Help... In paniek om risico op HIV

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Ik hoop niet dat je uit de discussie blijft hierover,
een hele opluchting om met iemand over te hebben waar het beschaafd aan toe gaat, Daarvoor mijn dank.
Eigenlijk een beetje jammer dat ik je daarvoor moet bedanken, want zo hoort het te gaan.

Ik ontken niet dat AIDS bestaat(zoals ik niet onken dat wiegdood bestaat SIDS, Sudden Infant Death Syndrome en nu ineens uit het niets SADS ipv Infant, Adult), alleen bestrijd ik dat het komt door een virus.
Ik heb in het verleden gevraagd of men wil zoeken naar de uitvinder van de PCR menthode. Karry Mullins.
Hij stootte tegen een probleem, hij ging een wetenschappelijk papier schrijven, met zijn eerste zin. "Hiv is the probable cause of AIDS"
En hij wilde refereren naar een studie of onderzoek dat dit ondersteunt.
Tot zijn dood heeft hij dit niet gevonden

Misschien ben je ook bekend met AZT?
Ik zou zeggen zoek naar Karry Mullins en AZT, er zijn oude raportages te vinden hierover.
Niet op youtube, maar zoek op alternatieve platform zoals Bitchute of Odyssee.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Internet wappies op nzc forum die 'alternatieve' platformen aanraden om wetenschap van moleculaire virologen in vraag te stellen… 🙈

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
AZT....ach, dat is al zo`n lang achterhaald medicijn.
Het was het eerste wat er was om (toen nog AIDS) te bestrijden.
Resultaten waren er wel maar vaak ook niet.
Niet zo gek als je iemand in een eindstadium behandelt.
Dat gebeurde in vroege jaren nog want men ontdekte de ziekte te laat, mensen kwamen pas met
veel klachten en zaten al in gevorderd stadium van AIDS.
Dus AZT is inmiddels allang een gepasseerd medicijn.
En Hiv is gewoon een aantoonbaar virus, dus dat je dat niet gelooft is vreemd.
Het is met elke gewone virus test aantoonbaar, daar hoef je niet veel voor te doen.
Maar dat zal ook wel niet waar zijn.
Nee, ik kijk zelden op alternatieve platforms, gewoon omdat de theoriën daar echt niet kloppen, maar
mensen zonder wetenschappelijke achtergrond snappen de basale informatie vaak al niet laat staan
de moeilijke informatie.
Maar heus: Hiv is gewoon een simpel virus dat met een simpele test aantoonbaar is.
Als je dat al niet begrijpt of gelooft is er niets te winnen helaas.
Dan geeft een koe ook geen melk en is de aarde nog steeds plat.
Ieder zijn mening hoor, sprookjes bestaan en je mag erin geloven maar zal je niet helpen als je ooit
deze ziekte krijgt, wat ik niemand gun maar onmogelijk is het niet.
Wees dan verstandig en ha op tijd naar een kliniek, er is veel mogelijk vandaag de dag, gelukkig maar.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nog even: een pcr test wordt vaak gebruikt om een virus te detecteren wat je in een normale
test niet zo snel vindt of het wordt gebruikt om vals positieve test te checken.
Om een standaard Hiv test te doen is dit in eerste instantie niet nodig.
Zoals al eerder opgemerkt door mij is het Hiv virus snel en makkelijk aantoonbaar.
Om een positieve test te controleren op juistheid wordt dan alsnog pcr test gedaan om elke
vorm van miscalculatie uit te sluiten. Meestal is een gewone Hiv+ test bij pcr controle alsnog
inderdaad gewoon Hiv+ ofwel positief.
En dan aan de mdicatie en nee....allang geen AZT meer, alsjeblieft niet zeg!

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
Nee, geen AZT meer ...Eentje dan ,van de vele toxische *remmers*.
Tenofovir. (bij)-werkingen:magdarmkl.,duizeligheid,vermoeidheid,exceem.
En breekbare botten en botpijn.
Ja ,hier word je echt beter van hoor. Je bent meteen arbeidsongeschikt en een wrak.
Maar ach,dat vind cerrato geen probleem...
Je bent toch niet werkzaam bij bayer ?

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Hi Cerato, wat raar het lijk erop alsof we langs mekaar praten

Ik zeg niet AZT nog steeds gebruikt wordt. Het werd wel uit de kast gehaald en gepushed door "guess who...?.."
Een middel dat in 1960 ontwikkeld was, maar te toxisch was om te gebruiken als chemokeeur.
.En geen enkel arts kan een chemokuur oneindig voorschrijven. Patienten die jarenlang dagelijks een chemo nemen.

Je bestempeld uitspraken van wetenschappers en artsen als

mensen zonder wetenschappelijke achtergrond snappen de basale informatie vaak al niet laat staan
de moeilijke informatie,
Namelijk Karry Mullins, uitvinder van PCR en Luc Montagnier allebei Nobel prijswinnaars.
En meerdere MDs (Doctors of Medice).

Alternative websites zijn nog niet zo ver met censuur als Youtube.
Het lijkt bijna op alsof jij zegt dat alleen omdat het voorkomt op een alternatieve website dat het dan "onzin is" (mij woorden)
Oude (en nieuwe) raportages, dat een ander geluid dan de geaccepteerde narratief weergeven vind je zelden terug op youtube.
Mocht youtube niet zo fanatiek bezig zijn met censuur, dan zou ik zeggen zoek daarop.
Censuur is dus alleen 1 kant va het verhaal weergeven. Ik denk dat het verstandig is om meerdere kanten iets te bekijken.
Tenzij jij natuurlijk van mening bent dat wetenschap geen kritische vragen dult.
Ik dacht dat wetenschap juist tegenspraak wilt, zo kunnen zij hun hypothese testen. En desnoods wijzigen.

Maar heb ik het dan goed begrepen dat jij niet zocht naar AZT en Karry Mullins?

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Misschien even goed te laten weten.
Ik heb het begin van AIDS meegemaakt en de schrikcampagne.
Heeft het gewerkt? Jazeker, jaar of 10 terug geloofde ik daar nog in.
Sterker nog een dame in Alkmaar meed ik, omdat zij ineens heel dun werd. En dacht ik bij mezelf, shit zij kan AIDS hebben.
Maar intussen wat wijzer geworden en door hebben, dat het ineens veel gewicht verliezen kan vele oorzaken hebben.

Ben ik wetenschapper of arts?
Nee, ik ben een simpele mens, dat niet geloof in zelf belediging.
Daarmee wil ik zeggen, ik heb hersenen en zintuigen. Als ik niet goed gebruik van maak, dan beledig ik mijzelf.
Laat staan als je gelovig bent, want dan beledig je niet alleen jezelf, maar ook god dat je dat kado gaf en je niet optimaal van gebuik maakt..

Kan ik fouten maken?
Absoluut, ik ben geen narcist. Iemand die eeuwig zit te puberen en constant zijn/haar ego masturbeert.
Waar het alleen belangrijk is dat ze gelijk krijgen, of ze gelijk hebben, interresseert hun niet.
Wil dan ook graag op gewezen worden op mijn fouten, met tegenargumenten. En in dit geval gegronde uitspraken.
Niet met geaccepteerde of gepushde naratieven of naar websites verwijzen dat iets zegt zonder verwijzing naar een onafhankelijke onderzoek of studie.
Labels op iemand plakken als wappie, antivax, racist en vele andere dat ik niet zal noemen, zonder argument zal ik niet serieus nemen. Slechts een poging tot censsur

