Het gevoel wanneer je weet je sexdate langskomt

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
914
897
I like the feeling, berichtjes sturen, een uur en prijs afspreken. Soms wat afdingen, kont of kut.
Het wachten op zich is voor mij al een kick.
Ik heb en kan veel losse bare dates versieren. Date, drankje en misschien sex.
Maar betalen en weten dat ze stipt op dat uur aan jouw deur staat.
Niet teveel woorden, gewoon kleren uit, lul in haar mond en pijpen.
1 van mijn contactjes komt straks, terug in haar kont neuken.
Denk nu voor de vierde keer in haar leven, dus lekker strak. Vorige keer moest ik nadien wel onmiddellijk mijn lul wassen, de kak is dan het minder leuke eraan.
hebben jullie dit gevoel ook als je een hoertje laat komen of gaat gaan neuken?

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Je bedoelt dat kont neuken? Ik lik de dames altijd van voren en achteren. Ik wacht dan af en als de kont aangeboden wordt dan is het een leuke verrassing. Ik zit niet in spanning want als het niet aangeboden wordt blijft er altijd nog een heerlijk kutje over.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
@bare-addict : Ja ken dat zekers. Het is een soort ritueel wat bija zelfde is of pnet een voorspel en voert de spanning op bij mij. Keuzestress, wikken en wegen. Wel niet. Wordt er gereageerd. Waar is ze. Wat ga je krijgen. Binnenkomen geld regelen en gaaaaaaaan. Als moment daar is zijn me ballen van het mezelf opgeilen al een kilo voller en de eerste keer spuit ik dan een liter en ver. Komt allemaal door de opbouw zeg maar even er vanuit gaande dat het een goede date is dan.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
914
897
Ja stront aan de lul is nooit leuk. Maar het gevoel om in haar krappe kontgaatje te komen. Dan doe ik wel even mijn ogen dicht als ik naar de douche loop.😂
Is toch niks gay aan, blijft een vrouw dat je neukt.

Terug
Naar boven