder is geworden om de hobby uit te oefenen. Eens per 3 -6 maanden. Is wel beter voor de portemonnee 🤣

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Nu al 2 maanden telkens 1 keer per maand bij dezelfde, binnenkort weer maar moet opletten dat ik niet mijn budget terug negatief laat worden. Ik ben single en zoek een echte relatie met een vrouw, nog geen succes met dating-apps dus voorlopig nog even wandelen haha. Blijft een dure hobby, alhoewel iedere week of zelfs dag naar de winkel of uitgaan of uiteten of naar café gaan of naar cinema/sauna, enz. even duur kan zijn. Kiezen tussen honger of dorst of sex of ander plezier :D . Enigste positieve is dat je beloning een orgasme is bij de dvp.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
550
186
Voor de corona ging ik veel en misschien nog erger was ik er erg veel mee bezig . Maar ik de loop van de jaren veel meegemaakt en ook weer vergeten. Tijdens de corona tijd letterlijk afgekickt en dit jaar voorzichtig weer begonnen .

Gezien de tijd en de kosten die individuele dates met zich meebrengen richt ik me nu hoofdzakelijk op de Duitse club scène. Waarom moeilijk en veel risico lopen als het ook makkelijk goedkoop en simpel kan. Voor de prijs van een Nederlandse dame ben ik nu letterlijk een dag uit , ga ik lekker eten en neem ik een paar vrouwen in een gecontroleerde club omgeving .

Psychologisch probeer ik het echter net als velen hier een keer per maand te gaan , niet zozeer voor de kosten maar met name en er niet te veel mee bezig te zijn en er van in de ban te raken.

Terug
Naar boven