Dus als er iemand is dat het dilemma van Kary Mullins kan oplossen?
Verwijzen naar een studie of onderzoek, waaruit blijkt dat dat Hiv mogelijke oorzaak van AIDS is dan hoor ik het graag.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nee, geen AZT meer ...Eentje dan ,van de vele toxische *remmers*.
Tenofovir. (bij)-werkingen:magdarmkl.,duizeligheid,vermoeidheid,exceem.
En breekbare botten en botpijn.
Ja ,hier word je echt beter van hoor. Je bent meteen arbeidsongeschikt en een wrak.
Maar ach,dat vind cerrato geen probleem...
Je bent toch niet werkzaam bij bayer ?
De eerste bijwerkingen die je noemt komen relatief vaak voor maar zijn van voorbijgaande aard.
Breekbare botten en botpijn....is een zeer zelden optredend verschijnsel, minder dan 0,01% krijgt er last van.
Veel medicijnen (niet alleen voor Hiv) kennen bijwerkingen van onschuldig tot ernstig.
Dan moet je naar een ander middel grijpen, er zijn er gelukkig steeds meer en meestal weet men vanwege
de voorgeschiedenis van een patient wel wat hij waarschijnlijk wel of niet kan verdragen.
Dus ja, ik kan ook alle bijwerkingen gaan opnoemen van antibiotica die we moeten nemen als we iets door onze
hobby hebben opgelopen. Of neem je die dan ook maar niet?
Zelfs paracetamol kent (zelden gelukkig) soms een dodelijke bijwerking.
Dus ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan.
En nee, ik werk niet bij Bayern hoor.
Werk op onderzoekafdeling in groot ziekenhuis, reis daarvoor soms de halve wereld rond.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Verwijzen naar een studie of onderzoek, waaruit blijkt dat dat Hiv mogelijke oorzaak van AIDS is dan hoor ik het graag.

U kunt genoeg studies vinden die een antwoord op de vraag geven.
De vraag is of u de conclusies wilt aannemen.
U zegt ik heb hersenen en zintuigen, dan kunt u die studies dus gewoon vinden en raadplegen.
Maar ze ook geloven en aannemen is een tweede.
Hoe dan ook, u heeft recht op uw mening en standpunten hoor.
Ik noem niemand een wappie of wat dan ook, soms is gezond wantrouwen ook goed.
Maar feiten die na lange tijd internationaal erkend zijn terzijde schuiven als onwaar is natuurlijk
niet zoals het werkt. Geloof wat u wilt, ik overtuig u niet (wil dat ook niet eens) en u mij al helemaal niet.
Mijn jarenlange werk, internationaal in arme en rijke landen hebben mij genoeg bewijs opgeleverd.
U kunt dat nogmaals gewoon overal opzoeken en vinden maar het dan nog geloven is een tweede.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
De wappies en antivax idioten zijn gewoon te dom om dood te slaan, Darwin had gelijk… if you can't fix stupid, stupid will fix itself 🤣🙈

🍿popcorn tijd 😂

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Bitchute als betrouwbare bron aangeven, dat is zoals een pedo vertrouwenspersoon in een kleuterklas maken 😂😂😂

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Jammer Cerato.,

Er zijn andere punten dat ik heb aangehaald, mag je ontkrachten
En ik vroeg naar 1 studie of onderzoek. wat jij als bewijs zou hanteren.

Reden waarom ik AZT aanhaal, is omdat dat als enige therapie dat toegestaan werd, jarenlang, voor behandeling voor AIDS of Hiv besmetting.
Andere medicijnen of behandelingen waren verboden.
Komt dit niet bekend voor?

Bedankt dat je mij in mijn waarde laat, ondanks dat je mij ervan "beschuldig" niet gebruik te maken van mijn hersenen en zintuigen.
Kan ik net zogoed over jou zeggen. Je weigert de meningen van wetenschappers, onderzoekers en artsen die een kritsche nood slaan te onderkennen.
Ik ga van uit dat je niet heb gekeken naar wat Mullins of Montagnier hierover zei.

Ik wens je ook niet anders te overtuigen, maar simpelweg een gezonde discussie hierover te hebben.
Wat eigenlijk tegenvalt, want je negeert gewoon wetenschappers, onderzoekers en artsen.

En mij hoef je niet te geloven aan mijn blauwe ogen, want die heb ik niet.
Maar zelf onderzoeken en altijd kritisch observeren en denken.
Uiteindelijk eigen verantwoording nemen voor je gezondheid.

Voor de mensen die het nog niet door hebben Bitchute is een platform, net als youtube.
Zij maken zelf geen inhoud.
En alternatief betekent niet links of rechts of andere stroming. Betekent gewoon andere keuze.
Bijv fiets of ov ipv auto. Tv via internet of via kabel.
Misschien 'andere keuze' is een term dat beter begrepen wordt dan alternatief.
Of gewoon begrijpend lezen, dan zal blijken in welk context ik het woord alternatief gebruik.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
🤣🤣🤣 Bitchute bron OMG 🙈

Het verband tussen hiv virus en AIDS is al jaren geleden wetenschappelijk bewezen dude, zoek het gewoon op bij Science Magazine: wereldwijde nummer 1 peer-reviewed wetenschappelijke expert groep, hun portaal is vrij toegankelijk. Hier is geen discussie over, je raaskalt gewoon zoals alle andere wappies.

Als jij daarentegen beweert op basis van bitchute artikels (LOL) dat er geen verband is tussen hiv en AIDS, is het aan jou om wetenschappelijk onderbouwde studies te tonen die jou veronderstelling bewijzen. Die dus niet bestaan.

Bij sommigen is er bij de genenmix tijdens hun verwekking serieus iets fout gegaan maar goed, dat lost meestal zichzelf op 🫣 hopeloos….

nighthawkb

Toogplakker
10 jul 2015
50
25
Weer zo'n wappie met zelfonderzoek.
Wordt eens wakker je bent geen dokter en neem eens aan van de mensen die er wel voor gestudeerd hebben.

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Maar dat is precies wat ik doe. Ik luister naar de PCR uitvinder en Luc Montagnier wereld beroemde viroloog.
En vele ander onderzoekers, wetenschappers en artsen.

Misschien is het goed om naar te luisteren wat zij te vertellen hebben, of is het juist verstandig om blindelings te vertrouwen in DE wetenschap en niet het wetenschap.
Waarom kan de gevestigde "wetenschappers" dan niet weerleggen wat zij beweren.
En de enige oplossing is negeren.

Dus luister eerst naar wat zij zeggen en kom terug met die zei dit en het klopt niet omdat... En ik hoor graag.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Tut tut jij herhaalt als een papegaai zgn. stellingen van een platform met meer fake berichten op dan Fox News, maar je geeft zelf geen enkel bewijs die hun stelling ondersteunt 😂

Gevestigde wetenschappers hebben de link jarenlang al bewezen, het is aan jou om dan aan te tonen dat jij gelijk hebt als je dit in vraag stelt, niet andersom. Typische wappie redenering, de wereld omdraaien.

Dus wij wachten op jouw wetenschappelijk onderbouwde en proefondervindelijk materiaal dat bewijst dat er geen link is tussen hiv en AIDS. En dat bestaat niet, simpel 😎

En nog iets, je hebt de naam van jouw guru de hele tijd verkeerd geschreven dus zo goed zal je hem ook niet hebben gelezen 🤣 het is Kary Mullis en niet Karry Mullins! Geen enkele subject domain matter expert peer van Kary is akkoord gegaan met zijn niet-bewezen mening dat hiv niet de oorzaak is van AIDS. Wat maakt het uit dat hij PCR heeft uitgevonden, je moet bewijs leveren voor je stelling 🙄

Jouw andere referentie Luc Montagnier heeft zelf in 1983 ontdekt dat hiv de oorzaak is van AIDS en kreeg hiervoor een hele resem awards in de jaren '80 en later de Nobelprijs juist voor het leggen en bewijzen van deze link. Dat hij later op het einde van z'n carrière een wereldvreemde antivaxxer werd en onbewezen hiv kluchtverhalen begon te verspreiden zonder een greintje bewijs, laat mij Siberisch koud.

You got schooled boy, take your medicine 😎

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@Blof694now: ik beschuldig u helemaal niet dat u uw hersenen niet gebruikt.
Dat is wat ik bedoel met interpreteren: kennelijk leest u mijn relaas ook niet geheel juist.
Mag ook hoor, als u dit zo opvat, ook best.
En nogmaals: artikelen genoeg te vinden die aantonen dat Hiv AIDS veroorzaakt.
Echt, zoek maar eens goed, hele stapels over te vinden en te downloaden.
Door allerlei wetenschappers vanuit alle delen van de wereld.
Ook onafhankelijke studies waar de pharmaceutische industrie geen invloed op heeft gehad.
De wetenschap negeert niks, het verband is allang klip en klaar bewezen en te vinden.
Zoek maar eens in plaats van te blijven herhalen dat men het verband niet heeft kunnen leggen.
Dàt is gewoon niet waar, wat u ook beweert.
En als u uw hersenen kunt gebruiken dan vindt u de artikelen ook die het aantonen.
Verder heb ik er wel genoeg over gezegd, wetende dat velen het nooit willen aannemen.
Best en prima, ik heb nu genoeg gezegd dat het anders is en dat lijkt mij voldoende.
Hoef het geen tien keer neer te zetten.
Wie anders denkt: vrijheid blijheid hoor.

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
@Johan321

Ik heb gezocht op www.science.org. Die bedoelde jij toch, met je science magazine?
100 paginas op zoekresultaat, heb ze niet allemaal kunnen doornemen. En je bent beperkt tot 3 artikelen gratis te lezen.
Heb dus niet kunnen vinden, wel een artikel uit 1995 AZT trail in Thailand, hoelang moesten we hiermee doe?
Dus jij trust the science en jouw guru is dus Fraudie, ja weer fout gespeld.

https://www.bitchute.com/video/wu5Esfo9Zv1U/

Hij zegt toch alles waarin jij in geloofd?

Kary Mullis(beter?) Zijn mening was dat Hiv niet de oorzaak was van AIDS, omdat er hij geen onderzoek, studie kan vinden die dat wel bewijst.
Help me, ik ben niet zo slim. Een specifieke artikel of studie of onderzoek die dit onomstotelijk bewijst.

Luc Montagnier

https://odysee.com/@PetitsdeChrist:7/Fauci-HIV-Negative-AIDS-2:b

JDat hij later op het einde van z'n carrière een wereldvreemde antivaxxer werd en onbewezen hiv kluchtverhalen begon te verspreiden zonder een greintje bewijs, laat mij Siberisch koud.

Vriest het waar jij bent?
Begin van clip, ziet Luc eruit als iemand op het einde was van zijn carriere? Get our facts straight, voordat jij iets roept.

Leuk te zien dat jij inhoudelijk kan reageren ipv alleen maar wappie roepen en blijven roepen. Blijf het vooral doen en "trust the science".

Laatst bewerkt:

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
@ Cerato

Ik heb beschuldig tussen aanhalingstekens geplaatst.
Jij schreef:
U zegt ik heb hersenen en zintuigen, dan kunt u die studies dus gewoon vinden en raadplegen.

Geloof het of niet, nee heb ik niet kunnen vinden. Dus ik ben mijzelf aan het beledigen, klop dit?
Dit insinueerde jij niet?
Wel legio artikelen en officiele instancies die de narratief steunen.

Terzijde, hopelijk vind je het niet erg, dat ik je niet met u vorm aanspreek.
Mocht het zo zijn, mijn excuses.

Terug
Naar boven