Hannie, Vanderdoncktdoorgang 11/R

Status
Niet open voor verdere reacties.

feluk

Toogplakker
17 sep 2016
25
0
kraassy zei:
Ga volledig akkoord met wwam.
Prijzen zijn in België hoe dan ook te hoog in vergelijking met buitenland. Waarom is €50 standaard terwijl het30 is in Duitsland en 25 in de Doublet in Den Haag?
Laat ons dus toch blij zijn als er eentje een redelijke prijs hanteert. In tegenstelling tot de meeste onder ons betalen de meisjes geen belasting en verdienen ze goed hun kost (... of hun pooier: en willen sommigen onder jullie misschien dat die nog meer opstrijkt?)

moesten de wandelaars geen 50 euro willen betalen en dus ook niet meer gaan, dan gaan ze hun prijzen wel dalen.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik was vandaag in Gent en geen van de dames waar ik geïnteresseerd in was was aanwezig. Dan maar, ondanks de reserves door sommige forumleden uitgedrukt, maar binnengewipt bij Henni. Zoals hierboven gezegd, als de nood hoog is ...

Henni kent enige woorden nederlands maar helaas is ze moeilijk te verstaan zowel als ze nederlands spreekt als als ze engels spreekt. Ze vroeg hoelang ik wou blijven en toen ik zei 1 uur zei ze 150 € maar als ik opmerkte dat ik vroeger altijd 100 € betaalde was dat OK. Voor de rest had ik de indruk dat haar figur verbeterd is en haar kutje voelt sappiger aan dan vorig jaar. Ben lekker klaargekomen. Daar de tijd niet opgemaakt was, gaf ze mij nog een massage.

onvermoeibaar

Toogplakker
6 apr 2015
90
1
Vandaag Hannie bezocht. Was een heel leuk weerzien. Mannen, behandel haar met het nodige respect en betaal haar zoals het hoort! Hannie verdient dat. Ze heeft al veel miserie in haar leven gekend en doet goed voor haar naasten (familie). Behandel haar dus zoals het hoort.

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Hoewel ik nzc achterwege laat sinds enige tijd,kan ik het niet laten om toch soms om het nzc forum een kijkje te nemen .... Mss omdat ik er toch zo geil van wordt om te neuken zc ? Mss omdat mijn fantasie om een vrouw anaal te neuken zc tot ik in haar klaarkom (nog) niet is vervuld ? Enfin, vandaag had ik een kwartiertje tijd om eens een kijkje te nemen in de rosse buurt van Gent. De recensies van Hennie hadden mijn aandacht getrokken en ik wou ze wel eens zien.... Rond 11u liep ik te wandelen, zeer weinig dames te zien. Ter hoogte van het raam rechts naast de ingang van glazen straatje was het gordijn dicht maar aan het raam er juist naast zat een blond/bruine dame. Mij even stellen kijken en zag dat die dame zich klaarmaakte om met een man het raam te verlaten. Toen ging plots het gordijn open van het raam naast de ingang glazen straatje en zag ik een jonge vrouw, kort haar, redelijk platte boezem (hou ik wel van),klein buikje en ook niet echt slanke benen. Eerder type "girl next door". Heb haar niet aangesproken, maar wel gepasseerd. Even later sloot ze het gordijn (er was niemand binnen gegaan) om het na zo'n 5min weer te openen. Nu was ze blijkbaar klaar om te ontvangen .... Ze staarde de Vanderdonckdoorgang in, ik dacht eerst dat ze mij recht aankeek, een beetje wezenloos. Met haar ene hand steunend op het raam. En een minuutje later voorovergebogen met beide handen op haar stoel. Het was alsof ze zich niet lekker voelde, mss had ze iets genomen leek het wel. Maar goed, heb haar dan ook niet aangesproken, maar zou wel eens bij haar willen langsgaan om haar anaal te likken en te vingeren en haar anaal te neuken. Vooral omdat ze er zo voor te vinden is en ik mijn fantasie wil beleven .... Weet iemand of ze drugs neemt, spuit ? Want dan zijn de risico's hoger natuurlijk.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
man1969 zei:
.... Ze staarde de Vanderdonckdoorgang in, ik dacht eerst dat ze mij recht aankeek, een beetje wezenloos. Met haar ene hand steunend op het raam. En een minuutje later voorovergebogen met beide handen op haar stoel. Het was alsof ze zich niet lekker voelde, mss had ze iets genomen leek het wel .... Weet iemand of ze drugs neemt, spuit ?
Ik weet niet of ze al dan niet drugs neemt. Het is echter zo dat ze niet goed ziet en dat ze haar bril niet opzet wanneer ze achter het raam zit, omdat ze vreest dat ze dan minder aantrekkelijk is. Dat kan ook een verklaring zijn.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Loopt er nu echt nog volk rond dat zelfs €50 niet wil betalen?

