Hellen - Rotterdam

A

Anonymous

Guest
Ben er weer in getrapt!
Na tijden niet bij een dvp geweest te zijn vanwege de beroerde service wilde ik het weer een keer proberen.
Nou, vergeet het maar, wederom dramatisch!

Aan de telefoon besproken dat bare incl interne donatie mogelijk was voor 70. Je snapt wel dat dit op de kamer compleet anders gaat.
Toen ik daar kwam werd ik ontvangen door deze Hellen. Enkel had ze geen make-up op en een pyamabroek aan. Maakt mij niet veel uit want dat gaat toch allemaal uit. Zou je denken!
Ze kleedde zich enkel van boven uit en er kwamen twee theezakjes onder haar shirt vandaan. Broek hield ze aan. Ze wilde mij op de rand van het bed pijpen. Best, deed ze op zich wel goed.
Toen ik haar wilde neuken pakte ze een condoom, waarop ik zei, dat was de afspraak niet. Spontaan sprak ze geen engels en antwoordde met een paar woorden in het Spaans. Jammer voor haar dat ik vloeiend Spaans kan dus de discussie begon. Ik zei haar, staat in de adv. dat je zc neukt en aan de telefoon afgesproken. Ja zei ze, dat is de advertentie he, hier is het anders. Dus ik zei, je licht de boel op, geef mn geld maar terug. Wilde ze niet. Na enige stemverheffing kwamen de telefoniste en Lara kijken wat er aan de hand was. De telefoniste zei dat Hellen niet bare gaat, Lara wel. Dus ik zei, doe Lara maar dan maar ik ga echt niet meer betalen! Dat was oke. Hoe dat verliep kun je in haar Beerput Roommate lezen (https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=199&t=5070&p=46839#p46839)

Gewoon niet heengaan dus. Niet denken misschien lukt het mij wel want de ervaring leert dat dit gewoon oplichters zijn. WEGBLIJVEN!!

Bijlagen

• Untitled.png
    Untitled.png
    84,7 KB · Weergaven: 535

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
wow geweldig dat je je mannetje hebt gestaan en ze keek waarschijnlijk schrikkend op toen je plots vloeiend spaans terug sprak,
voor die prijs is het inderdaad vaak belazerpraktijken, en dat verhaal dat ze op de foto lekker uitzien en dat je ze dan in pyjama of kloffie aantreft zonder makeup enz. komt mij ook erg bekend voor, dus als je premium prijs betaalt en ze doen geen moeite om er sexy of aantrekklijk uit te zien, beetje makeup of wat spannends aantrekken dat heb ik al een raar gevoel dat het snel afwerken word tip van mij wat mij hier en daar ook heeft gered als je twijfelt! in persoon face to face duidelijk nogmaals noemen dat hett bare erbij zit of anaal of wat dan ook VOOR dat je het geld overhandigt heb ook een keer dat meegemaakt en toen zei ik ook van ok laat maar zitten tot ziens en toen kwam er ook een dame die wel bare deed even vanuit een andere kamer, een review ga ik deze week daarover nog plaatsten wat in arnhem afspeelde, nogmaals goed van je petje af!

Terug
Naar boven