Hannie, Vanderdoncktdoorgang 11/R

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Ze zit er nog, wel serieus verzwaard zeg :shock:

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Haar figuur is inderdaad verslechterd. Ze vroeg mij of ik eerst een massage wou en ik zei van ja, terwijl ze bezig was moest ze af en toe pauzeren en ik hoorde haar hijgen. Het gaat blijkbaar niet goed met haar. Jammer, want zoals ze zelf eens zei, "I do my best to be a good girl", zou ze het nog lang uithouden ?

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Deze namiddag nog eens voor een vluggertje binnengewipt bij Hannie.

Ik herkende ze niet onmiddellijk op haar vaste vertrouwde plaats in de Vanderdoncktdoorgang. (Misschien moet de kop aangepast worden CWP ?) Maar bij de 2e keer voorbijlopen was ik zeker, dit is Hannie.

Ze is zeker wat aangekomen, maar, het moet mij van het hart, ze zag er stukken lekkerder uit ! :p :p Die extra kilo's maken voor mij het verschil. De eerste keer dat ik ze probeerde, vond ik haar namelijk veel te slank/mager. Een goesting is een goesting en ik heb graag wat houvast. :D

Zoals steeds, eerst proberen om het maximum aan tarief er uit te halen en mijn tegenvoorstel aan lager tarief neemt ze flux aan.

Vluggertje, waarbij ik haar langs achter heb genomen en het zicht was om je vingers aan af te likken. Lekkere kont en toch een smalle taille ! :twisted: :twisted: Om horendol van te worden. Ik heb haar binnenkamer dan maar zo goed mogelijk gewit.

Herhalingsgevaar hoog :twisted: :twisted:

onvermoeibaar

Toogplakker
6 apr 2015
90
1
Na lange tijd nog eens bij Hannie geweest. Ik heb haar 100 Euro gegeven en we hebben 20 min sex gehad en bijna 40 minuten een gesprek. Het verhaal van haar leven is een heel triestig verhaal. Behandel haar met het nodige respect en betaal haar een eerlijke prijs. Akkoord dat ik gisteren wat te veel betaald heb voor 20 min sex maar ik had echt geen zin meer na het horen van het triestige verhaal van haar nog jonge leven.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Vandaag nog eens ons kontneukertje bezocht. Is inderdaad wel molliger geworden. Spijtig niet aan haar borsten maar wel aan kont en billen.
Ben wel een beetje ontgoocheld van mijn bezoek. Ze was zoals gewoonlijk akkoord met mijn voorstel van €100 voor 1 u bare in kut en kont. Ook naar gewoonte, vroeg ze op de kamer of ik niet extra wou geven voor bvb aarslikken, plassex (zij op mij, of ik op haar, maar niet in haar mond) of meppen ( maar niet te hard). Heb mij laten doen en haar nog €50 extra gegeven om haar haar te spanken en enkele -lichte- oorvegen te geven. Bij het pijpen heb ik haar hoofd vastgehouden om mij zo diep als mogelijk in haar keel te duwen. Echte deepthroat kan ze wel niet aan. Dan kwam ze op mij zitten en kon ik haar de afgesproken oorveegjes geven. Dan in doggy gespankt en eerst in haar kut en dan ( met heel veel glijmiddel) in haar kont gebonkt. Haar plat op haar buik doen liggen en verfer haar hol geneukt met leuk zicht in de spiegel. Hoewel ik een uur had geboekt, vond ze het nodig mij te zeggen dat het tijd was klaar te komen. Is dan wel gelukt, hoewel ik liever nog wat was doorgegaan. Daarna heeft ze mij nog eeneerder belachelijk massagetje van mijn rug gegevenen. Na ietsmeer dan een halfuur was ik buiten, toch wat weinig als je voor een uur betaalt.
Ik zal haar wel nog eens neuken, maar 't zal nog even duren, denk ik.

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
Dat is de reden dat ik bij Hannie steeds het allerminimum betaal. ik neuk dan in al haar gaatjes en spuit haar vol en sta dan wel redelijk snel terug op straat. Maar een condoom komt er nooit bij te pas

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
248
Vandaag maar weer eens bij Hannie geweest.
Ongeveer 40 minuten binnen geweest.
Pijpje laten doen, 69, hierna kwam zij met haar heerlijke (naar mijn mening) nog steeds strakke kutje on top zitten.
Zo even geneukt tot ik haar vroeg te wisselen want ik wilde haar ook weer eens anaal neuken.
Ook dit ging weer gemakkelijk en heb dan ook redelijk.snel haar darmen gewit.
Hierna een wasje gedaan en nog even met haar over haar moeder gesproken.
Was gewoon wederom een leuke, geile en gezellige date.
Ik lees hier dat andere wandelaars haar serieus verzwaard vinden.
Ik vind dat juist wel meevallen.
Ze heeft er een paar kilootjes bij ja, denk dat ze gewoon ook goed voor zichzelf is gaan zorgen (eten)

Herhalingsgevaar blijft groot voor mij.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Op zondag 26/05 ben ik daar nog eens gepasseerd en ze was aanwezig.
Ben evenwel niet binnengeweest.
Dus ze is nog aanwezig

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Deze woensdag Hannie bezoekje gebracht.
Ik was niet van plan om bij haar binnen te stappen. Maar zij herkende mij en riep mij met veel gesticuleren binnen.
Hannie heeft haar 1e jaar Nederlands achter de rug en zij begint zich zeer goed te redden in onze taal.
Klassieke routine van onze hobby.
Dus voor de liefhebbers van Hannie, ze is aanwezig.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
248
Tenzij er andere dames dan Hannie in de redlight zone van Gent zijn die net zo makkelijk hun prijzen laten zakken dan Hannie en die dan ook nog eens gerecenseerd worden (hopelijk ook met de toevoeging Dag of Nacht is en blijft Hannie een goed te bezoeken dame....

