Het is triestig geworden

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Het nzc landschap is de laatste jaren serieus veranderd. Wat een verschil met vroeger en dat "vroeger" is echt niet bedoeld op de jaren 90 of zo, maar in vergelijking met pakweg nog maar 5 a 10 jaar.
Wat vind je tegenwoordig nog qua nzc? Oude vrouwen van 45 en ouder, zelfs tot 65 🙈 die zich dan profileren als "milf" of "gilf" en denken prijzen te kunnen hanteren zoals dames die de helft van hun leeftijd zijn.
Komt er toch eens ergens een jongere tevoorschijn is het een die eruit ziet alsof ze net uit een container is komen sukkelen en je eerst een half uur met haar kont in een bad met bleekwater moet zetten ...
Je hebt er ook jongere die je echter nooit zou bekijken als je ze op straat tegenkomt, te lelijk om dood te doen..
Ofwel is het eentje die er deftig uitziet maar een rib uit je lijf vraagt om dan nog maar een bandwerkje af te leveren.
Deze types zijn er altijd geweest, maar daarnaast was er ook het verveeld huismoeke die een cent bijverdiende of de studente die een betere verdienste had ontdekt ipv de afwas gaan te doen in een restaurant.
Zo heb ik ooit een meisje gekend dat ik via student.be had gevonden, meermaals mee gedate en kwam ze enkele jaren nadien tegen op mijn afdeling als verpleegkundige.
Tegenwoordig is het allemaal marginale boel dat er terug te vinden is in het nzc landschap.
Het is echt triestig gesteld met aanbod.
Sorry, maar moest dit effe kwijt.

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Klagen werd er altijd al gedaan. En generaliserende uitspraken waren er ook altijd al. Te veel Oosteuropeanen. Te veel Russische. te veel Latina's. Te veel zwartjes. Is het dan niet goed dat er zoveel zijn, dan is er veel keuze?

De "puinhoop van de niet-bare prostitutie", waarvan sprake, ontgaat mij totaal. Ik kan er zo meteen tientallen uitpikken waar ik wel eens wil mee inpikken. Mocht het niet zijn dat ik ook nog moet werken, zat ik elke dag op eentje op. De grootste frustratie van een wandelaar is dat er veel meer beeldmooie dvp-meiden zijn als je ooit in je leven geneukt gaat krijgen.

Dat het aanbod aan nzc erop achteruit is gegaan, kan ook te maken hebben met het feit dat dames wat slimmer worden en meer nadenken over de risico's. In de multiculturele samenleving, zoals dat tegenwoordig heet, lopen ook veel speciallekes rond die ik zelf ook niet zou vertrouwen om bare mee te gaan als ik een meisje zou zijn.

Maar ook dan moet je dat met een grote korrel zou pakken, want elke payneuker met een beetje ervaring, weet dat de beste meiden om zonder condoom mee te vogelen niet noodzakelijk degenen zijn die het in hun aanbod zetten. Ga enkele keren naar eentje 'die het zeker niet zonder condoom doet' en heel dikwijls gebeuren daar tussen de vier muren van dat kamertje de leukste dingen. Alleen zetten dat soort meiden dat niet graag open en bloot online, want worden ze overspoeld door een bepaald soort klanten. Hetzelfde als dat sommigen vooraf aan de telefoon vragen 'of het toch wel zonder condoom mag' en een nee krijgen. Terwijl dat tijdens de date zelf dikwijls veel gemakkelijker bespreekbaar is.

Neem nu die studentes die de meeste mannen toch zo graag willen neuken. Ik las onlangs nog ergens dat het condoomgebruik achteruit loopt. Maar plaats eens een advertentie 'studente neukt bare', dan krijgen die meiden de meest gore kwieten over de vloer en binnen de kortste keren lopen ze iets op en is het gedaan met de pret en doen ze enkel nog met een condoompje.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Net zoals vroeger moet je moeite doen om kwaliteit vinden. Bij de buitenlandse dames ligt de kans op het vinden van kwaliteit erg laag en ontmoet je meestal dames die cash moeten genereren.... Latinas vallen nog mee, maar Afrikaanse en Oost Europese zijn echt erbarmelijk qua service. Jonge Europese hebben precies een gouden kut als je de prijzen ziet....
Blijven voor mij de Vlaamse milfs over die niet fulltime ontvangen. Redelijke prijzen en echte sex. Kwaliteit can de dienstverlening vind ik nog altijd belangrijker dan het uiterlijk

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Nogal ongenuanceerd en veralgemenend. Ik heb super ervaringen met Vlaamse (en ook enkele Nederlandse) meisjes in het verleden, maar ik heb evenzeer wel eens Vlaamse meiden gedate die absoluut niet ok waren. Ooit eens eentje gewoon in de rand van een Vlaamse grootstad waar het zo vuil was in het huis, dat ik direct omgekeerd ben. Gelijkaardig heb ik met Latinas zowel positieve als negatieve ervaringen, en met Oost Europese idem dito. Volgens mij hangt het er veel sterker van af waar en binnen welke structuur je je meiden gaat zoeken. Al degenen die van de ene locatie naar de andere trekken, zijn geleid door een netwerk en moeten genoeg geld opbrengen. Zogenaamd zelfstandig werkende meiden van vreemde origine gaan vaak op die manier werken om onder de radar te blijven ipv ergens officieel in een club of in een deftige raambuurt aan de slag te gaan.

Volgens mij is stabiliteit op een iets langere termijn misschien nog de beste garantie op goede service. Ik bedoel daarmee: een dame die al een hele tijd op dezelfde locatie en onder dezelfde naam haar job doet, die heeft er alle belang bij om aan klantenbinding te doen. Wie als een nomade door heel het land (of een stuk van Europa) trekt, wil geld genereren en gaat er van uit dat de service van minder belang is want ze verhuizen toch binnenkort alweer naar ergens anders. Dat geldt voor elke nationaliteit en herkomst.

Terug
Naar boven