Help heb ik een Soa?

beach1986

Snuffelaar
29 mrt 2020
6
0
Kijk he,ik snap uw punt,ik kan u daar in volgen.
Ik heb jaaren geleden regelmatig gewandeld.Daarna mee gestopt vanwege getrouwd.Dit is nu niet meer het geval.
Ik had jaren geleden een profiel op hookers waar ik regelmatig(niet héél veel)een recensie plaatste.
Ik ben na wat Google hier terecht gekomen en durfde mijn vraag hier wel stellen omdat ik er vanuit ging dat je geen deftig antwoord kon verwachten(zoals in:een preek krijgen)op andere sites.
Ik kan u verzekeren dat ik wel leukere dingen kan bedenken om te doen dan mij met deze materie bezig te houden.Ik kan gerust aantonen dat dit geen verzonnen verhaal is.
Dus sta mij toe dat ik dit even kon toelichten.
Ik maak me gewoon ernstige zorgen over mijn gezondheid en de stommiteit dat ik begaan heb.
En mijn excuses voor het eventueel niet volgen van de regels.ik moet eerlijk toegeven dat ik die niet echt doorgelezen heb.
mvg

Biggie

Toogplakker
13 mrt 2017
68
6
Kans op hiv overdracht is al klein, mocht ze met hiv besmet zijn. (Voor man zijnde) Mits je geen andere soa's had, anders iets groter. Verder afhankelijk van haar viral load. Maargoed, dan hebben we het erover dat zij biv positief is. Die kans is ook al niet bijster groot in Nederland, maar niet uitgesloten. Al met al is de kans biet heel groot als je dit een keertje gedaan he t.

beach1986

Snuffelaar
29 mrt 2020
6
0
Dank u.Ik snap wel dat de kans niet zo heel groot is.
Wat me zeer ongerust maakt is het feit dat ik mij al de hele week zo ellendig voel en de hele dag niks anders zou willen doen als slapen.Niet zoals gewoon moe zijn, maar eerder uitgeput icm hoofdpijn en wat keelpijn.Gelukkig zonder koorts.
Het is nog geen 4 weken geleden dus ik kan me nog niet laten testen op HIV en op Corona willen ze niet.
Dat is redelijk frustrerend en je word er gewoon gek van.
Ik vrees dat er niks anders opzit dan nog een week te wachten.
Alvast bedankt voor uw antwoord
mvg

PrinceCharming

Toogplakker
23 mei 2016
111
46
Lastig dat je deze symptomen hebt, ...

Als ik jouw verhaal lees denk ik vooral aan klierkoorts op basis van EBV of CMV. Ik heb je natuurlijk niet onderzocht dus kan er niet veel meer van maken... Daarnaast is coronavirus ook mogelijk in ieder geval voor al deze 3 kan je niets doen en moet je gewoon uitzieken. Bij coronavirus en griep zou je na 2 weken van het ontstaan van je klachten je wel wat beter moeten voelen. HIV kan maar is onwaarschijnlijk, zeg nooit nooit.

In verband met testen zou ik altijd een test via de (huis)arts laten uitvoeren, zelftest zijn minder betrouwbaar en hebben soms een ander testvenster. Zover ik weet zijn de zelftest via de apotheek pas betrouwbaar na 3 maanden.

In ieder geval veel beterschap

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
van hiv zo kort na de zogezegde besmetting wordt je niet doodmoe, dat duurt wel ff, en dan heb je je hiv test allang gedaan.
tevens krijg je vaak nog een extra soa mee, die je wel kan zien/voelen.(althans dat was vroeger zo, moet op dat gebied mijn kennis weer eens bijschaven).
Er eerst ook nog steeds een griep, die beetje onderbelicht blijft door de corona.
wel keelpijn hoesten hoofdpijn maar nauwelijks koorts.
dus wees blij.
voor corona letten op kortademigheid, en gevoel alsof je door rietje ademt bij inspanning, dan zeker ggd of huisarts bellen.
en tot die tijd gewoon uitzieken.
en dus thuis werken, cq blijven.
mvg nestorix

A

Anonymous

Guest
Na sex zonder condoom met een dame heb ik last van branderig plassen en een dieprood dikker toompje op de eikel,
Deze symptomen had ik al na 2 dagen na de sex, dit is redelijk vroeg als het chlamydia of gonorroe zou zijn , ook heb ik geen groen of gele uitscheiding..... kan dit gewone irritatie zijn of beschadiging van het toompje door de sex ?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Heren, ik wil jullie niet afschrikken maar volgens mij heeft Rita een SOA. Mijn maat doet nooit zonder, is bij Rita geweest 3 weken terug en heeft nu een rode pik en brand enorm.
Ik wilde komende week weer gaan om haar kontje te pakken... maar ik ga maar overslaan.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Meer een schimmelinfectie.
Gewoon met anti schimmel middel behandelen of met betatine.
Paar keer per dag met betadine deppen of met speciale schimmel middel.
Snel weer over.
Niet echt een soa hoor, kan ook ontstaan door andere redenen.

A

Anonymous

Guest
Wat Cerato zegt, een brandende pik en rood. Heb ik ook wel eens gehad... kwam van een dame af die met pijpen iets te veel haar tanden had gebruikt. We hadden beide alcohol gedronken dus op dat moment voelde ik er weinig van... :lol: Dit was wel een dag later en duurde een week...

