Hardere aanpak illegale prostitutie Belgie / Nederland

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
bare-addict zei:
Zou leuk als ge eens uw trukken van de foor deelt met ons😆.
Studente, bureaudame...jij weet blijkbaar waar te zoeken.
Groeten

Er zijn toch heel wat bureau's met dames die NZC aanbieden ? Alleen bij de uitbaters van Star-Ladies, enz... heb je er al verschillende.
En wat die studente betreft: Ze is laatstejaars univ. Dus geen jong ding van 18-20j. als je dat bedoelt. Ze zijn idd zeer mager qua aanbod de laatste twee jaar maar het is beter om zélf de adverteren dan op zoek te gaan.

Maar dat verandert dus niks aan het feit dat de controles blijkbaar zijn opgevoerd.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Ik kan m'n reactie blijkbaar niet editen, maar nog even zeggen dat dit over BELGIE gaat.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
914
897
Balthasar zei:
bare-addict zei:
Zou leuk als ge eens uw trukken van de foor deelt met ons😆.
Studente, bureaudame...jij weet blijkbaar waar te zoeken.
Groeten

Er zijn toch heel wat bureau's met dames die NZC aanbieden ? Alleen bij de uitbaters van Star-Ladies, enz... heb je er al verschillende.
En wat die studente betreft: Ze is laatstejaars univ. Dus geen jong ding van 18-20j. als je dat bedoelt. Ze zijn idd zeer mager qua aanbod de laatste twee jaar maar het is beter om zélf de adverteren dan op zoek te gaan.

Maar dat verandert dus niks aan het feit dat de controles blijkbaar zijn opgevoerd.

Idd, daar heb je een punt. Paar jaar geleden stond redlights of andere sites vol van de leuke add's. Nu veel fake en professionele meiden waar ikzelf niet echt fan van ben.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
914
897
Gisteravond nog eens naar Brusselse tippelbuurt gereden, toen ik voorbij reed zag ik redelijk wat verschillende hoertjes staan. Paarkeerplaatsje zoeken en een toertje rond de blok doen, maar tegen dat ik goed en wel uit de auto was.
3 combi's en nog verschillende flikken te voet die de meisjes aanmaanden om op te krassen.
De fun was onmiddelijk over!

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Dat men DVP's die tippelen aanmaant om weg te gaan kan ik nog ergens begrijpen ivm. overlast.

Ik denk dat op Redlights 3/4 van de "DVP's" momenteel van buitenlandse origine zijn. En daarvan is het overgrote deel dan nog ex-raamprostituee met een abominabele service. Van die overige 1/4 Vlaamse meiden is een kleine minderheid amateur (=huisvrouw, studente,...).

Het was ooit anders, toen er heel wat "keuze" tussen amateur-jongedames met een goeie service en je eigenlijk nooit echt op zoek moest gaan omdat je 3-4 vaste dames had waarvan er altijd wel eentje beschikbaar was.

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Cwp is me net voor

Wilde deze link ook plaatse, het verhaal is duidelijk lijkt me en terecht dat ze hierop gaan controleren.

We zitten toch met zijn allen te wachten op die lekkere huisvrouwen die een centje bij willen verdienen!

Niet dit soort praktijken en degene die ze bezoeken kunnen hun borst ook natmaken heb ik het idee.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Marion van san (onderzoekster) deed reeds meer dan 10j geleden onderzoek naar loverboys.
Helaas werd in België niks met de resultaten gedaan, gezien te politiek gevoelig (loverboys en tienerpooiers zijn in 99% vd gevallen allochtonen met een islam-achtergrond).

Jammer dat men omwille van het correcte politieke denken, de waarheid niet mocht zeggen.

Die loverboys zijn stuk voor stuk gekend bij het gerecht, maar men doet er niks aan.

31 aug 2016
1.194
112
Deurklink zei:
Niet dit soort praktijken en degene die ze bezoeken kunnen hun borst ook natmaken heb ik het idee.

Mannen die willens en wetens deze slachtoffers bezoeken mogen ze aan de hoogste boom opknopen.

Dat dan hun leven verwoest wordt ??
Wat hebben ze gedaan bij dat kind !!!

Ik hou zelf van jong maar als ik het niet vertrouw dan vraag ik om legitimatie .
Wat dus al eens geresulteerd heeft dat ik ben omgedraaid .
En buiten op straat gelijk "misdaad anoniem " gebeld .

Maar door het strengere beleid wordt de prostitutie steeds verder in de illegaliteit gedwongen ..

Overal minder ramen .
Tippelzones verdwijnen
Clubs sluiten

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Heb je gewoon top gedaan @lekkerlikkenlassie en dat zou elke vent met hersens moeten doen als je een meid treft die geen 18+ is of als je merkt dat een meid gedwongen wordt. Dus mannen tref je zoiets aan bel geheel anoniem M op 0800-7000.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
diewanderer zei:
Balthasar zei:
maar het is beter om zélf de adverteren dan op zoek te gaan.
En waar doe je dat dan zonder ondergesneeuwd te geraken tussen spammers, fakers en collega-geilaards?

Op 2dehands.be en Redlights. Wat dat laatste betreft: Op Redlights staan misschien wel een paar duizend advertenties per dag, maar betrekkelijk weinig zoekertjes. Op 2dehands moet je wel redelijk "voorzichtig", maar toch met enige duidelijkheid adverteren, want als iemand gaat janken wordt de advertentie door de beheerders verwijderd.

Terug
Naar boven