Hannie, Vanderdoncktdoorgang 11/R

Status
Niet open voor verdere reacties.

handigeharry8500

Snuffelaar
29 okt 2015
7
0
Heb haar vorige week donderdag bezocht... verliep net zoals hier beschreven ...
Bare was 100€, maar toonde wat twijfel, en ze zakte direct naar 70 :)

Op de kamer een klein wasje aan de lavabo, en daarna goed gepijpt geweest.
Na een tijdje draaide ze zich om, om op z'n hondjes genomen te worden.
Toen we bezig waren, vroeg ik of ze graag anaal deed, no problem zei ze.
Dan overgeschakeld naar het andere gaatje, ze doet lekker mee met haar kontje...
Een paar keer van gaatje gewisseld, om haar dan lekker vol te spuiten in haar kutje.
Na het klaarkomen nog wat gepijpt, klein wasje en dat was het.

Al bij al een goede ervaring, geen tijdsdruk, doet lekker mee en vooral geen condoomgezeik ...
Als ik nog eens in de buurt ben, ga ik zeker terug.

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
vorige zaterdag bij Hannie willen gaan : was er echter niet (ik heb gewacht s morgens van 10HOO tot 10H30). Kon er niet lang blijven rondhangen.
Zie ook mijn bericht bij Lidia.
Weet iemand of Hannie er (tijdelijk) niet is ?
Groeten,
Roubaix

A

Anonymous

Guest
Ik heb ze zaterdagavond zien buitenstappen omstreeks 21h ...

A

Anonymous

Guest
Gisterenmiddag ook eens bij Hannie binnengesprongen. Volgens haar : Tarief nzc 100€ (nieuwe klanten) nzc 50€ (vaste klanten). ;) Pijpen is met ritmische onderbrekingen, dwz ze zuigt een paar keer en stopt dan, vervolgens cirkelt ze met haar tongetje aan het gevoeligste plekje van de eikel om vervolgens weer effen door te zuigen en dan zo telkens herhalend. Leek op een teasing and denial. Eigenlijk om gek te worden. Nadat ze voelde dat mijn jongeheer op springen stond zette ze zich boven op mij, een beetje spuug op haar hand om vervolgens aan haar kutje te smeren, en de jongeheer gleed zonder moeite naar binnen. Tijdens de daad lijkt ze soms afwezig om dan weer plots gefocust te zijn op met wat ze bezig is. Rare meid toch, maar wel vriendelijk. Voor het anale pas ik evenwel, mijn leuze is : gebruik de ingang als ingang en de uitgang als uitgang. :roll: Na de interne donatie nog een beetje liggen nakeuvelen, vervolgens een wasje en wegwezen. Was niet in haar normale kamer beneden maar trapjes op. Blijkbaar was er ook een probleem met de electriciteit want die veel af en toe uit. Het werkte blijkbaar wel een beetje op haar zenuwen. :lol:

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
gisteren maandag rond 18H45 aan het raam van Hannie gestaan maar ze was er niet: spijtig want ze staat op mijn to do lijstje.
Probeer het later deze week nog eens en laat hier dan bericht achter

A

Anonymous

Guest
Momenteel zit er op die plaats overdag een meisje met bril. Niet mijn type, dus ik ben niet binnen geweest.
Hannie heb ik nog nooit ontmoet. Ik kan mij ook geen meisje herinneren dat al vrij lang en vast op dat nummer zit. Vreemd gezien de vele positieve reacties hier...

A

Anonymous

Guest
Ze zit er zeker al een paar jaar. Vorige week weg ze wel van eventjes pauze te nemen. Some rest and lady stuff, waaruit ik versta dat ze haar regels eens zal laten doorkomen. Ze is wel heel druk bezet en ziet er ook heel vermoeid uit. Speciaal meisje maar t is een aanrader

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik was gisterenvoormiddag in Gent en zag een dame die vanachter haar raam hevig wenkte. Ik had haar echter niet herkend, ik ging binnen en vroeg "What is your name?" en kreeg een antwoord dat klonk als "Jenny". Ik direct weer buiten, maar na enige tijd te hebben rondgewandeld en geen enkele dame te hebben gezien die hier gerecenseerd is en inderdaad akkoord is voor nzc, ik terug. Bleek dat het wel degelijk zij was en ze had mij wel herkend, hoewel het al meer dan een jaar geleden was. Ik blijf me verbazen over het feit dat sommige dvp's een goed geheugen hebben, ze kunnen een klant die ze slechts eenmalig gehad hebben nog herkennen, soms jaren later...

