Hannie, Vanderdoncktdoorgang 11/R

Status
Niet open voor verdere reacties.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
80 euro voor half uur. al was 50 euro waarschijnlijk ook geen probleem. maar misschien dat ze je dan sneller buiten kuist :)

anonymuske

Toogplakker
3 sep 2019
40
5
Weet iemand of ze vandaag werkt en vanaf hoelaat, zit ze nog steeds op nr 11

Kan je daar makkelijk komen en parkeren in de buurt ?

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Normaal gezien werkt Hannie elke dag.
Volgens mij van ongeveer 11u tot ongeveer 21u
Soms kan zij ook voor diverse redenen (boodschappen, shoppen etc) zomaar even niet achter haar raam zijn.

Parkeren?
Onder busstation is een enorme parkeergarage (loopafstand ongeveer 2 a 3 minuten)

anonymuske

Toogplakker
3 sep 2019
40
5
Eindelijk na lang twijfelen toch Hannie eens bezocht, is zeker een lief meisje met inderdaad een beetje een buikje maar voor de rest , gewoon het meisje uit je straat. Ik was goed op tijd daar , beetje gewandeld en zag ze ineens staan, ik vroeg haar naam en ja hoor dat was ze, ze vroeg wat ik wilde en zei ik wil zonder condoom neuken, ja zei ze kom binnen dat is honderd, ik zei kan het ook voor 50, nou ja vooruit dan, wij op bed, ze heeft van die heerlijke jonge kleine tietjes , doet me denken aan mijn eerste liefje klein tepeltje erop effe lekker aan gezogen. Ze pakt mijn jongeheer direct in haar mond en begon gulzig te pijpen, niet erg lang ging ze op haar knieën zitten en zei steek hem maar binnen, ik vroeg of ze missio wilde en dat was geen probleem, wel redelijk veel glijmiddel en hup in zijn blootje naar binnen, lekker dat dat was tjonge... Effe stoten en vroeg haar of ik ook in haar kontje mocht, geen probleem zei ze is 50 extra, heb uiteindelijk 20 meer gegeven en mocht in haar strakke kontje binnen, jammer genoeg niet stijf genoeg gekregen ondanks alles. Uiteindelijk zelf afgetrokken. En op haar kutje gespoten, is een mooi en behulpzaam kind wat respect verdiend, ze had het ook nog over haar moeder en over de Nederlandse les die ze volgt, een echte spraakwaterval is ze.....ga nog wel eens terug...

anonymuske

Toogplakker
3 sep 2019
40
5
Iemand die me haar nummer kan doorsturen, wil nog eens teruggaan naar laatste keer zei ze me dat ze soms naar de les Nederlands is en dan pas later begint, ben vergeten te vragen wanneer juist, beetje door haar spraakwaterval....😅😂 stuur haar gsm nr door in een privé bericht aub

nobody79

Snuffelaar
5 jul 2016
0
0
Photo from Google StreetView. This is Hannie?
I'll be in Belgium for few days soon, i want visit her :)

Bijlagen

• hannie.png
    hannie.png
    342,6 KB · Weergaven: 125
A

Anonymous

Guest
Is ze er nog? Ik heb ze al weken niet meer gezien

bombai_03

Toogplakker
27 jul 2018
41
8
Enkele dagen geleden eens binnen gesprongen. Hannie heeft nu donker(bruin) haar en is enkele kilo's lichter geworden. Ook had ze een zwart brilletje op waardoor ik haar bijna niet herkende. Ze wou wel niet onder de 100 gaan deze keer.

A

Anonymous

Guest
Hennie is ook in deze corona gekte niet bang van een wipje. Alleen moet je in t gekende straatje één verdiep hoger kijken nu

Bartje00

Snuffelaar
1 feb 2020
7
0
Kan iemand me haar nummer bezorgen? Ben momenteel onderweg naar Gent.

Edit:
2 jaar geleden had ik haar ook al eens bezocht, super ervaring. Gent ligt helaas niet in de buurt, daarom dat het zolang duurde voor ik nogmaals ging.

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
Dag Bartje,

Heb je haar zien zitten ergens op het eerste verdiep in de VDD?

Moet ergens in het overdekte gedeelte zijn.

Busboy.

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
Ze heeft mij geWhatsappt dat haar bar op 4 mei zou opengaan.

Zou hier iets waar van zijn?

Is er al iemand bij haar boven geraakt?

Busboy.

A

Anonymous

Guest
Ik heb de indruk dat ze soms nogal verward overkomt. Mij heeft ze zelf opgebeld op een nogal genant moment. Iets van exams en skool enz (ze volgt nl inburgering) alhoewel ik al maanden niet meer geweest was. Die verwardheid en het immer boze - nerveuze, is de reden dat ik al een tijdje niet meer bij haar ga. Btw ze ontvangt gewoon in de bar waar ze altijd werkt, alleen wacht ze je boven aan de overkant op.

Ikke2800

Snuffelaar
18 mrt 2018
9
0
Hi kan iemand me haar nummer bezorgen ben er al vaak geweest maar nummer kwijt door gsm kapot en woon niet in de buurt. Bedankt alvast

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
onvermoeibaar zei:
Na lange tijd nog eens bij Hannie geweest. Ik heb haar 100 Euro gegeven en we hebben 20 min sex gehad en bijna 40 minuten een gesprek. Het verhaal van haar leven is een heel triestig verhaal. Behandel haar met het nodige respect en betaal haar een eerlijke prijs. Akkoord dat ik gisteren wat te veel betaald heb voor 20 min sex maar ik had echt geen zin meer na het horen van het triestige verhaal van haar nog jonge leven.
Henni is inderdaad wat zielig ; natuurlijk genieten we van haar lichaam, maar ze is meer dan alleen een gaatje om in te spuiten. Ze is van plan om niet terug te keren naar Hongarije (geen mogelijkheden daar) en om te stoppen met dvp zodra dat mogelijk is (begint ondertussen al een jaartje ouder te worden). Ze begint al aardig nederlands te praten en wil een job vinden als poetsvrouw, receptioniste of zoiets. Momenteel is ze echter in de problemen, want kan niet naar de les gaan en heeft geen computer+Internet aansluiting om te teleleren. En financieel heeft ze het ook moeilijk.

Hoe ik dit weet ? Wel, in ben "stout" geweest : na al die weken alleen "in mijn kot" hield ik het niet meer vol, ik wou per sé nog eens de zachte huid van een vrouw voelen. Dus telefoneerde ik naar Henni. Ze liet me weten dat ze geen corona heeft en dat we konden afspreken in haar apartement, wel tegen 150 €. Ik ging akkoord zonder proberen af te pingelen. Het ging er wat rustiger aan toe dan gewoonlijk, met een koffie vooraf en een douche achteraf. Nog te vermelden dat ik de indruk heb dat haar kutje erg wijd - te wijd - geworden is ; we pasten daar een mouw aan door een speciaal standje, missio met evenwel haar benen tussen de mijne.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven