Hoe regelen jullie dat eigenlijk, dat nzc

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ik ben eigenlijk wat nieuw in het betalen voor seks. Dus een groentje; ik heb nu toch al een paar keer afgesproken en op voorhand was alles geregeld, inclusief prijs voor anaal, en/of nzc. maar als het dan eindelijk zover is, dan gaat dat niet. Maar je hebt tegen dan al betaald en dan begint het spelletje...
Ik heb ook geen zin om er 50 uit te testen om dan bij 2 te krijgen wat ik wil :). Dan ben ik blut. Ik ben eigenlijk een beetje gedesillusioneerd en misschien dat ik dat betaald seks toch maar zo moet laten. Dat er af en toe eens iemand tussen zit die op einde afhaakt, had ik nu wel verwacht. maar het is gewoon 95% ofzo. En die ene die dan wel wou, die is plots verdwenen. En die ander, die heeft veel jongere foto's op net staan dan dat ze nu is, dus dat werkt bij mij ook contraproductief. Ze hoeft niet persé heel jong te zijn, er gewoon goed uitzien.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Tja, best dgludo, er zijn nu eenmaal dvp's die slechte service geven en als ze zien dat ge een "groentje" zijt, maken ze daar misbruik van. Ik herinner me nog dat toen ik de eerste keer naar een dvp ging, nu al meer dan 30 jaar geleden, het van dattum was, ik heb toen moeten bijbijbijbetalen en ben uiteindelijk niet eens in haar geraakt...

Ik raad u aan om de recenties hier aandachtig te lezen en slechts te gaan naar een dame die niets dan lof krijgt. Betaal eventueel wat meer, want eenmalig 200 € voor echte goede service is beter dan 4X50 voor telkens geen of slechte service. Laat eventueel weten wat voor u kan qua tijdstip, geografische locatie, type prostituetie (raam, salon,...) en prijsklasse, ik denk wel dat forumleden u zullen kunnen adviseren.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Probeer eerst een raamdame dan is het instaptarief een stuk lager dan een bij een dame die privé ontvangt.