Helena - Genk

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Dus je lul in haar kut en kont steken zonder condoom zonder het te vragen is haar met respect behandelen?
ik vind daar niks mis mee, ze is er zelf ook van bewust he en als ze het niet wil zal ze je wel stoppen.

Esmeetje1985

Toogplakker
13 feb 2022
97
61
Hallo heren,
Behandel deze vrouw alstublieft met respect.
Ze neukt graag zonder condoom, maar als je haar anaal mag neuken doe dat dan ook met respect. Dan geniet ze er ook van.
Maar ik weet dat ze het eigenlijk niet doet.

Esmeetje1985

Toogplakker
13 feb 2022
97
61
Als iemand morgenvroeg zin heeft om mee te doen dan ben je welkom.
Of je even tussendoor door Helena te laten pijpen als wij bezig zijn.
Stuur maar een PB en je krijgt de informatie.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Esmeetje1985.
Deze dame zal ik met plezier,met resepect behandelen.;)
Ziet er volgens mij een heerliijke latexmilf uit.
Val wel op latex.:p
En afgaand op de foto's heeft ze ook nog een lekker uitziend kutje:D

Esmeetje1985

Toogplakker
13 feb 2022
97
61
Ik heb afgelopen week weer een super date gehad met deze zeer geile sexy Helena.
Let op !!!!!
Ze neukt NIET meer anaal heeft ze mij laten weten. Ook niet met condoom.
Respecteer dit alstublieft heren !!!!!!

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Inderdaad, ze is daar heel duidelijk in en laat zich niet in haar kontje nemen. Verder super...

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Er is trouwens helemaal geen garantie dat je haar zc kan neuken. Naast het bed liggen een hele hoop condooms klaar.
Ze is een zeer verstandige vrouw die zelf "a la tete du cliënt" beslist of ze je zc toelaat in haar poesje. Pijpen is wel sowieso zc. Ze is niet zoals die Roemeense poppetjes die gedwongen worden om zomaar met iedereen zonder te doen.
Helena heeft nog andere verantwoordelijkheden... als moeder, vrouw van haar man, collega... en beslist dus zelf...

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.694
1.102
Als er iemand zijn lul eerst in die vuile Angela propt en dan naar Helena gaat heeft ze het ook vlaggen als ze denkt dat die kerel proper is.
Dus of ze dan zo een verstandige vrouw is?

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Geldt dat niet voor ongeveer elke dvp die aan nzc doet? Je kan de risico's nooit volledig inschatten... Bij elke man, hoe deftig ook, bestaat de kans dat hij de dag ervoor bij de Angela-types van deze wereld heeft gezeten of op een bare GB met 50 deelnemers

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Mijn punt was ook dat er geen garantie op nzc is omdat ze zelf beslist op het moment zelf...ik heb niet beweerd dat je niks kan oplopen.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.694
1.102
Nee, maar als je zegt dat ze verantwoordelijk is en een zeer verstandige vrouw?

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Dus in jouw redenering, Pastore, zijn vrouwen die zc neuken a priori niet-verstandig🤔

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.694
1.102
Als je het zo wil stellen.
Dus jij vindt vrouwen die op het zicht mannen selecteren om zich al dan niet te laten volspuiten a priori verstandig?

picasso

Snuffelaar
10 apr 2025
3
2
Vorige week naar deze hete milf geweest. Meteen als eerste om 9u15. Bij binnenkomst meteen tongzoenen waar ze langzaam met broek uitdeed om mijn harde lekker in haar mondje te nemen. Dan plaatsgenomen op bed en jeb haar lekker verwent met mijn tong, wordt ze lekker heet en nat van, dan gewoon zonder voorzichtig mijn harde erin geduwd. Na wat pompwerk heeft ze me op mijn rug gelegd en moest ik mijn sterretje presenteren en heeft ze zeker een dikke 10 min afwisselend mijn sterretje, ballen en lul afgelikt, geloof me, dat was heerlijk, nadien haar lekker doggy genomen waar ze ook daar afwisselend mijn harde en sterretje aflikte, nadien ben ik trillend klaargekomen en heb ik mijn, zlef verbaasd van de hoeveelheid, op haar lekker kutje en sterretje gespoten en heeft ze mijn lul nog lekker proper gelikt. Voor mij was dit meer dan een geslaagde date en hebben we onze sessie afgesloten met een leuke intilligente praatje. Ziet ze mij terug? 200% jaaaa. :)

Terug
Naar boven