Heb je een relatie?

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Alles al gewist, gisteravond al :D

Als ik haar was dan had ik doorgepakt en meteen alles bekeken. Dat snap ik dus niet zo. Maar ik ben op m'n hoede ;) En als het klapt dan klapt het, misschien wel beter ook.

Was nog een dingetje om Andrea te laten stoppen met berichten en mijn nummer te wissen, ook haar nummer had ik meteen gewist. Maar een behulpzaam lid hier heeft me haar nummer gegeven.

Voormalig lid 5078

Toogplakker
28 feb 2017
52
52
maarte zei:
Pietermike, lol daar ga je nog lang last van krijgen. Voelt nu als close call maar dat blijft bij vrouwen boven drijven. Spreek uit ervaring ;)
Advies, wis je telefoon van elk mogelijk spoor.
Ik spreek ook uit ervaring,jaren lang gedacht dat er geen enkel vermoeden was maar ze wist zoveel dat ik bijna ging twijfelen of ze helderziend was :D
Relatie is na 25jr ook voorbij

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ik ben denk ik bewust vrijgezel en geen kinderen. In ieder geval weet ik niet dat ik 1 of meerdere kinderen heb.

Daarom blijft de tip mannen.

Neem een aparte telefoon voor onze hobby met een prepaid kaartje.
Vergrendel dit aparte toestel maximaal tegen indringers.
Gebruik NOOIT je eigen naam als je naar de hoeren gaat.
Kijk uit met in je eigen woonplaats neuken als je vreemd wilt gaan.
En wees slim en neem nooit een gezamelijke en/of rekening met je partner want ze kunnen zie waar het geld heen gaat.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Ja, getrouwd.
Mijn vrouw woont in Azië, ze is 23 jaar jonger en vraagt niets.
We hebben een huis daar en leven goed. Ik zou het nooit willen opgeven. Ik neuk meest vaste dames, in Thailand, Saudi, Turkije, China, zuid Afrika. In Nederland heb ik 2 vaste dames en heel af en toe een betaalde dame. Mijn vaste adressen kosten me een dinner of lang weekend Dubai of Singapore. Ook geen straf. Ik ben een heel gelukkig mens

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Ik spreek ook uit ervaring,jaren lang gedacht dat er geen enkel vermoeden was maar ze wist zoveel dat ik bijna ging twijfelen of ze helderziend was :D
1 soa verder alles opgebieg
Ja, getrouwd.
Mijn vrouw woont in Azië, ze is 23 jaar jonger en vraagt niets.
We hebben een huis daar en leven goed. Ik zou het nooit willen opgeven. Ik neuk meest vaste dames, in Thailand, Saudi, Turkije, China, zuid Afrika. In Nederland heb ik 2 vaste dames en heel af en toe een betaalde dame. Mijn vaste adressen kosten me een dinner of lang weekend Dubai of Singapore. Ook geen straf. Ik ben een heel gelukkig mens
I
1 Soa verder +/- 2 jaar terug wist de vrouw ervan...
Alles opgebiecht...vrouw niet boos toen ze inzag geen gevoeles jegens dpv, besef dat er verschil in behoeftes zit doet weinig in verbetering sex onderling zeker met kids, dat besef was er al jaren... Nu tweede slaapkamer gemaakt, (ik snurk) slapen appart en plannen gezamelijk slapen in... met effect, alsof we niet samenwonen en kids hebben. Van 1keer per maand met geluk, naar 3 keer per week... nu al 2,5 maand. Dpv bezoek staat ff laag, ik hou jullie op de hoogte of appart slapen tot gevolg heeft meer sex met de vrouw (de praktijk ervaring).

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
getrouwd ..lang geleden , gescheiden ja . dan na 32 jaar en 4 kinderen gemaakt te hebben mijn vriendin buitengegooid omdat 12 jaar in de swingerwereld niet samengaan met de benodigde liters alcohol .. omdat ik te gierig ben om dienstencheques te betalen voor mijn oost europese poetsvrouw heb ik haar dan maar in huis gepakt , lekker goedkoop en de boel blijft schoon . zeker wel een lekker beest tussen de lakens , .. maar mijn voorkeur naar nog andere kinderkamers te witten weet ze niet .. evenals mijn zwakte voor de aziaatjes die ik regelmatig aan mijn degen spiets .. ..." wat zou ze doen als ze er achter komt ?? - weinig ! mischien dat ik een maand op de bank moet slapen ??? .... voor de rest zal het wel meevallen , want volgens haar ben ik de beste tussen de lakens .. ( maar ik zou toch wel een egoist zijn als ik haar alleen dit lekkers geef , eerlijk delen is het mooiste wat er is )

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik vroeg eens aan een hele goede dvp waarom ze dit werk deed. Toen zij ze ik heb zoveel liefde en moois te geven dat wil ik graag aan veel mannen geven niet aan 1. Ik geef iedereen een stukje van mij. Vond ik een mooi antwoord van haar.

Terug
Naar boven