Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Henni is inderdaad wat zielig ; natuurlijk genieten we van haar lichaam, maar ze is meer dan alleen een gaatje om in te spuiten. Ze is van plan om niet terug te keren naar Hongarije (geen mogelijkheden daar) en om te stoppen met dvp zodra dat mogelijk is (begint ondertussen al een jaartje ouder te worden). Ze begint al aardig nederlands te praten en wil een job vinden als poetsvrouw, receptioniste of zoiets. Momenteel is ze echter in de problemen, want kan niet naar de les gaan en heeft geen computer+Internet aansluiting om te teleleren. En financieel heeft ze het ook moeilijk.onvermoeibaar zei:Na lange tijd nog eens bij Hannie geweest. Ik heb haar 100 Euro gegeven en we hebben 20 min sex gehad en bijna 40 minuten een gesprek. Het verhaal van haar leven is een heel triestig verhaal. Behandel haar met het nodige respect en betaal haar een eerlijke prijs. Akkoord dat ik gisteren wat te veel betaald heb voor 20 min sex maar ik had echt geen zin meer na het horen van het triestige verhaal van haar nog jonge leven.