Daar bestaat nogal wat verwarring over de schrijfwijze en uitspraak van haar naam. Ze schreef haar naam + GSM nummer voor mij op, zodat ik in de toekomst zou kunnen op voorhand afspreken. Ze heet dus (tot nader order :) ) HENNI, de EN uitspreken als het nederlands voegwoord "en" en op het eind een korte "i". Voor de rest kan ik nog vermelden dat ik deze keer maar 100 € heb moeten betalen. Henni is werkelijk een schoonheid (van dik buikje geen spoor meer), ze heeft een zacht velletje en vrijt lekker, alleen heeft ze niet graag dat ge haar heel lang op de lippen blijft kussen, een kort zoentje af en toe mag wel.

bobo

Toogplakker
7 jun 2015
69
4
Zit zij nog altijd op Vanderdoncktdoorgang 11R? Want uit de reactie van Guy6 kon ik dit niet uitmaken.
guy6 zei:
Ik was gisterenvoormiddag in Gent en zag een dame die vanachter haar raam hevig wenkte. Ik had haar echter niet herkend, ik ging binnen en vroeg "What is your name?" en kreeg een antwoord dat klonk als "Jenny". Ik direct weer buiten, maar na enige tijd te hebben rondgewandeld en geen enkele dame te hebben gezien die hier gerecenseerd is en inderdaad akkoord is voor nzc, ik terug. Bleek dat het wel degelijk zij was en ze had mij wel herkend, hoewel het al meer dan een jaar geleden was. Ik blijf me verbazen over het feit dat sommige dvp's een goed geheugen hebben, ze kunnen een klant die ze slechts eenmalig gehad hebben nog herkennen, soms jaren later...

Daar bestaat nogal wat verwarring over de schrijfwijze en uitspraak van haar naam. Ze schreef haar naam + GSM nummer voor mij op, zodat ik in de toekomst zou kunnen op voorhand afspreken. Ze heet dus (tot nader order :) ) HENNI, de EN uitspreken als het nederlands voegwoord "en" en op het eind een korte "i". Voor de rest kan ik nog vermelden dat ik deze keer maar 100 € heb moeten betalen. Henni is werkelijk een schoonheid (van dik buikje geen spoor meer), ze heeft een zacht velletje en vrijt lekker, alleen heeft ze niet graag dat ge haar heel lang op de lippen blijft kussen, een kort zoentje af en toe mag wel.

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
bobo zei:
Zit zij nog altijd op Vanderdoncktdoorgang 11R? Want uit de reactie van Guy6 kon ik dit niet uitmaken.
guy6 zei:

Henni zit nog steeds op dezelfde plaats en laat zich graag voor weinig geld volspuiten en neemt er ook haar tijd voor

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
bobo zei:
Zit zij nog altijd op Vanderdoncktdoorgang 11R?
Jazeker, ik zag haar achter de glazen deur die uitkijkt op het niet-overdekt gedeelte maar wel ingang verschaft aan het laatste apartement in het overdekt gedeelte (nr 11 dus).

