Helena - Genk

V

Verwijderd lid 12162

Guest
zijn actief hier op het forum hoor... Idd vlot bare vol te spuiten. Blijft éénmalig wegens niet mijn type maar dat ligt aan mij, voor de rest niets op aan te merken

Esmeetje1985

Toogplakker
13 feb 2022
97
60
Ik heb verleden jaar toen ze pas is begonnen met ontvangen in Qupido in Genk haar diversen keren bezocht.
Elke vrijdag ontvangt ze daar mannen.
De andere dagen heeft ze een andere job.
En ze heeft een gezin met 2 kinderen.
Ik heb elke keer afgesproken voor 2 uurtjes aan € 350,00 wat best veel is, maar je mag eigenlijk alles met haar doen.
Het is een hele lieve vrouw die je gewoon bare in elk gat kunt neuken.
Beste kun je haar goed beffen en daarna mag je hem overal in steken en je lading sperma achterlaten.
Ze is echt spermageil en slikt alles netjes door. Ze is gek op pijpen en dat kan ze echt goed en ze vergeet je ballen niet en likt ook je kontje en gaat met haar tong 👅 in je gaatje. Als je haar ( moet je wel met respect doen ) kontje neukt wil ze daarna gelijk je pik schoonlikken. Echt geil is dat.
Ze is ook gek op trio' s en dubbel vaginaal neuken.
Helaas heb ik dat nog niet mogen ervaren omdat ik geen tweede pik heb gevonden.
Ik ga haar binnenkort maar weer eens bezoeken.
En hygiëne is top 👍 bij haar.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Als ik dit zo lees,is dit een 2e Lira.Wel een beetje aan de dure kant,vind ik.Maar wel een mooie dame,afgaand op haar adje.

Esmeetje1985

Toogplakker
13 feb 2022
97
60
Ze heeft nu nieuwe foto's.
Alleen op vrijdag online van 8.30 - 17.00 uur.
Aanstaande vrijdag staat weer een afspraak gepland met deze heerlijke zaadvragende slet.
Ik verheug mij erop 😊

Voormalig lid 40885

Snuffelaar
16 nov 2023
14
9
Ik ga haar volgende week eens bezoeken se 😊. Ben benieuwd of ze in het echt ook zo een lekker lijf heeft dan op de foto's.
Na mijn bezoekje zal ik mijn eerlijke feedback geven.

Stay tuned guys 😊

Voormalig lid 40885

Snuffelaar
16 nov 2023
14
9
Hey,

Ben vandaag naar deze dame geweest.. Super vriendelijk, voor mij een lekker geile meid met een lekker lijf en kutje.
De klik zat goed en ze werd super geil van het passioneel zoenen het beffen en vingeren(haar kutje was super nat).
Pijpen prima en lekker mijn ballen en gaatje meegelikt.
Toen kwam het moment om mijn harde in haar lekker natte sappige kutje te laten glijden....ze nam een condoom.
Bare is me dus niet gelukt, heb het uit respect ook niet gevraagd want zoals ik heb kunnen lezen doet ze het zonder te vragen wat bij mij niet het geval was.
Heb haar dan met condoom geneukt en mijn zaad (op vraag waar zei het liefst mijn zaad wilde hebben) lekker op haar kutje gespoten. Ze vond het heerlijk en bedankte me voor mijn zaadlozing.
Ik persoonlijk vind haar een geile madam met de nodige klasse en spontaniteit.
Mij ziet ze zeker nog terug en dan kijken of het lukt om haar bare te neuken 😁.
Het was in ieder geval een fijne ochtend ontlading 😈

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Gewoon zelf initiatief nemen en hem zonder twijfelen erin stoten. Ze houdt wel van mannen die van aanpakken weten. Dat was bij mij toch t geval, ze volgt goed in t spel

Esmeetje1985

Toogplakker
13 feb 2022
97
60
Ja zeker weten ik heb haar vanaf de eerste keer gelijk bare geneukt.
Beste kun je haar eerst goed langdurig beffen en goed anaal likken en gelijk daarna gaan tongzoenen en dan je pik gewoon erin laten schuiven.
Dat vindt ze super geil. Ze zegt dan ook nog heel onschuldig wat doe je nou 😉
Normaal wil ze je zaad ook slikken.
Anaal doet ze ook niet maar ik heb mijn pik vanaf onze eerste afspraak ook gelijk bare in dat gaatje laten verdwijnen en nog vaker 😊😋
Maar ik verwacht dat ze dat normaal niet doet. Je moet haar daarvoor echt met respect behandelen wil je dat lukken.
Ik vind Helena echt super 👍

Terug
Naar boven