lion1807518
Snuffelaar
- 1 mei 2021
- 12
- 4
Jan-v zei:....
Gezien ik een partner heb zijn er echter nog tig andere ziektes om van wakker te liggen.![]()
Stress? ochtendhumeur? hoofdpijn? :lol:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jan-v zei:....
Gezien ik een partner heb zijn er echter nog tig andere ziektes om van wakker te liggen.![]()
Ik denk niet dat wij hier iets zinnigs over kunnen zeggen, behalve dan dat we allemaal (met enkele Superman personen uitgezonderd) wel eens wat hebben opgelopen. HIV kan je oplopen, maar er zijn te veel factoren in het spel om daar iets over te kunnen zeggen in welke situatie dan ook. Ook hebben wij geen glazen bol.
De eerste keer dat ik het zonder condoom deed met een sekswerker was ik ook in een soort van paniek. Dat komt heel veel voor.
Ik vraag me af waarom je niet naar de huisarts bent gegaan. Die kunnen je sneller behandelen en meer aandacht geven lijkt me. Je zou deze nog kunnen bellen. Ook is onedayclinic volgens mij best duur, het is dan ook een bedrijf.
Ik denk dat een aantal van je 'symptomen' zoiezo te maken hebben met de grote paniek die je ervaart. Ook lijken je lichamelijke klachten dan veel erger. Hoe weet je dat je keelamandelen onstoken zijn eigenlijk? Ik wist niet dat je kon zien? Als je in paniek bent begin je overigens ook snel allerlei dingen te 'zien' waar je eerder nooit op gelet had en nu dus ineens opvallen terwijl dat misschien niets te maken heeft met je recente ervaring.
Google vertelt mij dat opgezette lymfeklieren wijzen op chlamydia of gonorroe. Ik weet niet of je afscheiding hebt of brandend gevoel bij het plassen? Maar dit zijn vragen die je beter aan de huisarts kan stellen.
Bel deze nu nog even zou ik zeggen en als ze tijd hebben en alles kunnen bieden wat de onedayclinic biedt zeg de afspraak bij deze laatste af want volgens mij scheelt dat een hoop geld.
Het preventieve middel wordt PrEP genoemd. Voorafgaande aan het gebeuren innemen en twee dagen daarna. Het tijdstip van innemen luistert vrij nauw. Zoek onder de aidsstichting. Als je HIV eenmaal hebt opgelopen kom je er niet meer vanaf.In zo'n geval kan je toch het beste PEP gebruiken.
https://www.ggd.amsterdam.nl/infectieziekten/soa-hiv-en-sense/pep-behandeling/
Volgens mij was dat zinniger om naar te googlen.
En, heeft God je genade getoond?Quote verwijderd.
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben een newbie op het gebied van NZC, en ik laat dit dan ook meteen een leerzame les zijn om het nooit van z'n leven meer te doen. Mocht God bestaan en hij heeft genade voor me deze keer, dan zweer ik de dames van plezier voor eeuwig af.