A

Anonymous

Guest
Zij zit (staat) nog steeds op haar zelfde plaats. Ben nog eens bij haar binnen gesprongen, letterlijk en figuurlijk ;) . Ze zei me dat ze "horny" stond en zin had in "dirty" sex. "I like when you pee over me". Ze klonk echt zeer raar en kraamde nog allerlei onzin uit waar ik weinig of niets van begreep. Het zat duidelijk niet zo goed in haar bovenkamer. Ik hield mij aan het gewone, pzc en nzc. Maar haar wartaal bracht mij ook een beetje van streek en ik slaagde er niet in om klaar te komen. Meer zelfs ik had er op een bepaald moment genoeg van en zei haar dat we stopten omdat ik voelde dat het niet lukte. Tijdens het wasje achteraf bleef ze maar raaskallen, haar Engels is bovendien zeer beperkt, en ik verstond er geen bal meer van....heel raar was ze :?:

A

Anonymous

Guest
Ik heb ze ook al zo gehad. Of plots begint ze dan te vitten over t feit dat mannen zwijnen zijn etc. Raar meiske zoals ik al eerder zei. Ik heb al dikwijls gedacht : dit was de laatste keer, maar een week later laat ik mij dan weer binnen' lokken :D eerlijk gezegd denk ik dat ze soms stijf staat van de coke

Sidarta

Toogplakker
13 sep 2015
106
10
Een maand ofzo ook eens langsgeweest bij haar na het lezen van alle goede recensies hier... De prijs is inderdaad enorm onderhandelbaar, zakte direct van 150 euro naar 80 euro voor 40 min (alles zonder). Het pijpen vond ik ook inderdaad wat minder, redelijk mechanisch. Haar enthousiasme is wel een groot pluspunt. Pijpen, beffen en mij daarna lekker laten klaarrijden gevolgd door een massage met babbel

Klein minpuntje: Ik stond wel 10min vroeger buiten maar dat kon zijn omdat het bijna het einde van haar shift was en ze misschien gehaast was?

Toch wel voor herhaling vatbaar ;)

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
Sidarta zei:
Een maand ofzo ook eens langsgeweest bij haar na het lezen van alle goede recensies hier... De prijs is inderdaad enorm onderhandelbaar, zakte direct van 150 euro naar 80 euro voor 40 min (alles zonder). Het pijpen vond ik ook inderdaad wat minder, redelijk mechanisch. Haar enthousiasme is wel een groot pluspunt. Pijpen, beffen en mij daarna lekker laten klaarrijden gevolgd door een massage met babbel

Klein minpuntje: Ik stond wel 10min vroeger buiten maar dat kon zijn omdat het bijna het einde van haar shift was en ze misschien gehaast was?

Toch wel voor herhaling vatbaar ;)

Hanni is voor 50 EUR lekker in al haar gaatjes te neuken. De kunst is om voor 30 EUR binnen te gaan en nadien 10 EUR extra voor nzc en 10 voor anaal zc. Ze is niet te vinden voor meerdere mannen tegelijkertijd.

catatje

Toogplakker
17 jul 2015
188
5
Dit noem ik geen kunst, soms ga ik ook wel eens naar van west vl naar het verre Antwerps schipperskwartier en das gewoon je rol goed kunnen spelen. Ik lees gier dat sommige heel veel betalen 150 en meer. Gewoon interesse tonen, wat verlegen overkomen. U laten roepen door hun en zorgen dat je geen al te groot bedrag op zak hebt.Deze meisjes betalen namelijk ook huur en de concurrentie onderling is zeer groot. Dus je speelt ze gewoon tegen elkaar uit. Ze hebben liever 50-80 euro dan niets. Als ik naar daar ga doe ik meestal 3 4 meiden voor een aalmoes en nee ik schaam me daar niet voor want zij zijn vragende partij, er zitten namelijk dames genoeg in de vitrines.

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
Vandaag haar nog eens lekker in al haar gaatjes genomen. Dat meisje wil gewoon sperma in haar.

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
is het mogelijk om via pb haar tel nummer te verkrijgen, ik zou ze vandaag eens willen gaan bezoeken !
Thx en recensie volgt indien ik haar ben gaan bezoeken !
grtz
Makkie

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
dank zij een collega van het forum hier ben ik in bezit gekomen van Hennie haar nummer, maar gisteren stond die nummer niet op en was haar raam gesloten :cry: Dus was ik genoodzaakt om ergens anders toe te gaan.
grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven