Het modellenburo DEEL 2

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156
De dag erna, 14:30, ik zit in een hotel te wachten, toch wel redelijk zenuwachtig. En met twijfel, is dit echt of een grap van ze….

Klokslag 15u, geklop op de deur, mijn hartslag verkeert in hogere regionen…. Zoals afgesproken zet ik de deur tegen, iemand aan de andere kant zet er een voet tegen. In de badkamer hoor ik ze naar binnen gaan en giechelen. Ik hoor ze druk bezig. Dit zijn waarschijnlijk de 5 langste minuten van mijn leven. Het wordt stil in de kamer, ik denk dat ze klaar zijn. Gaan ze daar effectief liggen zoals gevraagd of is het een grap. Ik begin te filmen vanaf de badkamer en ga naar het bed. Ik kijk naar 3 topmodellen die daar effectief op bed liggen, niet naakt maar allen met leuk ondergoed aan, ik vertel wel wat. Ik heb nu wel al veel gekke fantasiënn gehad maar dit slaat toch wel alles. Ik beef, ik tril op mijn benen.

Zelf had ik mijn kledij ook al uit gedaan en sta daar nu voor het bed. De blonde ligt in het midden.
"Hallo" stotter ik, ik krijg wat gegiechel terug. Met de blonde heb ik al wat op Whatsapp gestuurd, dus lijkt me best met haar te beginnen. Celine ligt daar met een zwart setje lingerie en een dikke roze boa rond de nek, die ook deels over de andere 2 hun nek ligt. Ik twijfel om er aan te beginnen maar uiteindelijk neem ik toch de stap. Ik moet er waarschijnlijk niet bij vertellen dat ik knoeihard sta. Ik plaats hem tegen haar lippen, direct gaat de mond weid open en begin ik in en uit te gaan. Er staat geen muziek op, de 2 andere kunnen dus alle geluiden horen. Ik denk nog nooit zoiets geils in mijn leven gedaan te hebben. Voor een potentiele maagd mag ik toch al redelijk diep gaan, wel geen deepthroat.

Ik kijk naar de donkerblonde rechts van mij, die heeft een stel borsten, moet zeker een d-cup zijn, zoo mooi en naturel, heb ik nog nooit gezien, ik blijf er wel af. Ik wil mij verplaatsen en ga naar rechts, ook daar tegen de lippen plaatsen en gaat de mond direct open. Zij heeft enkel een soort sponsen lichtblauw broekje aan, redelijk klein, wel heel sexy. Ik ben dus in en uit in haar mond aan het gaan maar ze kon hem niet diep hebben. Het kneden van deze prachtige borsten maakte immers wel alles goed. Ik amuseer mij rot. Mijn lul doet een beetje pijn, zo stijf staat hij…

Het is tijd om ook de derde dame, de bruinharige, te bedienen. Hetzelfde startritueel daar, mond weid open, ik ga er in en uit, ik mag tot volledige diepte. Deze leek me het minste kans te hebben om nog maagd te zijn, ze was al heel bedreven in pijpen, ook al laat haar lingeriesetje dit niet blijken, het was ondergoed met afbeeldingen van Nijntje op. Heel raar om iemand met dit ondergoed aan in de keel te neuken. Ik moest hiermee stoppen, ik kwam immers voor iets anders, 2 juffrouwen ontmaagden. Ik wou dezelfde volgorde aanhouden, dus ik neem de blonde en draai ze met haar hoofd naar de andere kant van het bed, de blinddoek blijft op. Ik speel wat met haar borsten en we zoenen, met tong, toch een beetje zuinig. Mijn eikel staat voor haar kutje, ik ga voorzichtig binnen, ik wou haar niet pijn doen, ik ga dieper, en dieper, ze lijkt geen pijn te hebben, ik neuk haar. De blonde is dus al zeker geen maagd. Dus zouden de andere dat moeten zijn, of misschien geen enkele meer.

Ik stop met de blonde en begeleid haar naar de zetel, om wat meer plaats te hebben. Ik draai de donkerblonde ook in de juiste richting, iets meer in het midden van het bed. Ik wil mij met deze grote borsten bezig houden en haar kussen, nu zie ik pas wat voor een mooie vrouw dit is, veruit de mooiste van de 3, een topmodel. Ik merk zenuwachtigheid bij haar. Rustig ga ik bij haar binnen, dit is duidelijk dat ze dit nog nooit gevoeld heeft, ze verkrampt een beetje. Ik duw door, een kreetje, ze slaat haar armen om me heen, ik neuk haar zachtjes verder. Ze begint aan mij te wennen en lijkt het wel leuk te vinden….
Nummer 3 wacht op mij, ik trek me terug uit nr 2, met wel wat bloedsporen aan mijn lul. Ik zet ze ook in de zetel naast de blonde, wel een geil zicht, zo 2 meisjes die op hun knieën zitten te wachten op wat er gaat volgen.

Ik moet me eerst even proper maken in de badkamer. Tijd voor de laatste. Ik draai haar om met haar hoofd op de kussens, haar benen gaan spontaan open en ze begint zich te vingeren, ik doe haar handen weg en neem over, zeiknat is ze, nog nooit meegemaakt. Ook hier ga ik zachtjes binnen, ze begint te kreunen, heel luid zelfs. Ook hier een kreetje bij het doorbreken van het vliesje. Als een volleerde dame neemt ze mijn kont vast en duwt ze mij dieper. Ik neuk haar redelijk hard, zeker voor iemand die juist ontmaagd is. Zij vindt neuken de max, dat voel ik, elke toekomstig vriendje gaat afzien met haar in zijn bed. Ik heb haar volledig afgevuld, leeg was ik…

Het feestje begint op zijn einde te komen, de blinddoeken zijn af en we praten met elkaar, heel leuk, 3 losse en gekke dames. Dat moet wel om met zo een idee naar een oudere man te komen. Ik kom te weten dat ze het lunchpakket van mijn vriendin hadden gekregen omdat de opkomst een 3-voud van het verwachtte was en er veel te weinig broodjes waren.

Tijdens het gesprek kan de bruinharige niet van mijn lijf blijven, ze wil me aanraken, kussen, haar borsten in mijn mond steken, beetje pijpen, ze kan er geen genoeg van krijgen, een hete donder….
Het is rond 17:30 en het loopt op zijn einde, ze kleden zich aan en gaan vertrekken. Ik geef ze een afscheidszoen en de deur gaat toe, WAT WAS ME DAT?

Met een brede smile op mijn gezicht loop ik naar het bed, ik ben er nog niet of er wordt op de deur geklopt. Deur open, de bruinharige duwt me binnen.
"Blijf jij hier slapen vanacht?"
"Ja"
"Om 20u ben ik hier terug, ik wil meer….."
Maar dat zal voor een ander verhaal zijn vrees ik.

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156
Morgen vertrek ik naar het ziekenhuis voor een zware operatie. Ik tracht nog wat herinneringen neer te pennen. En geloof mij, dat zijn er velen…..De titel van het volgende verhaal…….CARRé JAREN 90. Indien de operatie lukt heb ik tijd om te schrijven…..

Terug
Naar boven