Harde of slappe pik ?

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Ik zie vaak "collega's" op een bare GB die een kutje beginnen te neuken met een halfslappe pik. Daarnaast heb je er (mijzelf incluis) die wachten tot ze hard staan om de penetratie te doen. Tot welke groep behoor jij ?

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Hard. Krijg een (half) slappe lul niet goed naar binnen en voelt ook niet lekker. Tegenwoordig met condoom gaat ie nog wel eens slap, dus kansloos. Voor mij dus rechtop (bare!) naar binnen.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik ga ook voor hard of liever zeer hard. Ik vind het erin prakken verschrikkelijk en dat is voor mij weer niet erectie bevorderlijk en kom dan in een negatief spiraal.

Hooked

13 mei 2015
1.163
462
Ik begrijp niet goed hoe het sommigen lukt om een slappe of halfharde pik er in te krijgen, mij alvast niet!
Daarom ga ik het liefst voor lekker puur natuur keihard.

Geile groeten,
Ypp

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Slap lukt het niet..
Bij halfslap en je voelt een natte en warme poes komt er vlug actie in..

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Tegenwoordig trek ik - voor ik in het poesje ga - eerst mijn voorhuid zo ver ik kan naar achteren - dat geeft een mooie pik en helpt al wat om hard te komen. Ook krijg ik dan complimentjes van de dame voor mijn fiere pik met zijn dikke kop :) Dan stoot ik mijn pik zo ver ik kan in één ruk naar binnen. Eens dan binnen, dan voelt het veel sneller en gaat hij vanzelf hard. En dan maar neuken :)

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
ik heb ook al gemerkt bij Gb's en andere feestjes dat er een paar zijn die al met de slappe was meteen beginnen ..
dan vraag ik mezelf wel steeds af .. hoe kun je nou biljarten met een stuk touw , in plaats van een keu .
het zal mij een raadsel wezen , maar in mijn ogen blijft een kut nog steeds het ideale afkickcentrum voor stijfkoppen ,
als je het kan presteren om iets plooibaar daarin te proppen , moet het toch al meteen het gevoel hebben alsof je een frikandel in een hotel ingang pleurt .

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
ik ga niet naar gangbangs maar tijdens sexen in paydates of non-paydates voel ik mijne graag groeien dus vaak tot bijna altijd halfstijf in het kutje, kontje of mondje en gaan met die banaan haha.

Terug
Naar boven