Telkens ik in Gent ben kom ik haar volspuiten, of in de kut of in de kont, maar betaal wel telkens €50!

Poesjkapelle

Toogplakker
14 mrt 2018
108
3
DriverT zei:

Telkens ik in Gent ben kom ik haar volspuiten, of in de kut of in de kont, maar betaal wel telkens €50!

Aangezien jij er al blijkbaar veel bent geweest ... likt Hannie ook kont uit?

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Poesjkapelle zei:
DriverT zei:

Aangezien jij er al blijkbaar veel bent geweest ... likt Hannie ook kont uit?

Lees het topic! (pagina 8)

Edouardo

Toogplakker
17 jul 2015
29
1
Vandaag Hannie even een bezoekje gebracht. Afgesproken voor 80€ voor alles zonder. Ze was super lief en we hadden een leuke tijd. Ongeveer 25 minuten binnen geweest. Leuke babbel gehad met haar en super sex. Ze werd héél vlug goed nat. Op het einde vroeg ik om af te werken met de mond, want ze graag deed maar ik mocht niet klaarkomen in haar mond. Toen ik haar zei dat ik ging klaarkomen deed ze rustig verder met als gevolg... alles in het mondje. Wat ze daarna met zakdoekje verwijderde. Ze moest erom lachen en zei dat ze dat wel wou, maar niet slikken. Super ervaring in elk geval.

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Hoewel ik mij enige tijd geleden (zie mijn eerdere reacties) had voorgenomen om niet meer nzc te doen, blijf ik toch regelmatig dit forum bezoeken. Ik kan niet ontkennen dat de gedacht nzc te doen mij geiler dan wat dan ook maakt .... Het vlees is zwak ... Enfin, gisteren had ik even tijd en de mogelijkheid om in de Gentse rosse buurt langs te gaan, zo rond de middag. Ik was al eens langsgegaan om Hennie te spotten,maar besliste toen om niet binnen te gaan omdat ze sterk afwezig leek. Nu spotte ik haar onmiddellijk en ze wenkte mij,ik wandelde nog even verder maar ging vrij snel naar haar raam. Ze stelde 50 Euro voor om te pijpen zc, neuken met, voor 20 min, ik mocht haar ook likken. Hiermee akkoord gegaan, waarna ze vroeg of ik ter plaatse (waar ze voor het raam staat) of op kamer wou gaan. Voor de kamer gegaan, waarna ze zei dat sommigen het liever ter plaatse doen. Op de kamer eerst betaald en dan een wasje gedaan (dat vroeg ze mij, vind ik prima) en dan beiden op bed. Ik ging op mijn rug liggen,waarna ze onmiddellijk mijn penis ter hand nam en mij begon te pijpen. Ook kwam ze onmiddellijk over mij zitten zodat we heerlijk 69 konden doen. Haar kutje smaakte fris en ook haar kontje was zeer lekker. Af en toe een vinger in haar kleine gaatje gestoken, ze liet dit zeer gewillig toe. Ik val op lolita types en Hennie mag dan wel iets groter zijn dan een echte lolita, ze heeft een zeer slank lichaam, een mooi gezichtje en zeker een stel hele mooie kleine borstjes. Wat mij betreft de mooiste borstjes die ik al ooit zag, (zeer) klein maar stevig en kleine tepels. Na een tijdje wouden we overgaan tot neuken en deed ze dus eerst condoompje aan, echter zonder eerst de voorhuid naar achter te doen. Hierdoor voel ik nauwelijks iets en ik trachtte dan ook dit goed te maken, terwijl ze op de rug met haar benen gespreid lag. Met cd eraan gaat dit moeilijk en dan deze maar afgedaan,waarna ik haar zei dat ik mij zelf ging klaartrekken. Ze gleed met haar vingers tussen haar lipjes en streelde haar knopje terwijl ik mij tussen haar benen masturbeerde en haar streelde (benen, borstjes,...). Ik werd goed hard en wou haar neuken zc zei ik. Ze zei dat neuken zc extra was en vroeg hoeveel ik nog had. Toen ik haar zei dat ik geen geld meer had,zei ze mij dat ik haar zo mocht neuken ... Mijn stijve in haar lekker kutje gestoken en haar zonder condoom geneukt. Vrij snel voelde ik mijn zaad komen en sneller dan voorzien diep in haar gespoten, waarna ze mij liet doorneuken tot ik zelf stopte. Achteraf beiden een wasje gedaan.
Ze keert volgende week terug naar haar thuisland (was het nu Bulgarije ?) om haar moeder te bezoeken en zal 3 dagen afwezig zijn.
Hennie is wat mij betreft een zeer mooie, jonge meid die mij zeker kan bekoren met haar mooie lichaam en dito borstjes. Ik denk eraan met haar mijn fantasie te beleven, namelijk om haar bare in haar kontje te nemen en mijn zaad er diep in te spuiten ...
Ik kick er ook op om foto's (filmpjes) te maken tijdens (na) de daad,maar meestal durf ik dit niet te vragen en bijgevolg heb ik er ook geen. Maar als ik op dit forum de creampie foto's/filmpjes zie, dan zou ik dit graag met Hennie doen. Iemand enig idee als ze hiervoor te vinden is ? Had graag foto van haar lichaam (borstjes) en van mijn stijve in haar kutje, evenals van mijn sperma dat eruit loopt ... (Alles onherkenbaar natuurlijk). Stuur anders een PB met info ? Grts