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Dat moet lukken, de nacht van donderdag op vrijdag ('t was intussen rond 4u vrijdagmorgen) op de plaats van Hannie bij een zekere Sandra geweest. Cfr nieuw topic. Maar dus niet aan te raden. Hannie ken ik al van jaren geleden toen ze de nacht deed. Een veel te lieve meid voor het harde beroep van prostituee en (ik wil hier geen discussie voeren of polemiek opstarten) door haar belachelijke tarieven trekt ze veel klanten aan die weinig respect hebben. Ben blij dat ik er overdag nooit passeer.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Was vorige week in Gent.
Raam was leeg , omdat ik niet veel tijd had had ik me strategisch opgesteld. Ik merkte een onapetijtelijke kerel die ook oog had voor haar raam.
Het type oud dik en kaal met baard en snor.
Ik dacht, die moet ik voor zijn maar helaas. Ik was afgeleid door een telefoontje en hij glipte voor mij naar binnen.
Daar stond ik dan, en mijn tijd was beperkt. Na een klein half uur koekeloeren kwam hij buiten en ze merkte me al snel op.
Ik snelde naar de deur en mocht er in ze had enkel een handdoek om.
Kamer rook verre van fris. :( Het was ook warm die dag.
Ze zeurde over vieze perverse kerels bij het warme weer.
Toen ik haar zei dat ze wat selectief moest zijn zei ze me dat ze het geld nodig had.
Ik vertelde dat ze zeer besproken was op diverse fora. Blijkbaar wist ze daar van en ook waarom.
Ze pijpte me kort stijf en zette zich in doggy, stuk hem eerst in haar kut maar wisselde snel naar haar kont.
Ze maakte geen problemen. Ramde serieus door, ze gaf geen kik. Na een paar minuten spoot ik haar kont.
Ze gaf me keukenrol en veegde haar kontje af en deed haar slipje terug aan en ze ging weer richting haar raam.
Ik had wat gedronken en wou niet direct weg en vroeg haar of er nog iets in zat om ons te vermaeken.
Ze vroeg me €100 (vrij heftig)) maar om kracht bij te zetten kreg ik een vette tongzoen die ik héél nat beantwoorde. Overeengekomen.
Hanie heeft echt geen taboes... doet gewoon alles waar je zin in hebt.
En bonal niet duur!

Ikke0101

Snuffelaar
13 feb 2017
21
0
Gisteren Hanni voor de eerste keer een bezoekje gebracht nav alle bovenstaande recensies van de collega wandelaars. Vroeg eerst 100 euro voor pzc, nzc en anaal.
Bood 50 euro en was direct akkoord.
Als ik de vorige recensies lees dan denk ik wel dat ze de kwaliteit van haar service aanpast ifv het bedrag dat ze ontvangt.
Geen tongzoenen, pijpen heel monotoon, geen variatie, mocht niet aan haar klit komen, smeert veel te veel glijmiddel aan haar poes en aars. Leek wel of ik in een pot vaseline aan het neuken was...
Het kon niet vlug genoeg gedaan zijn voor haar..,
Maw ik denk dat je haar beter wat meer geld geeft, dan krijg je waarschijnlijk veel meer terug.
Lekker lichaam, lekkere kleine tietjes, lekker kontje.
Wel een geil zicht als je haar doggy anaal neukt in dat kleine kontje... ze kan best wat hebben, je mag flink doorstoten, ze geeft geen krimp...
Herhalingsgevaar : klein, er zijn m.i. veel betere adressen waar je voor 50 euro voor hetzelfde terecht kan...maar om snel je kwakje kwijt te geraken is ze perfect!!!

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ik zou ook een hannie willen bezoeken. Welke uren zit ze daar normaal?
En hoe ziet ze er ongeveer uit tegenwoordig?

Gent is wel een eindje, wil dus liefst niet voor niets rijden.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ze heeft nu roodbruin geverfd haar, ze is er mee gestopt om haar haar te laten afbijten en blond verven omdat dit schadelijk begint te worden. Ze doet ook haar best om nederlands te praten. Om op uw vraag te antwoorden, ze zit er meestal de ganse dag. Om zeker te zijn kunt ge proberen telefonisch af te spreken (ik stuur het nummer per PS, laat ons hopen dat het nog geldog is).

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Hannie eens bezocht. Toen ik vroeg voor nzc en anaal vroeg ze 200 euro. Omdat ik hier al gelezen had van 50 euro , wist ik dat ik tegenvoorstel kon doen. Ze aanvaarde direct ( wel iets meer dan 50 gegeven).

Lief meisje, babbelgat, vergeleken met andere waar ik al anaal en nzc kon doen heel schoon meiske.

Pijpen was wat magertjes, maar dan overschakelen doggy, meteen anaal. Heeft ze zeker al veel gedaan, want ging super vlot. Uiteindelijk mijn ding gedaan, wat gebeld en weer weg.

Kans op herhaling groot, want nog geen enkele tegengekomen die voor die prijs, toch zo knap is en niet moeilijk doet.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Wat heb je dan wel betaald? En hoelang ben je bij haar geweest? Lijkt me wel interessant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven