hoe thuis uitleggen dat je een soa hebt opgelopen.

A

Anonymous

Guest
Ik vroeg me af bij de mannen die hier niet single zijn en iets oplopen thuis. Hoe gaan jullie dit uitleggen dat je een soa hebt opgelopen.

Ven es benieuwd naar de reacties hierover.

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Ja dat zou mooi zijn als dat kan, als zij nou ook eens buiten de pot pieste dan werd het een heel stuk makkelijker allemaal......
Gelukkig altijd de besmetting doorgehad voor het te laat was. Pfew.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
bbig zei:
Ja dat zou mooi zijn als dat kan, als zij nou ook eens buiten de pot pieste dan werd het een heel stuk makkelijker allemaal......
Gelukkig altijd de besmetting doorgehad voor het te laat was. Pfew.

Jij gaat er vanuit dat de vrouwen niet vreemd gaan..... Waar komen al die hoeren vandaan alleen al in NL?? Die hebben 9 van de 10 keer gewoon een vent thuis zitten hoor....

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Ohw nou das afhankelijk welke soa je hebt, soms loopt t met een sisser af.
chlamydia is verholpen met 1 pil. Dokter geeft zonder probleem 2 pilletjes mee voor de partner als bij hem met je billen bloot gaat en geeft zelfs nog een briefje met uitleg mee zoals een 'niet specifieke urethritis' nsu welke een blaasontsteking heeft veroorzaak en dat het beter is als de partner word meebehandeld anders kan de blaasontsteking terugkomen.
Dok heeft beroepsgeheim en volksgezondheid moet in zijn belang staan dus als jij het thuis verkocht krijgt en de medicijnen thuis goed gebruikt is er niks aan de hand.
Genitale wratjes kun je je ex de schuld geven.

Alle andere soa's word een lastige om niet bij de vrouw met de billen bloot te hoeven

A

Anonymous

Guest
Nooit maar dan ook nooit zeggen dat je naar de hoeren bent geweest, dan komt het echt nooit meer goed.

A

Anonymous

Guest
Poesjeslover zei:
Nooit maar dan ook nooit zeggen dat je naar de hoeren bent geweest, dan komt het echt nooit meer goed.

of juist wel ...

als je vreemd ga met zomaar een vrouw zijn ze gelijk bang dat er meer speelt dan alleen seks ( liefde )
maar bij de hoeren gaan ze er van uit dat het puur seks is

het is toch altijd de schuld van de partner als die aan de behoeftes voldoet dan hoef je niet vreemd te gaan ...

als de partner zorgt dat je LEEG het huis verlaat dan ben je niet zo rap in de verleiding ...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Als je getrouwd bent en nog sex met je partner hebt ben je gewoon een sukkels als je het elders zonder doet. Dat je het risico voor jezelf neemt is tot daar aan toe, maar dat risico mag je NIET voor een ander nemen!!

Begrijp dat soort zeilen niet.....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
mart1980 zei:
Als je getrouwd bent en nog sex met je partner hebt ben je gewoon een sukkels als je het elders zonder doet. Dat je het risico voor jezelf neemt is tot daar aan toe, maar dat risico mag je NIET voor een ander nemen!!

De vraag is.. Hoe leg je het thuis uit... Er wordt niet gevraagd om een johova preek

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
CWP zei:
mart1980 zei:

De vraag is.. Hoe leg je het thuis uit... Er wordt niet gevraagd om een johova preek

Dat valt niet uit te leggen! Als je zo dom bent dan heb je niks meer te vertellen. De waarheid op tafel en met de billen bloot. Netjes alle kosten van je scheiding betalen en zorgen dat elke maand de alimentatie netjes optijd betaald is.

De genen die er nog onderuit proberen te komen, hoe zien die zichzelf in de spiegel aan? Niks dan schaamte rest dan nog!

Dus hoe uitleggen; schat, ik was zo achterbaks en op mijn eigen lust gefocust dat ik jou doelbewust met een soa heb opgezadeld. Willens en wetens heb ik een ander zc geneukte, sla nu al mijn tanden maar uit mijn bek en neem mijn ballen op je strijkijzer :twisted:

Sorry hoor, maar denk hier overna voordat je een ander met een probleem opzadelt. Helemaal iemand die je vertrouwde. Ik maar vast geen vrienden, maar daarvoor ga ik wel naar de kroeg.

En iedereen die hier gevoelig op reageerd en niet tegen kritiek kunnen, wordt eens volwassen.

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Jongens wat een gezever. Het leven heeft wel wat meer grijstinten dan dit zwart-wit gelul van jullie.
Em wat moet ik met een opmerking "dat je hier niet voor vrienden bent"?
Kan ik niets mee, en inderdaad gepreek hoor ik al genoeg.
Kappen dus en weer ouwehoeren over dames graag!

A

Anonymous

Guest
Oplossing 1, medicijnen stiekem in poedervorm in een shake toedienen aan je vrouw :twisted:

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
bbig zei:
Jongens wat een gezever. Het leven heeft wel wat meer grijstinten dan dit zwart-wit gelul van jullie.
Em wat moet ik met een opmerking "dat je hier niet voor vrienden bent"?
Kan ik niets mee, en inderdaad gepreek hoor ik al genoeg.
Kappen dus en weer ouwehoeren over dames graag!

Ik preek niet. Dat mannen vreemd gaan moeten ze zelf weten. Maar nzc nasst een relatie gaat echt te ver..... en wat ik bedoel is dat deze mening weinig populair is.

Maar we zullen het weer over vrouwen hebben. Vandaag weer heerlijk wezen neuken in wat AO clubs en nu lekker nagenieten zonder dat ik over een relatie of partner hoef in te zitten :twisted:

A

Anonymous

Guest
Beste Mart,

Jij hoopt gewoon op een partner en gaat dan waarschijnlijk niet meer wandelen zonder rubber.
Maar spreek je wel na 10 jaar huwelijk wel weer.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Poesjeslover zei:
Beste Mart,

Jij hoopt gewoon op een partner en gaat dan waarschijnlijk niet meer wandelen zonder rubber.
Maar spreek je wel na 10 jaar huwelijk wel weer.

HAHA hopen op een partner. Jij denkt dat ik moedeloos ben :lol:
Vriend laat me je dit vertellen, ik ben gewoon lui en van het gemak, een partner krijgen is geen enkel probleem.
Neen manneke, ik hou gewoon van betrouwbare mensen, helemaal in een huwelijk.

Maar het ging om hoe uit te leggen......

Als ik een partner had en ik zou zc een ziekte hebben opgelopen, dan zou dat voor mij een wake-up call zijn en zou ik direct met de billen bloot gaan. In elk geval geen smoesjes of excuses, daar zou ik een te waardig man voor zijn. Kortom de volle waarheid op tafel en het leed als een kerel dragen, daarbij tijdens het ontwijken van een paar schoenen door proberen mijn relatie toch nog te redden. Altans als je nog van die vrouw houdt, maar zo niet dan mag je je afvragen wat je er nog bij deed :cool:

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Das nou de tweede keer dat je dit meldt. We weten het nu wel.
Kan er over zeggen dat je blijkbaar de complexiteit van een lange relate nog niet hebt mogen ervaren.....
Lucky you en houden zo; vriend....
Maar als zo'n kerel bent en altijd alles opbiecht zullen jouw relaties ook nooit zo lang duren, denk ik dan maar zo.
Genoeg geluld.

A

Anonymous

Guest
Het zal wel als een totale schok komen, maar ik ben het met Mart eens!
Buiten een relatie neuk ik alles wat ik lekker vind, maar zodra ik een vrouwtje heb is dat afgelopen. Zoiets doe je gewoon niet, tis wel de persoon waar je lief en leed mee zou moeten delen, dus die belazeren is gewoon not done. Andersom zou je ook niet echt geslaagd vinden.
Als je vrouw of vriendin het oke vind is het natuurlijk een ander verhaal.
Maar als je haar een soa geeft en ze merkt het, tsja, dan geen traantjes of spijt, gewoon nadenken wat je aan het doen bent.

Terug
Naar boven