Heb je een relatie?

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
328
52
> Relatie : Ja, getrouwd
.
>Weet ze het : ik denk van niet. Ze wil het ook niet weten (zegt ze tegen werkcollega's)
.
> Probleem met hebben als.... Denk van niet (vroeger met andere naar parenclub geweest)
.
Aangezien men huidig vrouwke gewoonweg (bijna) NIET van sex kan genieten en het niet echt "nodig heeft" (zegt ze) ben ik redelijk gerust dat ze geen scheve schaats rijdt zoals ik... ;)
.
Is tot haar 31ste maagd gebleven, zegt voldoen ! lol
.
LA
:ugeek:

A

Anonymous

Guest
Relatie : getrouwd (1 zoon van 17)
Of ze het weet : ik ga er van uit dat ze het vermoed, want ze vraagt niet door, ze weet dat ze nummer 1 blijft
Of ze zelf vreemd gaat : neen, te conservatief

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ik ben single en hoef dus naar niemand te kijken. Kan nu ten volle profiteren van het aanbod, in de mate van het mogelijke (financieel)

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik ook single.

Niemand om verantwoording aan af te leggen of om me schuldig te voelen....

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Nee en als ik die al had dan had ik er geen geheimen voor en gold voor beiden vrijheid/blijheid.

gertje

Toogplakker
28 apr 2015
62
4
Gehuwd
2 zoontje 's van 7 en 9
Mijn vrouw weet hiervan, maar moet een condoomgebruik gebruiken.
Dus over dat laatste moet ik een beetje liegen....

jarhead

Toogplakker
24 dec 2019
68
43
Relatie : Ja
Kinderen: Geen
Weet ze het: Nee (tenminste dat vermoed ik)
Of ze er zelf iets op nahoudt: Kan het me niet voorstellen

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Ja, relatie. Kids, ja
Of partner het weet/soortgelijke hobby heeft? Denk het niet
Al tijdje geen bezoekjes meer. Reden: verveling, geld, complexe relatie en complexe vriendschappen

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik heb twee relaties. Beide zitten in mijn hart, beide both of best worlds. Waarvan 1 ook een relatie heeft. Af en toe bezoek ik een dvp omdat ik een vrouw volspuiten ook heerlijk vind.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
321
Relatie: ja, getrouwd en drie kinderen
Weet ze het: ik denk het niet, misschien wel vermoedt ze wel iets, maar we praten er niet over.
Reden: als ze het formeel zou gaan weten, dus dat "openbaar" wordt, dan denk ik dat het reden voor haar zou zijn om direct te scheiden
Hoe is het gestart: we hebben al 12 jaar geen seks meer (omdat zij niet meer wil: zelfs geen lichamelijk contact zoals knuffelen), en hoewel ik nog steeds van haar houd (zij niet persé in dezelfde mate van mij), vond ik het wel een beetje te gortig om de rest van mijn leven als een monnik te gaan leven.
Waarom niet scheiden: vanwege de kinderen en omdat we het als gehuwde eenheid financieel best goed voor elkaar hebben, maar dat dat na een scheiding desastreus gaat uitpakken. Wat dat betreft is "dit forum" een van de mogelijkheden om een huwelijk niet te ontbinden en toch te kunnen voldoen aan de lichamelijke (en gedeeltelijk: geestelijke) behoeftes. Ik niet 100% naïef en besef dat de bevrediging van de geestelijke behoefte ("klik" met de dvp) voor een groot gedeelte gebaseerd is op Eurobiljetten en tamelijk eenzijdig. Toch probeer ik ook te voldoen aan de geestelijke behoefte door het proberen te creëren van een "klik", niet alleen het mechanische pompwerk, maar ook kletsen, knuffelen etc. Gewoon menselijk contact dus... Het meest geniet ik van het moment net na het witten van de kinderkamer: een naakte vrouw in je armen, met het liefst je knuppel nog in haar hoenderhok en een beetje knuffelen en kletsen met overnachting. Dat kan in NL echter amper (moet ik een hotelkamer huren, verklaren waar ik ben geweest en niet te vergeten een aanzienlijk deel van je maandsalaris afdragen aan de DVP etc.). Ik ga (niet alleen) daarvoor één keer per jaar naar Hong Kong...

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Ja, ik heb ook een relatie met 1 kind van 12
Nee, ze weet het niet en als ze erachter komt is het einde verhaal
Als zij het zou doen heb ik daar geen probleem, maar ik weet dat ze dat niet doot
Ik hou het bij mijn suikernichtjes :D

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Relatie,ja:getrouwd.
Kinderen,nee.
Waarom?Omdat het zeer spannend is,en gewoon ook lekker,met andere vrouwen,zc te neuken,niet met iedereen natuurlijk :D
Ik denk moest het uitkomen,dat het over en uit is.
Dus zeker niet zeggen ;)

A

Anonymous

Guest
Samenwondend en we zijn swingers, dit doe ik erbij omdat ik nooit genoeg krijg.

13 mei 2015
1.163
462
Relatie: Ja
Weet zij er van? Neen, en dat hoop ik zo te houden.
Mijn wandelingen zijn al lang geldden begonnen, net na mijn eerste (h)ex.
Tijdens mijn 2de relatie wat geminderd maar nooit echt opgegeven, en in het begin van mijn nu 3de relatie terug helemaal opgeflakkerd sinds zij de menopauze heeft doorworsteld met neveneffecten!

Gert36

Snuffelaar
5 apr 2018
18
1
Relatie:ja
Kids:ja, twee
Waarom ? Omdat er thuis niets, letterlijk niets meer te beleven viel. Wel knuffelen enzo, maar geen sex.
Weet ze het ? Ik weet het niet en het kan mij na al die jaren niet meer schelen of ze het zou weten...... Eens lekker neuken doet toch altijd enorm deugd ☺️☺️☺️

Terug
Naar boven