Hoe is het met de wandelaar van 60+ gesteld ?

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Mijn wandelcarrière startte midden jaren tachtig. Tram 60 is net gearriveerd. Ik vraag me af hoe het met andere wandelaars van 60(plus) is gesteld... Zijn ze gestopt met wandelen/daten, doet de jongeheer het nog, al dan niet met blauwe pil-hulp, daten ze enkel nog met oudere dames of toch ook nog met jonge deernes. Reageer maar, ik ben benieuwd/nieuwsgierig.🙂

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik ben 50+. Maar ik wil toch even reageren. Ik date voornamelijk met de iets oudere dames. Anders zou het naar mijn gevoel te veel zijn alsof ik met m'n dochter lig te wippen.
Ook gebruik ik voor de zekerheid meestal een halve kamagra omdat m'n jonge heer het niet altijd meer naar behoren doet.

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
Ik ben inmiddels ook nog maar 3 jaar van pensioenleeftijd. Sinds mijn studentetijd op pad, toen ging nog veel gewoon zonder rubber vooral bij de rijpe dames van de Linnestraat in Brussel. Ik date vooral rijp en rond, maar jonge dames met de juiste lichaamsbouw kunnen mij ook bekoren. Ik gebruik geen hulpmiddelen maar ondervind dat bij stress de erectie niet meer zo makkelijk gaat dan vroeger. Tongzoenen en wat tederheid zijn heel belangrijk, dus zon kille afstandelijke dienstverlening doet me afknappen. Dat heb je vaak bij de jonge grieten die denken dat de ouwe bokken al gewoon op hun strakke vormen kikken. Die laat ik dus links liggen. Met der tijd kreeg ik daar een soort 6e zintuig voor, maar die heeft uiteraarg geen 100% sensitiviteit en specificiteit....

Fritspits

Snuffelaar
25 jun 2017
20
0
Ik ben 56 nu, ik zoek vooral 35+, liefst 40+. Ik heb een zoon van 32 en zou me raar voelen om voor jonger te gaan. Sinds ik vorig jaar 2x covid heb gehad is mijn uithoudingsvermogen naar de vaantjes, voordien deed ik veel sport en voelde ik me nog jong... nu ben ik niet veel meer waard.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
50 jaar geleden begonnen met wandelen. Ik geniet er nog steeds van.
In mijn ervaring hebben Aziaten net wat meer respect voor bejaarden dan Europeanen dus die hebben nu mijn voorkeur.
Maar er zijn een aantal Latina GILF's waar het ook heel gezellig mee is.

13 mei 2015
1.163
462
De éénenzestig voorbij en al ruime tijd voel ik wel dat het qua uithouding minder gaat. Vroeger was 2 á 3 x per date klaarkomen geen enkel probleem. Nu is het meer na 1 x over en uit. Tenzij er hulpmiddelen ingezet worden. Een Sildenafil doet al veel zodat men terug als weleer kan presteren.
Nu is het ook wel zo dat de frequentie van dates ook fel geminderd is, waar het 20 jaar terug 2 tot 3 dates per maand was, is het nu al vaker om de 2 tot 3 maand, enerzijds door de kost, aanbod, anderzijds door de drukte van alledaags.
Toch ben ik blij met die momenten waarbij nog eens goed doorgeneukt kan worden, meestal op gangbangs of zo.

Geile groeten,
Ypp

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Wel, ik ben bijna 67 en ik "wandel" nog steeds. Alleen gaat het niet zo goed meer, als ik klaargekomen ben duurt het enkele dagen eer ik weer kan klaarkomen. Ik denk dat ik ga doorgaan zolang het nog kan, daarna wordt het "mijn mooie herinneringen" ... :)

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Mijn vader, zaliger, zei altijd "je beste jaren van je pensioen zijn tussen 60 en 70", de miserie begint na 70, dus profiteer ervan zou ik zeggen, je weet maar nooit.

Laatst bewerkt door een moderator:

Erik368

Snuffelaar
21 jan 2023
10
2
Hoi mede wandelaars
Herken me in de hierboven genoemde
Zelf prostaat kanker gehad gelukkig maar een zenuw iets beschadigd
Dus voor mij van belang dat de dame in kwestie hier begrip voor heeft
Dus handig als mede wandelaars deze adressen delen zodat je je op je gemak voelt
Zie graag adressen tegemoet

Wiso47

Snuffelaar
22 feb 2021
12
1
Ik ben 75 en bezoek de dames 2a 3 maal per maand de kosten zijn hoog
maar alles werkt nog alleen de spermalozing is veel minder,heeft ook voordelen dat de dame door blijft pijpen of trekken
gebruik soms een half silovadil tabletj
blijf doorgaan

