Heidi (vh Daisy) - Boxmeer

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Deze dame zet ik maar alvast in de beerput

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ervarene-echte-milf-pijpen-zonder-anal-wap_8142150
Bied zowel in advertentie als whatsapp aan dat alles mogelijk is, echter na betaling brengt ze het geld weg naar iemand die in de woonkamer zit, en zodra ze terug komt is alleen pijpen nog mogelijk.

Ze is ouder als 44, en heeft een afgeleefd hoofd. Haar figuur is echter prima.

Ze spreekt half Duits/Nederland

De afwerkruimte is niet echt schoon, en de kat die op het 1 persoon bedje erbij ligt mocht gewoon blijven van dr. Ze schoof haar alleen even iets opzij.

Ze gaf aan dat ik haar de volgende keer wel kon neuken, en voor 70 eu, maar er gaat voor mij zeker geen 2e keer komen. Ik vindt haar niet echt knap(los van haar oplichterij)

Reden voor beerput, omdat ze je lokt met van alles, maar eenmaal daar (en na betaling) is er bijna niks mogelijk.

Misschien maar beter ook dat ik dr niet kon neuken.

Met een grote boog eromheen is mijn advies

Laatst bewerkt door een moderator:

denniszz80

Snuffelaar
8 feb 2016
8
0
Herkende de tekst `kleinen tepels` in haar ad.
Vorig jaar mee afgesproken, deed toen in Venlo ontvangen onder de naam Kathy in een portiekflat waar ze een `kamer` huurde. Rest v/d woning was compleet afgeleefd en er waren meerdere mensen in de woning, waar ik overigens geen last van heb gehad.
Ruimte waar ze ontving was redelijk, zelf was ze fris gewassen. Dame rookt c***e en heeft `heel wat kilometers op de teller`.
Deed toen niet tz wat voor mij wel belangrijk is. Pijpen deed ze heerlijk, en slikte alles door.
Ze gaf zelf aan dat NZC kon, maar uiteindelijk heb ik dit niet gedaan. Voor mij een eenmalige ervaring doordat locatie niet top is en er geen goed gevoel bij had.

Nicotje

Toogplakker
13 mrt 2023
48
11
Bij deze dame ben ik ook geweest, ze deed de deur open en had vriendelijk bedankt. Idd heel afgeleefd

Terug
Naar boven