Hoe kan dit dat je als klant niets door hebt?

raddelider

Toogplakker
3 aug 2023
73
61
@Pietvanheel

En zo zijn er veel hoor, die de mogelijkheid pakken als ze de kans krijgen om op zo´n jong dingetje te kruipen.

Er zijn nu eenmaal mannen die een ontluikend meisjes/vrouwenlichaam onweerstaanbaar vinden.
Van kinderen blijf je af. Maar een 18 jarige is nu eenmaal wettelijk gezien geen kind meer. Ergens moet er een grens liggen. Ik verwonder mij trouwens in dit draadje over het feit dat er nogal kordaat geageerd wordt op het feit dat een jongvolwassene als sekswerker aan de slag gaat. Meisjes van die leeftijd kunnen toch ook andere jobs doen, en daar valt dan niemand over. Dus ergens wordt er op een of andere manier dan toch neergekeken op dit beroep, ofwel wordt er van uit gegaan dat het nooit een vrije keuze kan zijn. Dat is zeer merkwaardig voor mensen die zelf klant zijn bij dames. En die zich geen vragen lijken te stellen ivm veilige seks. Dat is dan weer ineens géén moreel punt meer.

Is het niet zo dat een weldenkende man zich vragen zou moeten stellen bij het aanbod van vrouwen die 'sommige kenmerken vertonen' ongeacht hun leeftijd?

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Een 18 jarige is ook gewoon nog een meisje en echt niet opeens 'volwassen'. Ik werk met deze groep jongeren en de grens bij 18 trekken omdat de wet dat doet is eigenlijk helemaal niet ok.
Ik zie ze soms in het dagelijks leven 'van wel 40', 'met het verstand nog niet van een kind van 12'- en dan niet eens een slim kind van 12.

Dan is het al een kunst om wat ze zeggen te begrijpen, laat staan wat ze adverteren. Of ze zich dan bewust zijn -wat ze voor werk doen- hoef je je dan ook niet meer af te vragen. Daar bevatten ze gewoonweg niet.

Heel lastig allemaal daarom.

Eigenlijk zou iedereen die dit werk doet, voldoende verstand moeten hebben om goed alles te begrijpen. Dan is leeftijd opeens al minder een dingetje, -al zal je voldoende verstand en levenservaring om een wijs besluit te kunnen nemen- , niet snel bij minderjarigen zien.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Heren,

het ging er mij vooral om dat je het toch zou moeten zien, zeker een 13 of 14 jarige.
Discussie van of ze 18 jaar zijn en wel of niet mag ging het mij hier niet om.

Groet,
lD😊

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Inderdaad 13- of 14 jarige moet je kunnen zien. Maar kan je altijd het verschil zien tussen een meid van 17-,18- of 19 jaar?

Lijkt mij lastig. En vraag je dan naar haar identiteitskaart? Tsja....

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Lekker ding heeft gelijk kom op we zijn geen achterlijken en blind of wel? 13/14 jarigen dat merk en zie je meteen, en bellen meteen als je daar bent of in je auto zit dat ze uit dat godvergeten loversboy milieu komen

manaarunca

Snuffelaar
26 sep 2023
21
19
Hoe handel jij dan als je een twintiger of een dertiger treft, waar duidelijk ook iets mis mee is op het vlak van vrije keuze???

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@manaarunca

Het twijfelachtige Bulgaarse,/roemeense/macedononische milieu kom ik al niet want daar is 90% gedwongen teringzooi dus dat scheelt al.

Over het algemeen kom ik weinig dwang tegen een keer in Tilburg op een hotel zij was zo ongelooflijk bang ik heb gewoon gebeld en gewacht tot ze er waren ik zit daar totaal niet mee, ik slaap dan 's nachts beter denk ik.

manaarunca

Snuffelaar
26 sep 2023
21
19
Het is echt niet de nationaliteit of de herkomst die bepaalt of een dame onder dwang werkt hoor. Jij denkt dat misschien. Ik ken 'inlandse' dames die evenzeer niet vrij handelen en ik ken ook tal van Oosteuropese dames die slim zijn en vergelijken wat ze kunnen verdienen, hier in deze job, en thuis in een andere job.

Terug
Naar boven