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
man1969 zei:
Hoewel Ze stelde 50 Euro voor om te pijpen zc, neuken met
Toen ik haar zei dat ik geen geld meer had,zei ze mij dat ik haar zo mocht neuken ... Mijn stijve in haar lekker kutje gestoken en haar zonder condoom geneukt. Vrij snel voelde ik mijn zaad komen en sneller dan voorzien diep in haar gespoten, waarna ze mij liet doorneuken tot ik zelf stopte. Achteraf beiden een wasje gedaan.
Ze keert volgende week terug naar haar thuisland (was het nu Bulgarije ?) om haar moeder te bezoeken en zal 3 dagen afwezig zijn.
Hennie is wat mij betreft een zeer mooie, jonge meid die mij zeker kan bekoren met haar mooie lichaam en dito borstjes. Ik denk eraan met haar mijn fantasie te beleven, namelijk om haar bare in haar kontje te nemen en mijn zaad er diep in te spuiten ...
Ik kick er ook op om foto's (filmpjes) te maken tijdens (na) de daad,maar meestal durf ik dit niet te vragen en bijgevolg heb ik er ook geen. Maar als ik op dit forum de creampie foto's/filmpjes zie, dan zou ik dit graag met Hennie doen. Iemand enig idee als ze hiervoor te vinden is ? Had graag foto van haar lichaam (borstjes) en van mijn stijve in haar kutje, evenals van mijn sperma dat eruit

€50 is de gangbare prijs voor nzc in kut en kont trouwens. Volgens sommige forumleden hier doet ze het ook voor 20. Het is dus eerlijk van haar om je zonder te laten neuken voor 50, ook al had je dit niet onderhandeld.
Ik was er vorige week woensdag en heb een uurtje geboekt voor €100. Dan is er geen haast bij en doet ze alles wat je wil. Ik nam een foto van haar (aangekleed in haar zwart lingeriebody met gezichtsherkenning, maar zal het hier liever niet posten. Ik ben er zeker van dat ze graag foto's of filmpjes van het neuken met creampie laat nemen, zelfs zonder meerkost als ze jou kent.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
scoobidoo1 zei:
Tot hoe laat werkt ze? Misschien geraak ik er vandaag wel nog.

Ze heeft haar kamer van 9 tot 21 u. Ze begint's morgens wel wat later, heb ik de indruk

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Hiermee akkoord gegaan, waarna ze vroeg of ik ter plaatse (waar ze voor het raam staat) of op kamer wou gaan. Voor de kamer gegaan, waarna ze zei dat sommigen het liever ter plaatse doen. Op de kamer eerst betaald en dan een wasje gedaan (dat vroeg ze mij, vind ik prima) en dan beiden op bed. ....

Waar dan op kamer?

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Ik zou normaal deze week eens langsgaan bij haar, iemand die weet wanneer ze juist afwezig is?

scoobidoo1

Toogplakker
13 jul 2015
211
72
Ik ben er begin deze week voor het eerst geweest. Het was niet slecht, maar ook niet wauw. Je kan er wel alles van gedaan krijgen voor weinig geld en als dumpadresje waarbij je tussen poesje en kontje kan switchen is een herhaling nooit uitgesloten.

Ze vertelde wel dat ze voor minstens een weekje naar huis ging, dus deze week zal ze dan niet meer werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven