Heb je een relatie?

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
zo even een nieuwe rubriek aangemaakt.

Ik vraag me af heb je een relatie? zo ja weet je vrouw/man/ (of andere gender) wat je doet?

Ik heb een relatie met een toffe meid en ja ze weet wat ik doe.
Ze heeft er geen probleem mee.
Want ook zij is niet monogaam ook zij heeft losse contacten, al zijn haar contacten meestal wel safe.
Want ze vind sperma dat uit haar druipt alles behalve geil eigenlijk.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Relatie : Ja
Weet Vrouw het?: Nee, die schiet mij dood.
Vermoed ze het? : Ja, maar ik ben een goede leugenaar.
Zou je je vrouw delen? : Ja, alleen als het haar geile vriendin is, die mee doet, een andere man, voor geen goud,

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
haha vind je dat niet een beetje hypocriet van je zelf CWP?
Hoe zou je reageren als je te weten kwam dat ze naar gigolos gaat?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik weet het, het is hypocriet, kan er weinig anders van maken. Maar deze mening houd ik lekker zo.

Hoe ik zou reageren, ik denk het zelfde als haar......

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
oke, dan gaan jullie dus op elkaar schieten. kan spanend worden LOL

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Barefan zei:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze naar gigolo's gaat omdat ik denk dat ze een golddigger type is.
In ieder geval als ik een vrouw zou zijn en een golddigger was zou ik wel achter CWP aangaan. :D

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ajax3Stars zei:
Barefan zei:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze naar gigolo's gaat omdat ik denk dat ze een golddigger type is.
In ieder geval als ik een vrouw zou zijn en een golddigger was zou ik wel achter CWP aangaan.

Lol, maar mijn vrouwtje was al ingevlogen voor de roepia's arriveerde. en als ik zo door blijf gaan zijn ze op voor ik dood ben :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Komt niet echt van z'n plek Ajax, zie plaatje, maar dit hele topic gaat weer naar God, Barefan, delete Ajax en Mijn post maar. Ben wel benieuwd naar alle Ontopic antwoorden

Bijlagen

• Schermafbeelding 2015-07-25 om 15.58.29.png
    Schermafbeelding 2015-07-25 om 15.58.29.png
    33,7 KB · Weergaven: 93
A

Anonymous

Guest
Plak er ff een Poll aan Barefan, is makkelijker om dan inzicht in de resultaten te krijgen

Heksje

Toogplakker
12 mei 2015
39
2
CWP zei:
Relatie : Ja
Weet Vrouw het?: Nee, die schiet mij dood.

Hey, dat komt overeen met mijn situatie

Maareh ..

Vermoed ze het? : tja, ik hint er soms wel eens naar, maar dan wimpelt ze het af - wat niet weet niet deert, zal ze waarschijnlijk denken...

Zou ik er een probleem mee hebben, dat ze hetzelfde doet als wat ik doe? Niet echt, maar haar kennende heeft ze daar totaal geen interesse in (wat natuurlijk mijn gedrag weer verklaart :D )

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Alleenstaand.
Ben er vrij open in naar familie en vrienden toe. Misschien zelfs zo open dat ze het soms niet allemaal (meer) geloven...

A

Anonymous

Guest
Relatie uiteraard hier.. laten elkaar open op seksgebied, zolang het maar allemaal eerlijk gezegd word.

A

Anonymous

Guest
Getrouwd hier. Weet ze het? Nee

Wij swingen al reeds enkele jaren maar ze wil bij soft blijven. Zelf is ze BI en nu en dan krijg ik dan al en leuke foto's als de vrouw zich thuis netjes amuseerd met een andere vrouw.Waarom ik dit dan nog doe? Ik kom in aan m'n trekken met soft en ze weet dat ik mijn hele leven niet enkel haar wil neuken. Maar na 2jaar kijken wat en hoe voor een minnares voor me heb ik het stilaan opgegeven en doe ik het mis beter op deze manier. Mocht ik morgen een leuke meid tegen komen en m'n vrouw geeft haar zegen, dan stop ik hiermee.

Terug
Naar boven