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Muchien te droog er in zonder glijmiddel of ze was nog niet nat.. Heb ik bij eentje ook gehad. Was mijn pik ook rood en deed behoorlijk zeer ook tijdens het plassen..

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Berichten bij Rita weggehaald en hierheen, is niet aan te tonen dat het bij haar vandaan komt, en zoals gebruikelijk hier op het forum, 1 melding van een Soa is nog geen SOA...

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Ik kom al sinds november of zo een paar keer per maand bij haar, nog nooit wat gemerkt.

Thirza soaaids

Toogplakker
3 jul 2015
134
12
Beste mensen,

Inmiddels geldt de Noodverordening voor sekswerk (in Nederland) tot 1 september!!
Onredelijk. Daarom zijn wij ook druk bezig met een lobby voor eerdere openstelling van sekswerk. Met uiteraard in het achterhoofd dat die Noodverordening er is en met inachtneming van de richtlijnen rondom corona (het rijtje handen wassen, 1,5 meter, vermijd drukte, etc.)

We hebben risico reductie adviezen beschreven. Deze gelden nog niet specifiek voor sekswerk, maar je kunt ze wel gebruiken. Mocht je besluiten tóch naar een sekswerker te gaan of seks te hebben zonder te betalen.
Lees er over op prostitutie.nl: https://www.prostitutie.nl/nl/harmreduction-in-corona-tijden/

Vriendelijke groet,
Thirza soaaids

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Handen wassen en drukte vermijden wil ik best doen.
Maar sexwerk met 1,5 meter afstand is wel apart, toch?

Henkspermatank89

Snuffelaar
30 jul 2018
20
6
Hulp gevraagd.

Begin januari ben ik naar een dame geweest die ook veel zonder condoom neukt. Ik heb haar geneukt met condoom maar ben wel gepijpt zonder. Niet gebeft

Week later zat er een zweertje op mijn lul en voelde ik me kut. Veel spierpijn gehad enzovoort. Geen koorts wel veel keelpijn.

Bij de GGD terecht gekomen en bij het zien van het zweertje dachten ze aan syfilis. Volgende testen zijn gedaan

2 weken na dato
Swap van zweertje op syfilis
Hiv test
Chlamydia gonorroe test
Alles negatief.

3 maanden na dato
Hiv test
Syfilis bloed test
Chlamydia gonorroe
Hepatitis c (niet op hepatitis b Ben gevaccineerd)
Alles weer negatief.

Nu heb ik dus nog steeds dat zweertje bij de pisbuis. En nog steeds keelpijn en gezwollen lymfeklieren in de nek.

Hebben jullie een idee wat dit in godsnaam voor een soa kan wezen?
Inmiddels loop ik bij de huisarts maar dit schiet totaal niet opDacht zelf zachte sjanker of donavonosis maar dit lijkt de huisarts erg onwaarschijnlijk. Ergste is nog heb moeten smeken om doorverwijzing omdat die de zweer wel mee vind vallen. (Dachten ze bij de GGD anders over)
Ergste is omdat ik pijn heb in mijn pisbuis heeft die me doorverwezen naar de uroloog in plaats van de dermatoloog terwijl ik liever naar de dermatoloog was gegaan vanwege die zweer. Dit duurt alleen nog 2 maanden ivm achterstallig werk door corona.

Iemand enig idee wat het kan zijn of waar ik nu slim aan doe.

PrinceCharming

Toogplakker
23 mei 2016
111
46
Wat je zegt kan zeker, chancroid of donovanose zijn, daarnaast is er al op herpes getest? En naast infectieus kan het ook auto immuun of neoplasie zijn vb behcet, etc. Zeker naar een arts gaan als het zo lang bezig is gaat het niet vanzelf weggaan en een gewone zweer door frictie moet weg zijn na paar weken. Daarnaast het slecht gevoel keel pijn kan ook ebstein bar virus zijn.

doet het zweertje pijn en hoe ziet het er nu precies uit?

Henkspermatank89

Snuffelaar
30 jul 2018
20
6
Bedankt voor je bericht.
Er is niet op herpes getest omdat het hier niet op lijkt volgens de huisarts en de GGD. Zweertje zit zeg maar bij de uitgang van de plasbuis. Als je dat iets uit elkaar duwt bij de randen net aan de binnenkant. Het zit er sinds januari en lijkt niet echt uit te breiden tenzij het binnen groter is maar dit kan ik niet zien. Het doet in de eikel zeer.

Ebv heb ik jaren geleden al eens gehad dit kun je dan toch niet nog een keer krijgen?

Maar wat is nu verstandig om te doen wachten op consult bij de uroloog? Of kan je ergens een test snel laten doen op ulcus molle of chanchroid?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
PrinceCharming heeft een punt: een zweertje op je penis kan ook door herpes komen.
Het ligt eraan welke kleur het zweertje heeft en hoe groot het is.
Zit het zweertje alleen op de penis of ook op andere plaatsen?
Denk aan je mond, anus of andere plaatsen op het lichaam.
Hoe dan ook: zeker naar een dermatoloog of wellicht beter naar een soa poli gaan,
want het zal niet vanzelf weg gaan en zelfs als het wel weg gaat zal het zeker later
weer terug komen.

Terug
Naar boven