herindeling prive ontvangst?

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Veel online dames verplaatsen zich vaak (met draak van een titels als gevolg). Nu lijkt me dat je voor prive ontvangst sowieso vaak meerdere provincies bezoekt (niet enkel in je eigen stad zoekt)...

Vandaar deze peiling.. wat vinden jullie?

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ik zoek nooit op provincie, altijd op een stad en dan met afstand tot 50km of 75km, dus noord/oost/zuid/west vindt ik prima

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
In principe laten zoals het is. Maar wel de fora met een speciale plaatsnaam opheffen, zoals Rotterdam. Hou het simpel Rotterdam is Zuid-Holland.... weet/snapt iedereen.

Wat die 'draken van topictitels' betreft. Gewoon inkorten... hooguit de laatste 2 namen en vorige plaatsnaam. En als het echt te gek wordt (zoals die van de link) kan je opteren om het samen te vatten als ('veel namen', 'heel Nederland of België'); daar zijn er al een paar van.
Wat je ook kan doen is die topics gewoon rechtstreeks onder Nederland, danwel België plaatsen, zonder verder subforum.

Persoonlijk zie ik graag dat er juist wat actiever gemodereerd wordt op topic in juiste provincie. In eerder genoemde Rotterdam forum zie ik op de eerste pagina al 4 topics met een huidige plaatsnaam die niet Rotterdam is, hoewel Hoogvliet een uitzondering beschouwt kan worden. En in prive ontvangst ZH zie ik 4 topics (ook op eerste pagina) met een huidige residentie zijnde in Fr (Leeuwarden), NH (Amsterdam) en Gld (Arnhem en Nijmegen).

Laatst bewerkt:

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Hoogvliet, Pernis, Hoek van Holland Rozenburg en Capelle a/d IJssel horen ook bij Rotterdam.
Die kan je allemaal uitzonderen en scharen onder Rotterdam of je moet daar sub-rubrieken van maken.

Onder de regio Rotterdam vallen Albrandswaard, Barendrecht, Bernisse, Brielle, Capelle aan den IJssel, Dirksland, Goedereede, Hellevoetsluis, Krimpen aan den IJssel, Lansingerland, Maassluis, Middelharnis, Oostflakkee, Ridderkerk, Rotterdam, Schiedam, Spijkenisse, Vlaardingen en Westvoorne.

Handig zou zijn om Rotterdam en alle andere grote steden te verdelen in Noord, Zuid, Oost en West.

Laatst bewerkt:

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Laten we het simpel houden en regio's buiten beschouwing laten. Rotterdam Noord, - West en - Zuid zijn reeds ingeburgerde begrippen. Alleen Rotterdam Oost is bij mijn weten niet echt een ding.

Hoek van Holland ligt 20-30 km verder. Ja, bestuurlijk vallen ze onder Rotterdam, maar als ik naar het lokale naaktstrand ga, dan doe ik dat niet in Rotterdam, maar in HvH.

De enige reden waarom ik Hoogvliet noemde is, omdat dit als 'Hoogvliet Rotterdam' op de kaart staat.

Terug
Naar boven