Hoe regelen jullie dat eigenlijk, dat nzc

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ik ben eigenlijk wat nieuw in het betalen voor seks. Dus een groentje; ik heb nu toch al een paar keer afgesproken en op voorhand was alles geregeld, inclusief prijs voor anaal, en/of nzc. maar als het dan eindelijk zover is, dan gaat dat niet. Maar je hebt tegen dan al betaald en dan begint het spelletje...
Ik heb ook geen zin om er 50 uit te testen om dan bij 2 te krijgen wat ik wil :). Dan ben ik blut. Ik ben eigenlijk een beetje gedesillusioneerd en misschien dat ik dat betaald seks toch maar zo moet laten. Dat er af en toe eens iemand tussen zit die op einde afhaakt, had ik nu wel verwacht. maar het is gewoon 95% ofzo. En die ene die dan wel wou, die is plots verdwenen. En die ander, die heeft veel jongere foto's op net staan dan dat ze nu is, dus dat werkt bij mij ook contraproductief. Ze hoeft niet persé heel jong te zijn, er gewoon goed uitzien.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Tja, best dgludo, er zijn nu eenmaal dvp's die slechte service geven en als ze zien dat ge een "groentje" zijt, maken ze daar misbruik van. Ik herinner me nog dat toen ik de eerste keer naar een dvp ging, nu al meer dan 30 jaar geleden, het van dattum was, ik heb toen moeten bijbijbijbetalen en ben uiteindelijk niet eens in haar geraakt...

Ik raad u aan om de recenties hier aandachtig te lezen en slechts te gaan naar een dame die niets dan lof krijgt. Betaal eventueel wat meer, want eenmalig 200 € voor echte goede service is beter dan 4X50 voor telkens geen of slechte service. Laat eventueel weten wat voor u kan qua tijdstip, geografische locatie, type prostituetie (raam, salon,...) en prijsklasse, ik denk wel dat forumleden u zullen kunnen adviseren.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Probeer eerst een raamdame dan is het instaptarief een stuk lager dan een bij een dame die privé ontvangt.

En wat Guy6 aangaf begin bij een beschreven dame, succes zo goed als verzekerd ( geen garantie de dame kan als nog weigeren maar dat weet je dan voordat je begint en betaald hebt.

Op een gegeven moment pik je de dames er tussen uit die de boel zouden kunnen belazeren.

Ook wij hebben vaak ons neus gestoten aan een temeier, je doet hier ervaring mee op om later de signalen op te merken of de dame de service wel geeft of niet

Mvg

Naked

doeke

Toogplakker
25 jul 2018
45
2
Ik heb nog een goed adres waar je voor€150,00 NAC, anaal en pijpen incluis slikken kan doen. Aanrader. Dame is 53jaar, spontaan klein en geeft goed repliek. Gr doeke

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Als ze op Redlights staan, zijn de meeste Oostblokkertjes niet te vertrouwen. Voor NZC kies je best een Belgisch meisje. En als ze voor een gekend bureau werken en het in de advertentie staat dat ze het zonder doen, ben je meestal niet bedrogen.

Het is ook altijd de moeite om zélf een advertentie te plaatsen op de gekende sites en duidelijk vermeldt wat je verlangt. Veel happen er niet toe en soms is het lang wachten. Maar soms is het wachten, tussen de "professionele" dames door, de moeite waard en hapt er al eens een amateurke of studente toe die het extra geld graag zien komen :)

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Na zoveel dates en jaren wandelen, gisteren ook nog eens in de zak gezet.
Op wandel in de Brusselse tippelbuurt gisteren in de vroege avond. Op de hoek van kooplieden/lakenstraat aan die leuke bar, denk flamingo is de naam.
Slank blondje met oranje muts op, een Bulgaarse zo bleek.
Sprak meer Engels dan Frans, allez on y vas.
50+20 hotel.
Aan studio 2000, zeg ik wacht even. Als ik 50€ extra geef. Lukt neuken zonder dan. Nee alleen pijpen zegt ze. Ok geen probleem, ik zoek elders dan. Wait zegt ze, is ok 100€ +20 hotel.
Heeft in 5 seconden 3 keer aangebeld aan deur studio 2000., moest het dan al door gehad hebben! Op naar de kamer, onmiddellijk give me money. Ze was echt nerveus, kzeg ok 50 nu en 50 op tafel, tot ik zeker ben dat het zonder is. Ze wou niet, ik ben eerlijk zegt ze, give me all te money. Kzeg fuck, hier op goed geluk.
Ok naakt op het bed, zij rete nerveus, waarschijnlijk drugs. Begint te pijpen, wat echt op niks trok. Only blowjob without begint ze. Kzeg nee alles without condom.
Begint ze heel te flippen, ik vraag mijn geld terug. Wilt ze natuurlijk niet.. hele grote ambras geweest in die kamer, heb haar handtas gepakt en haar op bed geduwd. Heel studio 2000 bij elkaar getierd en uiteindelijk ook de madam op kamer gekomen. Bleef maar roepen en slaan, gedchift, uiteindelijk na veel problemen 50€ op de grond gegooid en weg was ze.
Wel 70€ schade voor niks😡

