Het lekkerste moment

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wat is er geiler dan het moment dat je eikel haar schaamlipjes opzij duwt om haar te penetreren?
Ik neem daar steeds meer tijd voor om te genieten van het moment.
De tijd van snel naar binnen stormen is definitief voorbij.
Het is ook heerlijk om de dame aan te kijken en te zien hoe ze reageert op mijn pik die heel rustig naar binnen glijdt.

Ik ben liefhebber geworden van slow neuken.
Lekker om te zien hoe ze reageert op de penetratie.
Veel dames genieten van deze aanpak.
Had ik eerder moeten weten. Al doende leert men.

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Ik kom ook dieper en lekkerder klaar met traag neuken. Zoals in missio boven haar. Dan gaan wel eens mijn armen trillen als ik de climax nader en kan ik het trage tempo met moeite volhouden. Als ik dan ook wat adem tekort krijg, voelt het nog lekkerder. Je moet denk ik hiervoor wel beetje fit zijn. Zeker nu het weer warmer wordt. Bij de goeie 'spot' vinden gebruik ik meestal een kussentje/deken onder haar kont.

Laatst bewerkt:

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
1. Al mijn zaad in een kutje spuiten, dan mijn lul eruit halen en zien hoe het sperma eruit stroomt
2. Een meid anaal neuken, tot de ballen erin terwijl ze in missio opengesperd ligt en naar adem hapt bij het beuken
3. Klaarkomen in haar mond, ze is bezig met slikken en dan goed diep doorstoten zodat ze gagging geluiden maakt terwijl ik haar haar hoofd stevig tegen mijn buik hou

Ola doet het allemaal 😛

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ik heb lange tijd een sexvriendin gehad die altijd heel geil haar pupillen wegdraaide als ik mijn pik in haar kut schoof en tijdens het neuken deed ze dat ook nog regelmatig. Devils eyes noemen ze dat toch? Dat zag er altijd ontzettend geil uit en maakte mijn pik nog harder dan ie al was. Meestal kreeg ze ook een orgasme tijdens het neuken, wat haar hele onderlijf deed schudden, heerlijk gevoel ook. Daarbij sloeg ze dan vaak ook haar benen strak om me heen en drukte ze me met haar handen op mijn billen zo diep mogelijk bij haar naar binnen. Het hele spel werd ook begeleid door een heleboel dirty talk! Na het volspuiten van haar kut en zien hoe het sperma eruit liep was het feestje helemaal compleet! Het was nooit één moment wat lekker voelde, maar een aaneenschakeling daarvan! Ik heb met geen andere vrouw zo lekker én zo vaak geneukt als met haar....

Biwam

Toogplakker
24 dec 2024
32
63
Geilste moment vind ik toch bij bare gangbangs. Liefste als er al vollop zaad overheen ligt. Liefste dat de vorige over haar kutje spuit in plaats van erin. Dan lekker met mijn pik zijn zaad richting gaatje schuiven en dan erin. Wat betreft gevoel aan je lul is het niet bijzonder want vaak is er te weinig weerstand maar het ziet er zo lekker uit.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ik neuk veel anaal.. heerlijk om je eikel langzaam door de sluitspier te duwen.. dan met langzame lange halen dat bruine sterretje volspuiten..
Dat is inderdaad erg lekker. Een vrouw voor het eerst anaal neuken is heel bijzonder.
Sommige DVP's staan er voor open en genieten van de eerste keer.
Ze vinden het opwindend. Rustig beginnen en haar laten wennen aan het idee dat ze anaal
gepenetreerd wordt. DVP's veel vaginaal geneukt hebben vinden anaal vaak erg geil.

Ik deed regelmatig een trio met twee DVP's die elkaar goed kenden.
De DVP die ik vaker anaal neukte maar voor het eerst anaal nam waar haar vriendin bij was dacht
dat wij het afgesproken hadden. Dat was niet zo, het was een verrassingsaanval.
Haar vriendin vingerde haar kutje terwijl ik langzaam haar anus penetreerde.
Ze kwam hevig klaar toen we een minuut of twintig bezig waren.

De andere dame moest er ook aan geloven. Ze had al duidelijk gemaakt dat ze er tegenop zag.
De keer daarop weer een geil triootje. De anale maagd werd uitgebreid gebeft door haar vriendin.
Ze was super nat geworden terwijl ik haar tongde en haar borsten masseerde.
Mijn pik was hard geworden. Ik wilde haar anaal neuken terwijl ze op haar rug lag.
Ze ontspande zich, haar natte kut werd door haar vriendin gevingerd.
Ze trok haar benen op terwijl ik voor haar zat. Voorzichtig duwde ik mijn eikel tegen haar sterretje.
Ze was goed ontspannen. Een beetje plagen door wat tegen haar sterretje te duwen maar nog niet erin.
Dat herhaalde ik een paar keer. Toen ze lekker met haar vriendin begon te zoenen duwde ik mijn eikel voorzichtig naar binnen. Even wachten en dan langzaam dieper er in.
Het moment waarbij de eikel de kringspier passeert is het geilst.
Deze dames zijn 100% hetero maar laten elkaar niet ongemoeid met beffen, vingeren en zoenen.

Anaal is voor beide een welkome variatie geworden op vaginaal neuken.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.483
Ik kan geen filmpjes plaatsen

Dit was zo lekker declaratie keer bij Suzana in porto

Ik heb screenshots gemaakt, het ultieme moment

Krijg je weer dat het bestand te groot is wordt je toch gek van die beperkte mogelijkheden hier

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
@Zonder moeite als je de foto selecteert om hier als bestand toe te voegen, moet je normaal ergens onderaan 'Opties' zien, je kan daar de grootte van het bestand aanpassen, ik selecteer meestal 'normale' grootte.

Tjibbe

Toogplakker
24 mei 2025
63
273
Lekkerste moment: na een beetje rijden met je eikelmtehen de klit iets naar beneden en dan voelen hoe ze haar benen spreid en je binnen laat. En daarna een hele diepe eerste stoot waardoor ze over het bed schuift

Delaney

Snuffelaar
12 nov 2023
13
24
Ooit een meid bezocht die adverteerde met NZC maar niet intern doneren.

Toen ik bij haar aankwam herhaalde ze nog van niet in me klaarkomen , echter hadden we zo'n goede klik , de seks was uitstekend en toch heb ik net voor het klaarkomen eruitgehaald om op haar buikje te spuiten.

Na de date nog wat ge whatsapped dat de seks echt heerlijk was en dat ik snel wou terugkomen , waarop ze zelf liet weten kom maar snel terug langs.

1 dag later al terug naar haar , dacht weer voor het zingen de kerk uit ... maar toen ik ze tijdens het neuken had laten klaarkomen , pakte ze me billen vast en fluisterde al kreunend in me oor : spuit me maar lekker vol schatje , toen ze dat zei begon ze met haar kutspieren echt kleine bewegingen te maken die ik met heel veel vrouwen nooit heb ervaren , nou dat moment dat ze dat begon te doen voelde het alsof ik in de hemel zat , wat een heerlijk gevoel , haar kutje echt he le maal volgespoten en zijn letterlijk nog een kwartier in elkaar blijven hangen , wat een hemels moment en tot op de dag van vandaag nog veruit de beste seks die ik ooit heb ervaren

Bioshock

Toogplakker
21 sep 2024
78
31
Best moments are when in missionary at the corner im pushing and a bit before I cum, I just put my hand around their neck, they are becoming soaking wet and sweating as hell in no time! Once one of them told me it was really hot for her to feel 8 pulses of striking cum in her. Made me very confused to tell me exactly number like she was counting.

Terug
Naar boven