Hepatitisvaccinatie

A

Anonymous

Guest
Hallo collega's,
kennen jullie een manier om gemakkelijk aan een hepatitis B-vaccinatie te geraken zonder langs de huisdokter te moeten ?
Heb dit reeds aangekaart bij de S-Clinic maar die verwezen mij naar de huisdokter en ik wil dit een beetje discreet houden.
Dank bij voorbaat voor jullie tips in deze ...
Cheers.
Stoeiman

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Je hoeft toch niet bang te zijn voor je huisdokter... En anders ga je naar een andere. Privacy is een van hun belangrijkste taken, ze gaan het heus niet aan de grote klok hangen hoor.

@Admin : misschien een apart onderdeel 'Soa's en preventie' aanmaken? Lijkt me nuttig, zeker omdat we toch een risicovolle hobby hebben.

Thirza soaaids

Toogplakker
3 jul 2015
134
12
Barefan zei:
als je hier verteld dat je sex hebt met mannen voor geld (...)

Beste Barefan en anderen,

De medewerkers van Boysproject en ook andere gezondheidsinstanties (zoals de GGD's in Nederland) zijn inmiddels wel getraind in goed doorvragen tijdens een gesprek met man die een hepatitis B vaccinatie wil.
Ik zou er niet vanuit gaan dat je erg makkelijk de vaccinatie kunt ritselen door te veinzen dat je seks met mannen hebt.

Gewoon er zelf voor betalen bij huisarts of andere instantie, zoals de (algemene) infectie afdeling van de GGD. Kosten liggen rond de 130 à 150 euro dacht ik uit mijn hoofd te weten. Dat is toch geen groot bedrag voor levenslange bescherming van jezelf en daarmee ook van de mensen met wie je seks hebt.

Vriendelijke groet,
Thirza soaaids

Terug
Naar boven