Het verwijderen van accounts

A

Anonymous

Guest
Wel 1 rare post..
5 minuten voor 11uur maakt hij 1 account !!!
10 minuten over 11 stelt hij de vraag om account te verwijderen :roll: :?:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zeker geschrokken van alle gesprekken hier :lol: :lol: :lol:

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Hij dacht waarschijnlijk dat het de Nederlandse Zebravinken Club was. :lol:

A

Anonymous

Guest
loper zei:
Hij dacht waarschijnlijk dat het de Nederlandse Zebravinken Club was. :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
En toch is het vreemd dat nergens staat hoe een account kan worden verwijderd. Ik heb die vraag al eens gesteld, maar krijg geen antwoord

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
mmm ik ga eens kijken of ik een knop account verwijderen kan toevoegen.
Maar ik denk het niet.
Maar iedereen die me een pm stuurt met die vraag verwijder ik het account van hoor.

grzzz
Barefan

A

Anonymous

Guest
Er is een addon voor phpBB, is eenvoudig te installeren. Even op de phpBB site kijken Barefan...

A

Anonymous

Guest
Ik heb je de afgelopen tijd al een paar keer een mail gestuurd maar mijn account staat er nog steeds op.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
er gaat wel eens een mail verloren tussen de massa spam die ik daar krijg. ik verwijder het nu.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Zo jongen, kies je eieren voor je geld nadat je het voor anderen en vooral mij flink verpest hebt bij Roosje uit Maassluis.
Het is dat ze gestopt is maar ik blijf het je flink kwalijk nemen. :evil:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ik krijg de extentie voorlopig nog niet geinstaleerd. Morgen doe ik een nieuwe poging.

Grzz
Barefan

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
oke hij was geinstalleert en ik heb hem ook alweer uitgeschakeld.
Als je dat wil doen krijg je ook de mogenlijkheid om al je berichten te verwijderen en dat vind ik niet zo een goed idee.

Dus als iemand me kan uitleggen hoe ik die optie er uit kan halen dan wil ik hem terug online zetten.
Anders houden we het oude systeem dat je me even een mailtje moet sturen voor het deleten van je account.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ha die optie had ik niet gezien.
Zo nu is de optie online dus en kan iedereen zijn/haar profiel naar hartenlust verwijderen.
Hou er wel rekening mee dat de verwijdering definitief is en niet meer kan terug gedraaid worden he.

Grzzz
Barefan

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Na de hack bij Hookers willen heel wat mensen blijkbaar graag hun acount verwijderen.
Maar ik wil toch even benadrukken dat wij op een ander systeem werken dan Hookers hoor.

Maar voor de mensen die toch hun acoun t willen verwijderen dat kunnen jullie zelf onder het knopje "gebruikerspaneel" en dan "profiel" en daar vind u de optie.

Terug
Naar boven