Lover9810

Snuffelaar
23 jan 2022
16
3
Ik ben naar de zeventig aan het gaan en bezoek meestal vaste dame, ik probeer toch wekelijks af te spreken. Ik moet wel toegeven dat mijn erectie vermindert en klaarkomen moeilijker is ook al gebruik ik sildenefil. Ook productie van sperma is fel vermindert en een tweede maal klaarkomen zit er zeker niet in. Ook veel stress is dodelijk.
Teven is mijn soldaat allergisch geworden aan een rubbertje, hij protesteert direct door dienst te weigeren

sigar

Toogplakker
25 jan 2018
145
31
Ik ben 55+. Rond mijn 40e in aanraking gekomen met mijn 1e prostituee. Ik zoek vooral de wat oudere dames, In ieder geval boven de 30 jaar. Ik heb zelf geen kinderen, maar het wordt me allemaal te jong. De Engelstalige laat ik zoveel mogelijk links liggen, maar dat is door mijn ervaring, ik heb het idee dat ze het alleen voor het geld doen. Het liefst heb ik toch de GFE's
Vanaf mijn beginperiode gebruik ik een halve kamagra, want ik was het begin altijd zenuwachtig. Nu gebruik ik deze nog steeds en die werkt altijd. Ik bezoek ongeveer 1x in de 3 maanden, soms iets eerder. Dit hangt ook van diensten af, want ik werk onregelmatig. Ik merk wel na nachtdiensten, dat mijn prestaties minder zijn. Verder geniet ik er van, maar ik let ook op de prijzen.

globetrotter7

Toogplakker
4 mrt 2021
51
18
Ben zelf 62 en bezoek ook dames van boven de 40. Heb gelukkig nog geen hulpmiddelen nodig en alles werkt nog puur natuur.

Voormalig lid 33906

Snuffelaar
15 nov 2022
8
4
Ben 68, net weer begonnen met wandelen al is het beperkt. Reden, vrouwlief heeft medische problemen, waardoor intiem niet meer lukt. Blijft over elkaar aftrekken, wat op den duur toch niet helemaal beantwoord aan mijn behoeftes. Voorzichtig nu via massage salons wat stappen genomen, wel met hulpje van blauw pilletje, omdat ik toch bang ben voor falen. Zoek vooral wat oudere dames, > 40. Al lokken die jonkies wel, maar dan is het alsof t je dochter is.

Zuidcol99

Snuffelaar
16 mei 2019
10
2
Ik ben inmiddels 77 en geniet nog van de vrouwtjes. Het liefst toch wel oudere dames, Het gaat allemaal wel wat moeilijker env een erectie is niet vanzelfsprekend. Met condoom lukt het zeker niet. Als alles meezit kom ik nog lekker klaar. In verband met prostaatkanker spuit ik geen sperma meer.
Ik vind de beleving, zoals lekker vrijen en tongzoenen belangrijk. IK gebruik 100mg kamagra.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Ik behoor sinds enkele jaren ook tot de doelgroep. Ik gebruik kamagra om zeker te zijn van een harde erectie. zonder dit lukt ook, zeker aan het begin van de dag de zgn odol. Wel opletten dat je vooraf niet flink getafeld heb dan werkt het bijna niet en dat is gewoon zonde. Ik heb de voorkeur voor oudere dames of stellen , heb ondertussen al meer dan 10 jaarcontact met een stel van mijn eigen leeftijd. en voor mij is het sociale praatje voor en achteraf ook belangrijk. (en voor hun ook) . Ik betaal niet de hoofdprijs kan daardoor vaker afspreken. Na 3x ging het bare. In het begin adverteerde ze op kinky maar doen dat al jaren niet meer, ze hebben genoeg leuke contacten die regelmatig afspreken. via via kom ik ook bij een hele geile dame van 56 jaar (nog niet bare) die heerlijk kan pijpen en tongzoenen en alles met smaak doorslikt. Ook zij adverteerd niet. jonge meiden heb ik niks mee, zeker niet in de leeftijdsgroep van mijn eigen dochters. Heb altijd gezocht naar dames in de leeftijdsgroep 45 plus en daar vaak leuk bare mee geneukt . Oudere dames worden vaak niet gedwongen dit werk te doen , een dame zei een keer ik zou dit werk niet doen als ik het zelf niet lekker zou vinden. vaak leuke verhalen aangehoord over de parenclubs die door hen werden bezocht. Kwam vroeger ook vaak op de gangbangs van Aad in wageningen.

Terug
Naar boven