A

Anonymous

Guest
De uiterst professionele dvp's bieden bijna nooit zonder condoom aan. In het begin bij zo'n dames geweest desondanks het mooie uiterlijk altijd teleurgesteld buitengekomen. Als de dames op Redlights zonder condoom aanbieden mag je er zonder condoom in gaan en ze volspuiten. Ik zoek wel altijd Belgische dames omwille van het groot aantal fake profielen. Op een saaie zondag had ik eens zin om te neuken en via Redlights contact gezocht met een mollige goed gezette dvp. Deed het niet professioneel en werkte als verzorgende in een rusthuis. Eerst contact via mail, dan per tel. Eens aangekomen €160 betaald om anderhalf uur te neuken inclusief kontneuken. Eens op haar slaapkamer direct er snel aan begonnen moest het zelfs niet vragen na een zalige 69 plantte ze direct haar kut op mn stijve lul uiteindelijk 3 uuur gebleven en haar vaginaal en anaal volgespoten nadien nog frequent bezocht helaas is ze gestopt. Via redlights chat is er ook te onderhandelen om bare te gaan

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Heb dan maar een afspraak gemaakt met een Nederlandstalig persoon, 22 jaar. Ze leek te mooi om waar te zijn en ze bood nzc niet aan. Maar ze zag er goed uit en dacht, beter zo dan weer afspraak voor nzc en dan op't einde weer noppes. Na een telefoontje, stuurde ze haar prijzen door. Ik reageerde al lacherig, voor die prijs is nzc mogelijk. Stuurde ze terug: hoeveel is het jou waard? ... uiteindelijk een overeenkomst gemaakt voor nzc anaal (voor vaginaal vroeg ze meer). Is ze afgekomen, blijkbaar wat verlamd door de stress, want super hard kreeg ik hem niet :shock: waardoor het moeilijk ging. Soit, zal eens een nieuwe afspraak moeten maken. Nog geen 40 en al erectiestoornissen blijkbaar :? . In het verleden nooit gehad.

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
dgludo zei:
Heb dan maar een afspraak gemaakt met een Nederlandstalig persoon, 22 jaar. Ze leek te mooi om waar te zijn en ze bood nzc niet aan. Maar ze zag er goed uit en dacht, beter zo dan weer afspraak voor nzc en dan op't einde weer noppes. Na een telefoontje, stuurde ze haar prijzen door. Ik reageerde al lacherig, voor die prijs is nzc mogelijk. Stuurde ze terug: hoeveel is het jou waard? ... uiteindelijk een overeenkomst gemaakt voor nzc anaal (voor vaginaal vroeg ze meer). Is ze afgekomen, blijkbaar wat verlamd door de stress, want super hard kreeg ik hem niet :shock: waardoor het moeilijk ging. Soit, zal eens een nieuwe afspraak moeten maken. Nog geen 40 en al erectiestoornissen blijkbaar :? . In het verleden nooit gehad.
Nederlandstalig en 22 jaar? Tell me more...!?! :)

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ze adverteert toch als 22 jarige. Maar ik ben slecht in leeftijd inschatten; maar zou ze zeker niet ouder inschatten dan 25. Nu, ik wil eerst een herkansing. Daarna zeg ik wel wie het is (via pm misschien, want misschien wil ze niet dat ik dat zomaar rondbazuin).

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Daarnet nog eens geluk gehad; omdat ik al die oost-Europese vrouwen wat beu was die veel beloven en weinig bieden, nog eens een nederlandstalige aangesproken. Zogezegd 24 jaar (ik schat eerder 28). Ze bood geen nzc aan, maar wel anaal. Dus dan maar onderhandeld over anaal. Vrij duur, maar had gewoon veel zin (200 euro per uur). ik zei nog: nzc biedt je niet aan zeker, zegt ze neen. Ok, twas het proberen waard (en waarschijnlijk krijgen ze die vragen constant). 5 minuutjes later: als je attest hebt en je biedt een mooie prijs... attest had ik, 250 euro geboden (kweet het, veel, maarja, had gewoon zin en ze zag er lekker uit). zegt ze ok.... Dus een uurtje plezier gehad, geen condoom aan te pas gekomen, kaar kontje lekker gevuld. Mijn attest heeft ze niet eens naar gevraagd.

Veel geld, maar ik heb toch eindelijk eens gehad wat ik wou. Een leuke date, geen taalbarriere, keek niet op de minuut.

Ik weet alleen niet of vrouwen die nzc niet aanbieden, maar het uiteindelijk doen ook een review moeten krijgen? Als ze het met mij doet, doet ze het zeker met anderen. Maarja, officieel biedt ze het niet aan.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Netjes goed geil!! Is mij ook een keer overkomen met 2 meiden die ik en mijn maat hadden bestelt via via ,, gingen ze alle twee zo zonder condoom erop.. Ze zouden condooms mee nemen maar oeps vergeten,, mooi genieten!! Zou eigenlijk wel willen weten wie het is :lol:

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Ik spreek bijna nooit af om bare te gaan. Het lukt te vaak wel zonder extra bij te betalen.
Vaak de wat oudere dames die het ook doen omdat ze geil zijn en die neem van mij aan die zijn er genoeg.
Er moet wel een klik zijn uiteraard.

sigar

Toogplakker
25 jan 2018
145
31
Ik probeer het in eerste instantie via Whatsapp, soms krijg je een dikke nee, en soms gelijk het bedrag.

Terug
Naar boven