Hanne - Berchem

2fast4u

Snuffelaar
3 jan 2022
3
0
Hey beste wandelaars

Gewoon even ter info …
Moesten jullie de ad gelezen hebben op Afspraakjes van een zekere Hanne die in Berchem ontvangt, eerst even afkoelen dan 🤪🤪
Is wel correct in haar afspraken, maar is volgens mij helemaal niet de dame die op de foto's staat van haar ad
Toen ze de deur opende zag ik een volslanke, onverzorgde dame, uitloop op haar onderlip en werd ik binnengelaten in een onverzorgd en muf ruikend gelijkvloers appartementje
Het leek me dat ze onder invloed was van ik weet niet wat, maar mijn zin in een lekker uurtje bare sex smolt als sneeuw voor de zon …
Heb toen maar een smoes verzonnen dat ik onmiddellijk diende te vertrekken en heb haar dan €50 gegeven ter compensatie van de gevraagde €200
Wat een afknapper 🥴🥴
Ik weet wel dat smaken kunnen verschillen, maar als de dame in kwestie niet overeenstemt met de getoonde foto's is dat niet echt correct vind ik dan 🤷‍♂️🤷‍♂️
1,5 rijden en €50 armer om met een broek vol goesting onverrichterzake terug te keren …
Jammer ….

Hanne

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Dat ze 'volslank' is is toch geen verrassing?

Ze geeft zelf al aan maat"je" 42 te hebben en je kan ook er niet naast kijken op de foto's...
Dikke armen, hangbuik en een kont van 2 stoelen breed.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Onderwerp verplaatst omdat er geen nzc heeft plaats gevonden.

Mvg Moderatorteam

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Ben er ook eens geweest, 100 voor 30min afgetikt maar het was sneller gedaan. Het zal bij 1 keer blijven.

Ze doet ook trio met haar onderbuurvrouw. Ze heeft me er foto's van laten zien, lekker ding. Maar helaas onze hobby niet mogelijk bij haar. Enkel pzc en daar mag je ook nog eens voor bijleggen.

Terug
Naar boven