Helli - Goirle

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Hoewel nzc niet staat aangevinkt, vermeld ik deze advertentie toch maar even. In de tekst staat "Er zijn veel dingen mogelijk maar word van te voren wel eerst besproken" en gezien de bevindingen met de andere nieuwe advertentie voor Goirle (zie hier) verwacht ik dat ook bij haar wel nzc mogelijk is.

Helli - Dame van plezier
www.kinky.nl/id=580229
> advertentie aangemaakt do 8 maart 2018

(klik op de plaatjes om te vergroten)

-

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
Vorige week zondagmiddag even langs geweest bij dit meisje. Foto's kloppen. Maar op alles wat je extra wilt komt er 50 euro bij. Tongzoenen 50 euro. PZC 50 euro erbij. Klaarkomen over gezicht 50 euro erbij. NZC niet mogelijk. Trio met Alina ook mogelijk, maar dan voor alles 2x de prijs. Hoewel ze er mooi en jong uitziet heb ik er toch van af gezien. Heb me verontschuldigd en ben weggegaan.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
johanalmelo zei:
Vorige week zondagmiddag even langs geweest bij dit meisje. (...)
Vorige week zondagmiddag? Hoe heb je haar dan gevonden? Want de advertentie staat pas 3 dagen sinds afgelopen donderdag op Kinky, en niet vorige week zondag al.

Adverteert nu trouwens voor Tilburg.
-

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
Ze adverteren al zo'n twee weken op sexjobs. Advertenties worden aangemaakt en onderhouden door tussenpersoon die regelmatig meisjes uit oost europa heeft. Ze adverteren nu onder tilburg, maar ontvangen in goirle

Terug
Naar boven